در خانه نمایش قم به روی صحنه می رود؛

همه چیز در مورد آقای ف

نمایش "همه چیز در مورد آقای ف" به کارگردانی سید جواد طاهری در خانه نمایش قم به روی صحنه می رود.

سید جواد طاهری،کارگردان نمایش "همه چیز در مورد آقای ف" در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،گفت: پس از گذشت بیش از چهار ماه تعطیلی سالن‌های نمایش قم،به دلیل شیوع کرونا، نمایش «همه چیز در مورد آقای ف» به نویسندگی آرش عباسی تا ۲۷ تیر از ساعت ۲۱ در خانه نمایش قم واقع در انتهای بلوار الغدیر به روی صحنه می رود.

او افزود: علی مقدم تنها بازیگر این درام اجتماعی شصت دقیقه‌ای است که با نام «فرهاد شهره» نقش آفرینی می‌کند؛همچنین زهرا محمدباقری و زهرا فراهانی فشکی به صورت صداپیشه در این نمایش حضور دارند.

طاهری عنوان کرد: داستان «همه چیز درباره آقای ف» نمایشی تک نفره درباره یک مرد آوازه خوان است؛مردی که در مجالس عروسی می‌خواند و به ازای درآمد ناچیزی که نصیبش می‌شود، زندگی اش را می‌گرداند، اما بعد از مدتی به دلیل سرفه کردن و خش دار شدن صدایش دیگر نمی‌تواند در مجالس عروسی بازار گرمی کند، پس به دنبال سر هم کردن یک داستان است.

کارگردان نمایش "همه چیز در مورد آقای ف" تاکید کرد: بنا به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، ظرفیت فروش بلیت برای هر سالن تا سقف ۵۰ درصد است و برای تماشای این نمایش، حفظ فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله زدن ماسک الزامی است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.