دستگیری کلاهبرداران حرفه‌ای در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف پرونده کلاهبرداری ۲۰۰ میلیارد ریالی و دستگیری ۵ نفر کلاهبردار حرفه‌ای در استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی هرمزگان گفت:پس از دریافت گزارش کلاهبرداری کلان و فروش مال غیر توسط هیئت مدیره یکی از مجتمع‌های تجاری شهر بندرعباس، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان هرمزگان قرار گرفت.

سردار جعفری افزود: با بررسی‌های لازم از اسناد مربوط به مجتمع و دفتر محاسبات فنی و همچنین استعلام از ارگان‌های مختلف، تخلفات صورت گرفته توسط برخی متهمان احراز شد.

او گفت: متهمان با حذف مقدار تقریبی ۴ هزار متر مربع از فضا‌های فرهنگی، شهربازی، تاسیساتی، راه پله و پارکینگ‌ها در طبقات مجتمع که در پروانه ساختمانی و اسناد شهرداری تعریف شده است، اقدام به ساخت، واگذاری و فروش واحد‌ها و راهروی تجاری، رستوران، کافی شاپ، سینما و سالن انتظار سینما کرده اند که این موضوع بر خلاف کمیسیون ماده ۵ شهرداری و پروانه ساختمانی بوده است.


بیشتر بخوانید


فرمانده انتظامی هرمزگان افزود: در ادامه رسیدگی به این پرونده، لیست تمامی افراد غرفه دار در مجتمع مذکور اخذ و مشخص شد تمام فضا‌های تجاری ایجاد شده که از تبدیل فضا‌های مشاعی با کاربری خاص ساخته شده اند به فروش رفته و هیچ سندی نیز در اختیار آن‌ها قرار نگرفته است.

سردار جعفری گفت: با اثبات و احراز جعل، فروش مال غیر و کلاهبرداری‌های صورت گرفته، ۵ نفر از اعضای هیئت مدیره این مجتمع که در زمینه کلاهبرداری ۲۰۰ میلیارد ریالی مشارکت داشتند، با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شدند.

او با اشاره به اینکه افراد دستگیر شده به جرم خود اعتراف کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.