لژیونر اصفهانی خبرداد؛

به لیگ برتر ایران برمیگردم

حمید کاظمی لژیونر فوتبال ایران گفت: در حال حاضر به دنبال بازگشت به لیگ برترایران و حضور در تیم ملی کشورمان هستم.

حمید کاظمی لژیونر فوتبال ایران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت:فوتبال را از سن هفت سالگی با بازی در باشگاه پلی اکریل اصفهان آغاز کردم و سپس ازهشت سالگی وارد باشگاه سپاهان شدم و در همه رده‌های سنی (نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان) این تیم بازی کردم.

او ادامه داد: در سال ۸۷ توسط لوکابوناچیچ به عضویت تیم بزرگسالان سپاهان درآمدم و به مدت چهارسال همکاری خود را با این تیم ادامه دادم و سپس به صبای قم و تیم گیتی پسند رفتم و دوسال بخاطرسربازی درخدمت تیم نیروزمینی بودم و سپس راهی کشور عمان شدم.

کاظمی در خصوص علت انتخاب لیگ عمان: فوتبالیست‌های ایرانی با لژیونر شدن بیشتر دیده می‌شوند و به همین دلیل لیگ عمان را انتخاب کردم تا چالش جدیدی را در زندگی خود تجربه کنم.

او افزود:مهمترین تفاوت فوتبال ایران با عمان نسبت حرفه‌ای بودن فوتبالیست‌های ایرانی به بازیکنان تیم عمان است، هر چند که کیفیت ورزشکاران ایرانی بسیار بالاتر از بازکینان عمانی است، اما تیم عمان درحال پیشرفت و تکمیل زیرساخت‌های ورزشی خود است به یقین می‌توان گفت تا چندسال آینده شاهد پیشرفت‌های بسیار چشمگیری از فوتبال این کشور خواهیم بود.

این لژیونر فوتبال ایران ادامه داد: بعضا معتقدند که سطح کیفیت فوتبال عمان از ایران پایین‌تر است، اما به نظر من این طرز تفکر صحیح نیست. وقتی وارد ورزشگاه‌های این کشور می‌شویم با به روزترین امکانات مواجه می‌شویم که قابل قیاس با کشورما نیست.

او افزود:مهمترین دلیلی که بازی در این کشور را انتخاب کردم آرامش بود، اما در حال حاضر به دنبال بازگشت به لیگ برترایران و  حضور در تیم ملی کشورمان هستم، در مورد تیم مقصد خود در ایران تا قطعی شدن این موضوع نمی‌توانم صحبت کنم، اما طبق صحبت‌هایی که انجام شده است مقصد بعدی من بازی در لیگ برتر ایران خواهد بود.

کاظمی ادامه داد:کم و بیش با مسئولان تیم سپاهان در ارتباط هستم، اما به دنبال برقراری ارتباط نیستم و به این باور دارم که اگر خواست خداوند باشند شما به هر چه در تقدیرتان باشد خواهید رسید.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.