نفرات برتر جشنواره شعر عربی کرونا معرفی شدند

از برگزیدگان جشنواره شعر عربی کرونا با حضور معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تقدیر شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مرتضی جمشیدی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: جشنواره شعر کوتاه محلی عربی با موضوع کرونا در حمیدیه به صورت مجازی برگزار شد که طی مراسمی از برگزیدگان آن تقدیر به عمل آمد.

او با اشاره به لزوم آگاه سازی مردم نسبت به رعایت اصول پیشیگیری از بیماری کرونا بیان داشت: هنر و به ویژه شعر، مهمترین راهکار برای انتقال پیام به عامه مردم و تثبیت ارزش‌ها بوده است، از این رو هنرمندان و به ویژه شاعران متعهد، غالباً هنر خود را در زمینه خدمت به انسان و انسانیت قرار داده و مشعل هدایت و رشد جوامع را در دست داشته اند.

جمشیدی افزود: در این برهه حساس نیز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، نهاد‌ها و انجمن‌های وابسته، تمام ظرفیت‌های خود را برای روبه رو شدن با این پدیده شوم به کار گرفتند که امیدواریم بار دیگر انسان بر این بیماری غلبه کند و آرامش و استقرار به جوامع بشری بازگردد.

 معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: اکنون وقت آن شده که تمام اقشار جامعه و به ویژه جامعه فرهنگ و هنر، به شکل‌های گوناگون در کنار کادر پزشکی کشور بایستند و یارای آن‌ها باشند، تا برای این عزیزان که در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند، فضای معنوی و روحی مناسبی فراهم شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.