لو رفتن اطلاعات آئودی Q4 E-Tron پیش از رونمایی

تصاویر Q4 E-Tron خودروی الکتریکی آئودی، با وجود این که چند روزی تا رونمایی آن باقی مانده، لو رفت.

لو رفتن اطلاعات آئودی Q4 E-Tron پیش از رونماییبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آئودی به زودی از سومین عضو خانواده اتومبیل‌های برقی E-Tron رونمایی خواهد کرد، اما برخی از تصاویر آن که به صورت آنلاین لو رفته‌اند، طراحی ظاهری آن را فاش کردند. به تازگی، رقیب جگوآر I-Pace به عنوان نمونه اولیه در خیابان‌ها مشاهده شده است که نشان می‌دهد این خودرو ظاهری شبیه شاسی‌بلند E-Tron Sportback دارد. آئودی از طریق رسانه‌های اجتماعی تائید کرد که خودروی جدید خود را از طریق یک مراسم آنلاین رونمایی خواهد کرد.


بیشتر بخوانید


تصاویر بارگذاری شده در اینستاگرام، هنگام امتحان کردن نمونه اولیه در خیابان‌ها ثبت شده‌اند. عکس‌های تازه منتشر شده نشان می‌دهند که در این خودرو، ظاهر کانسپت آن حفظ شده است. جزئیات فنی مدل جدید خودروی الکتریکی آئودی هنوز منتشر نشده است، اما می‌توانیم با توجه کانسپت سال گذشته Q4 E-Tron برخی اطلاعات را درباره تولید مدل جدید آن به دست آوریم. خودروی Q4 E-Tron قرار است نسبت به آئودی Q5 هم کوتاه‌تر و هم پهن‌تر باشد. آئودی ادعا کرده است که این کانسپت فضای داخلی یک مدل بزرگتر را دارد.

.

اولین آئودی روی سکوی MEB 

خودروی Q4 E-tron اولین آئودی خواهد بود که روی سکوی MEB گروه MEX Volkswagen قرار گرفته است. خودروهای tron و E-tron Sportback دارای سیستم عامل اقتباس شده ICE هستند. مفهوم Q4 E-tron دارای پیشرانه دو موتوره است که شامل یک موتور ۲۰۲ اسب بخار و فشار ۲۲۹ پوند در فوت است که به محور عقب نیرو می‌بخشد و یک موتور کوچک‌تر نیز در هنگام از دست دادن فشار یا قدرت کامل از چرخ‌های جلو استفاده می‌کند. کل خروجی سیستم برابر با ۳۰۲ اسب بخار است. این میزان قدرت با یک باتری ۸۲ کیلووات ساعتی برابری می‌کند و در نتیجه، می‌تواند در نیم ساعت تا ۸۰ درصد شارژ شود. گفتنی است، آئودی Q4 E-Tron تا قبل از پایان سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار