رفع نسبی معضلات فاضلاب و آب های سطحی ظرف مدت ده روز

معاون عمرانی فرماندار آبادان گفت: ظرف مدت ده روز بیش از ۳۰ نقطه‌ی بحرانی شهرستان رفع انسداد فاضلاب و آب‌های سطحی شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،محمد طاهری معاون عمرانی فرماندار آبادان در نشست بررسی مشکلات فاضلاب و دفع آبهای سطحی این شهرستان با تاکید بر اینکه وضعیت شبکه فاضلاب و آب های سطحی آبادان مورد رضایت شهروندان نیست گفت :در محورهایی مانند سرریز شدن فاضلاب از منهول های فاضلاب و همچنین لایروبی کانال های روباز، شهرداری و اداره آبفای شهرستان موظف هستند با هم افزایی یکدیگر و با بررسی نقاط آسیب پذیر نسبت به رفع این مشکلات اقدام کنند.

او با اشاره به اینکه تا کنون ۶۸ درصد از فاضلاب‌های شهری با نظارت شبکه بهداشت آهک پاشی و لایروبی شده است افزود: مشکل کلر شهری آبادان نیز با همکاری منطقه آزاد اروند بزودی برطرف می‌شود.

معاون عمرانی فرماندار آبادان ادامه داد: شهرداران مناطق سه گانه به همراه اداره آبفا نسبت به بررسی وضعیت نقاط بحرانی ارائه شده در اسرع وقت با انجام بازدید و برطرف کردن معضل فاضلاب و دفع آب های سطحی در مدت یک هفته تا ۱۰ روز اقدام نمایند.

طاهری افزود:  تیم‌های لایروبی آبفا فعالیت خود را بر اساس مناطق سه گانه و به صورت مجزا تفکیک کنند.

شایان ذکر است در این نشست بیش از ۳۰ نقطه بحرانی فاضلاب و آب‌های سطحی در سطح شهرستان به صورت کلاسه بندی شده به حضار ارائه شد.

ارائه گزارش آهک پاشی و لایروبی و گزارش عملکرد آبفا در ماه گذشته از مواردی بود که در این نشست مطرح گردید.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.