در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

پیش‌بینی بارش باران و وزش باد در برخی نقاط کشور

کارشناس هواشناسی گفت: طی سه روز آینده برای برخی نقاط کشور رگبار باران و وزش باد پیش بینی می‌شود.

کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت و گو با  خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از استمرار بارش باران در برخی نقاط کشور خبر داد و گفت: طی سه روز آینده برای استان‌های واقع در شمال غرب کشور، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، زنجان و ارتفاعات البرز در شمال استان‌های قزوین، البرز و تهران، جنوب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال و شرق استان فارس، جنوب یزد، جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات و جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

وی افزود: طی روز شنبه و یکشنبه برای استان‌های شمال غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز، شمال شرق و نوار شمالی کشور بارش گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد انتظار می‌رود.


بیشتر بخوانید

استمرار بارش باران در برخی نقاط کشور


نقشینه با بیان اینکه طی ۲ روز آینده شرق دریای عمان مواج و متلاطم خواهد بود، گفت: طی ۲ روز آینده در نوار شمالی کشور افزایش ۳ تا ۴ درجه دما و از هفته آینده کاهش نسبی حدود ۳ تا ۶ درجه دما پیش بینی می‌شود.

افزایش نسبی دما در پایتخت

این کارشناس سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب و هوای تهران بیان کرد: امروز آسمان تهران صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد است.

وی در پایان بیشینه امروز دمای پایتخت را ۳۶ درجه سانتی گراد اعلام کرد و گفت: روز پنج شنبه بیشینه دمای پایتخت به ۳۷ درجه سانتی گراد می‌رسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار