نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال:

هیچ گونه تخلفی در زمینه قرارداد‌های سفید امضا گزارش نشده است

سلوکی گفت: بازیکنان هندبال هیچ گونه تخلفی درباره امضا کردن قرارداد‌های سفید امضای خود به فدراسیون ارائه نداده اند.

الهام سلوکی نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال در گفت‌وگو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: در سال گذشته به طور جدی به بازیکنان تذکر داده شد که به هیچ عنوان قرارداد سفید امضا نشود. باید  نسخه‌ی قرارداد داخلی با نسخه‌ی قراداد فدراسیون یکسان باشد. پیش از این گاهی در لیگ برتر بانوان  قرارداد سفید، امضا می‌شد اما در حال حاضر هیچ بازیکنی در این زمینه تخلفی به فدراسیون گزارش نداده است.

سلوکی گفت: فدراسیون هندبال،کمیته حقیقت یاب دارد که در صورت وجود تخلف با آن  برخورد جدی می کند. حق بازیکن خط قرمز فدراسیون است و مطمئن باشید ما نمی‌گذاریم حقی از بازیکن ضایع شود.

او عنوان کرد: فدراسیون هندبال تصمیم گرفت که به باشگاه‌های بدهکار برای پرداخت دستمزد بانوان هندبالیست فرصت بدهد. برخی از باشگاه‌ها ۵ درصد آخر قرارداد را به هندبالیست‌ها پرداخت نکرده بودند. خوشبختانه در حال حاضر اکثر باشگاه‌ها بدهی خود را به بازیکنان پرداخت کرده اند. در سال گذشته ۲ تیم لیگ برتری بانوان به دلیل مشکلات از ادامه لیگ انصراف دادند و باقی تیم‌ها از نظر مالی شرایط خوبی قرار  داشتند.  

نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال اظهار کرد:  فدراسیون هندبال  قبول دارد که قرارداد بانوان هندبالیست پایین است، اما باید شرایط حامیان مالی را هم درک کرد. البته قرارداد‌های بانوان در فصل جدید نسبت به سال گذشته کمی بهتر شده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار