نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: وزارت آموزش و پرورش باید در اسرع وقت برنامه‌های بلندمدت ۵ ساله ارائه کند تا بر این اساس اقدامات بعدی صورت گیرد.

وزارت آموزش و پرورش باید برنامه ۵ ساله ارائه کندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی طغیانی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با دوفوریت طرح اصلاح ماده‌الحاقی به قانون تعیین تکلیف استخدام حق‌التدریسان و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش، گفت: ساماندهی نیرو‌های انسانی در وزارت آموزش و پرورش یک مسئله اصلی و مهم است، اما این وزارتخانه در دوره‌های مختلف برای تدوین یک قانون منفعل عمل کرده و مجلس در ادوار مختلف با ورود به این مسئله و تدوین طرح‌های مختلف، به اقدامات منفعلانه وزارتخانه در حوزه نیروی انسانی دامن زده است.

او افزود: نمایندگان مجلس یازدهم تمام مسائل و مشکلات مرتبط با نیروی انسانی در وزارت آموزش و پرورش را درک می‌کنند، اما نباید با طرح‌های دوفوریتی به مسائل آموزش و پرورش در این بخش دامن بزنیم. وزارت آموزش و پرورش باید در اسرع وقت برنامه‌های بلندمدت ۵ ساله ارائه کند تا بر این اساس اقدامات بعدی صورت گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۳:۳۳ ۱۸ تير ۱۳۹۹
ادم باید برنامه ریزی داشته باشه// قبول داری ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۳:۳۳ ۱۸ تير ۱۳۹۹
کار بدون برنامه ریزی پیش نمیره // قبول دارید؟؟
آخرین اخبار