گلایه مردم از بی توجهی مسئولان به بعضی مناطق شهری

استاندار یزد گفت: توزیع عادلانه امکانات و فرصت‌ها در دستور کار مدیریت شهری قرار گیرد.

گلایه مردم از بی توجهی مسئولان به بعضی مناطق شهریبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد علی طالبی استاندار یزد در مراسم بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۲۹ پروژه عمرانی، خدماتی، فرهنگی، ورزشی، فناوری و فضای سبز شهرداری یزد با بیان اینکه توجه به وجوه مختلف نیاز‌های شهروندی در برنامه ریزی شهری ضروری است، گفت: توزیع عادلانه‌تر امکانات و فرصت‌ها در دستور کار جدی مدیریت شهری یزد قرار گیرد.

استاندار یزد با اشاره به اینکه بین مردم انتقاداتی مطرح می‌شود و برخی مناطق از احساس بی توجهی مسئولان گلایه‌مند هستند، افزود: مدیریت شهری باید بیش از پیش رویکرد عدالت محورانه را مد نظر و ملاک عمل قرار دهد.

طالبی همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده طی سال‌های اخیر در مناطق حاشیه‌ای یزد، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های بلااستفاده یا تقویت کارکرد فرصت‌های موجود از دیگر باید‌های توسعه مدیریت شهری در یزد است.

او یزد ثبت جهانی بافت تاریخی یزد را از دو بعد احترام جهانیان به این میراث ارزشمند و هدایت یزد به سمت شهر توسعه یافته در کلاس جهانی حائز اهمیت دانست وافزود: با بهره برداری از این طرح‌ها خدمات بهتر و بیشتری به مردم دارالعباده ارائه شود.

استاندار یزد با بیان اینکه یزد حسینیه ایران است و از روز اول کارکرد‌های مختلفی برای تمام عناصر و ابعاد شهری آن دیده شده است، بیان کرد: توجه به ابعاد مختلف نیاز‌های مردم در شهر از دیگر الزامات توسعه خدمات مدیریت شهری است.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار