استاندار گیلان:

انسجام و عزم ملی برای مقابله با کرونا تقویت شود

استاندار در دیدار مدیران تبلیغات اسلامی گیلان بر تقویت انسجام و عزم ملی برای مقابله با کرونا تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ارسلان زارع، استاندار گیلان عصر دیروز در دیدار مدیران اداره کل تبلیغات اسلامی استان با تاکید بر لزوم تقویت انسجام و عزم ملی برای مقابله با کرونا و تبیین اهمیت قرار گرفتن همگان در یک صف برای مبارزه با این بیماری گفت: باید همدلی مردم با مسئولان در جریان مدیریت این ویروس، هنرمندانه تبلیغ و اطلاع رسانی شود.

او افزود: امروز کمتر کسی است که به اهمیت جنگ نرم و لزوم صف آرایی در این جبهه واقف نباشد و امر تبلیغ یکی از مهمترین جنگ افزار‌ها در این نبرد است.

استاندار گیلان اظهار داشت: در زمان حاضر صحنه گردانی این جنگ، توسط امپراتوری رسانه‌ای دنیای استکبار برای ضعیف نشان دادن نظام اسلامی ایران انجام می‌شود که یکی از نمونه‌های آشکار آن را در جریان مدیریت کرونا شاهد بوده و هستیم و البته هیچوقت هم موفق نبوده اند.

زارع اقدام خودجوش و مردمی گروه‌هایی که فداکارانه گام در عرصه نهادند و بخشی از نیاز‌های روز جامعه به اقلام بهداشتی را تامین کردند را از مهمترین کمک‌هایی ذکر کرد که در کشور و گیلان در جریان مقابله با کرونا انجام شد.

او تصریح کرد: به یاد داشته باشیم امروز آنچه ما را در مقابله با دشمنان دیرپای انقلاب و نظام اسلامی و نیز کرونا که دشمن جدید و ناشناخته است، پیروز می‌کند؛ حفظ انسجام و وفاق ملی است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.