تربیت ۱۴ هزار قاری قرآن کریم در کشور

رئیس سازمان دارالقرآن کشور با اشاره به تربیت ۱۴ هزار قاری قرآن کریم در کشور، گفت: مربیان قرآنی نباید از کمبود‌ها دلسرد شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت الاسلام مهدی اخوان صباغ  رئیس سازمان دارالقرآن کشور در نشست با اساتید و پیشکسوتان قرآنی گیلان در اداره کل تبلیغات اسلامی با بیان اینکه پیشکسوتان قرآن گنج‌های بی بدیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: تجارب این اساتید توانسته ۱۴ هزار شاگرد تربیت کنند که شایسته تقدیر است.

وی با تاکید بر اینکه پیامبر اکرم (ص) در سخت‌ترین شرایط اجتماعی و سیاسی آن زمان امر آموزش قرآن را اجرا کرد و نا امید نشد، گفت: از پیشکسوتان می‌خواهم چنین انگیزه‌ای را به جوانان و نسل‌های آینده این کشور انتقال دهند.

رئیس سازمان دارالقرآن کشور با اشاره به اینکه قرآن در سیستم فرهنگی کشور در نقطه آخر قرار گرفته است، افزود: با وجود این بی برنامگی‌ها همگی باید تلاش کنیم کتاب خداوند را آموزش و گسترش دهیم.

حجت الاسلام اخوان صباغ با بیان اینکه معلمان قرآنی که در خدمت کتاب الهی هستند، اخلاق و خوب زیستن در حوزه فعالیت خود را مد نظر قرار گرفته است، تصریح کرد: مروجان قرآن قطعاً از پاداش اخروی برخوردار خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه اخلاص عمل رمز زنده نگهداشتن فعالیت‌های دینی است، بیان کرد: از همه اساتید، پیشکسوتان و مربیان قرآنی می‌خواهیم با وجود همه محدودیت‌ها در مسیر خود ثابت قدم باشند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.