حریرچی در ساری:

سفر به شمال بازی با جان مردم است

معاون کل وزیر بهداشت سفر به مازندران را بازی با سلامتی مسافران و مردم این خطه شمالی دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دکتر ایرج حریرچی معاون کل وزیر بهداشت در سومین سفر خود به مازندران در جلسه ستاد دانشگاهی فرماندهی کنترل ویروس کرونا استان گفت: به دلیل نزدیک شدن وضعیت این استان به قرمز و هشدار، قرار است تصمیمات جدیدی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا و مسئولان این استان گرفته شود.

دکتر حریرچی با بیان اینکه هفت شهر مازندران دوباره جولانگاه این ویروس خطرناک شده است افزود: بازگشایی ناگزیر مراکز خدماتی و اصناف برای تامین معیشت مردم و همچنین تغییر رفتار مردم از عمده‌ترین دلایل صعودی شدن روند ابتلای مردم استان به این ویروس است.

بیشتر بخوانید: کرونا آتشی زیر خاکستر

او گفت: عدم استفاده از ماسک و برگزاری مراسم جشن و ترحیم بدون رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از دیگر دلایل افزایش تعداد مبتلایان به کرونا است.

معاون کل وزیر بهداشت با توجه به شرایط پیش آمده گفت: برای شهر‌های قرمزفعالیت دسته‌های سه و چهار از جمله برگزاری مراسم جشن و ترحیم، مساجد و مصلی ها، تالار‌های پذیرایی و... ممنوع شده است.

معاون کل وزیر بهداشت ضمن هشدار به هموطنان هر گونه سفر به این استان را بازی با سلامتی و جان مسافران و مردم این خطه شمالی دانست و بیان کرد:وضعیت استان از لحاظ بیماری وضعیت مطلوبی نیست و ظرفیت بیمارستان‌های مازندران برای پاسخگویی به نیاز‌های گردشگران غیربومی کافی نیست.

بازدید از بیمارستان بهشهر و دیدار با استاندار مازندران از برنامه‌های دیگر سفر یک روزه دکتر حریرچی به مازندران است.

انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.