طرح‌های اشتغال زایی در اولویت تخصیص اعتبار

فرماندار یزد گفت: دستگاه‌های اجرایی برای دریافت اعتبارات اشتغال زایی، طرح‌های مشخص ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  سید محمد رستگاری فرماندار یزد در نشست با نمایندگان بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان یزد بر اعطای اعتبارات لازم به طرح‌های اشتغال زایی در مناطق محروم تاکید کرد.

او افزود: در کارگروه اشتغال زایی و تخصیص اعتبارات سه نکته حائز اهمیت است اولین مورد، توجه به همکاری نهاد‌های حمایتی است که دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این حوزه باید همکاری لازم را داشته و بانک‌ها نیز بلافاصله پس از ابلاغ، نسبت به اعطای اعتبار اقدام کنند.

رستگاری ادامه داد: نکته دیگر مورد توجه، حوزه فراگیری روستایی است که در سال‌های قبل بیشتر مورد توجه بوده است. به گفته رستگاری در صورت غفلت و پراکندگی طرح ها، ممکن است شهرستان یزد موفق به دریافت اعتبارات لازم در این حوزه نشود.

فرماندار یزد اظهار داشت: لازم است طرح‌های برتر که بالاترین میزان اعتبارات را دریافت کرده اند، برای انجام بازدید‌هایی به صورت رندم در اولویت قرار گیرند.

رستگاری تصریح کرد: لازم است طرح‌های مصوب شده و آماده اقدام برای جذب اعتبار در زیر مجموعه تبصره ١٨ قانون مصوب بودجه به استانداری ابلاغ شود.

او گفت: بر اساس تبصره ١٨ قانون مصوب بودجه، با توجه به حوزه تخصصی هر رسته شغلی، میزان اعتبار مشخصی به آن رسته تعلق می‌گیرد و این تبصره ١٨ در اولویت رسیدگی قرار دارد و موضوع مهم روز در زمینه اشتغال زایی و جذب اعتبار است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار