ماشین سازی تبریز به وزارت کار واگذار شد

مدیرعامل کارخانه ماشین سازی تبریز گفت: دولت در ازای بدهی خود به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مجموعه ماشین سازی را در کنار هشت مجموعه دولتی دیگر به این وزارت واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،ناصر فرج زاده مدیرعامل کارخانه ماشین سازی تبریز اظهار کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبلغ ۳۲ هزار میلیارد تومان از دولت طلبکار بود و واگذاری مالکیت گروه ماشین سازی تبریز به همراه هشت شرکت دولتی دیگر در ازای این بدهی دولت به وزارتخانه صورت گرفته است.

او ادامه داد: این واگذاری‌ها در راستای اجرای طرح همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان انجام شده است.

او در خصوص جزئیات این واگذاری عنوان کرد: این موضوع مصوبه هیأت وزیران و دولت است و ما نیز تمامی آنچه که می‌دانیم از سایت وزارت رفاه اخذ کرده‌ایم و از جزئیات خبر اطلاع نداریم و معمولاً مصوبات دولت چند روز طول می‌کشد تا اجرایی شود.

مدیر عامل گروه صنعتی ماشین سازی تبریز در رابطه با بحث مدیریت این مجموعه صنعتی تبریز گفت: من فعلاً به کار خود که تولید است، ادامه خواهم داد و سهام‌دار اصلی که وزارت کار است، تصمیم خواهد گرفت که مدیرعامل و هیأت‌مدیره چه کسانی باشند و تا زمانی که تصمیم‌گیری می‌شود بنده فعلاً مدیر کارخانه هستم و ما تابع تصمیم سهام‌دار هستیم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار