مانور مشترک پیشگیری از بیماری کرونا در تفرش

مانور مشترک پیشگیری از بیماری کرونا با مشارکت دستگاه‌های اجرایی تفرش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  گفت: دومین مانور مشترک پیشگیری از بیماری کرونا را در شهرستان تفرش با مشارکت دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

دکتر دالوندی رییس شبکه بهداشت شهرستان تفرش در حاشیه این مانور در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  گفت:  امروز دومین مانور مشترک پیشگیری از بیماری کرونا را در سطح شهرستان تفرش با مشارکت ۸ دستگاه اجرایی و با مدیریت فرمانداری برگزار کردیم.

دالوندی افزود: هدف از این مانورآگاه سازی و فرهنگ سازی مجدد در جهت پیشگیری بیماری کرونا با توجه به شیوع مجدد بیماری کرونا و به اوج رسیدن این بیماری در سطح کشور و به طبع در سطح شهرستان تفرش است.

او اضافه کرد: با برگزاری مانور مشترک پیشگیری از بیماری کرونا می‌خواهیم به مردم بگوییم بیماری نه تنها تمام نشده بلکه وارد اوج و شدیدتر شده است.

کرونا ویروس اواخر بهمن ماه وارد کشور و ۳۱ بهمن ماه اولین موارد در استان قم مشاهده و روز اول اسفند ماه اولین ابتلا به این بیماری در استان مرکزی اعلام شد؛ استان مرکزی بعد از استان قم، دومین استانی بود که ابتلا به کویید ۱۹ را اعلام کرد

با وجود اینکه استان مرکزی جزو اولین استان‌هایی است که ابتلا به کرونا ویروس داشت، اما خوشبختانه با همدلی مردم و مسئولان این ویروس مدیریت شد و اکنون استان مرکزی در وضعیت زرد است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.