سفریک روزه استاندار مرکزی به فراهان

استاندار مرکزی به منظور بازدید و بهره برداری از چند طرح به شهرستان فراهان سفر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی به همراه  دیگر مسئولان استانی به منظور سفر یک روزه به شهرستان فراهان وارد  این شهرستان شد  و به همراه مسئولان  فراهان از چند طرح بازدید و از یک طرح بهره برداری کرد.

استاندار مرکزی در شهرخنجین شهرستان فراهان با خانواده شهید حجت الاسلام و المسلمین حسن یوسفی متولد سال ۱۳۴۵ که در ۲۴ بهمن ماه سال ۶۴ در منطقه فاو عملیات والفجر ۸ به شهادت دیدارو گفتگو کرد.

آقازاده در این دیدار گفت: همه مسئولین باید در دیدار با خانواده‌های شهدا، فعالانه و بااحساس مسئولیت وارد عمل شوند و اکنون نیز باوجود ویروس کرونا در کشور باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی این فعالیت خداپسندانه را انجام دهند.

او وجود بازماندگان شهدا را باعث برکت جامعه دانست و افزود: صبوری این عزیزان به ما توان می‌دهد تا درراه خدمت به‌نظام اسلامی و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تلاشی مضاعف داشته باشیم.

حضور در پلیس راه آهنگران، بازدید از مزرعه گندم دیم در روستای بورقان، بازدید از خانه کوچک معلولین ذهنی فرمهین و بازدید از کارخانجات گروه صنعتی کبیر از جمله برنامه‌های یک روزه سفر استاندار مرکزی به شهرستان فرمهین بود.

آقازاده در این سفر مسکن محرومین در روستای مجدآباد کهنه را افتتاح کرد و همچنین بازدید از سیلوی جمع‌آوری گندم، بازدید از شرکت آکام و گلاسبید فرمهین و بازدید از ناحیه صنعتی خنجین و بازدید از پرورش بوقلمون روستای سلیم آباد را در برنامه‌های سفر خود داشت.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.