قرنطینه شدن ۱۰ هزار سرباز اسرائیلی در پی شدت گرفتن کرونا

رسانه‌های صهیونیستی از قرنطینه شدن ۱۰ هزار سرباز در پی شدت گرفتن کرونا خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه المیادین، رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند ارتش رژیم صهیونیستی به شدت با کرونا درگیر شده است؛ بطوری که ۱۰ هزار سرباز در قرنطینه قرار گرفته اند.

این رسانه‌ها همچنین گزارش دادند ارتش اسرائیل ۲ هزار سرباز ذخیره را تا پایان ماه جاری میلادی فراخوان کرده است؛ همچنانکه ۷۵۰ سرباز ذخیره را برای کمک به ارتش در مقابله با ویروس کرونا فراخوانده است.

همچنین ارتش مانوری را که قرار بود در ماه سپتامبر برگزار شود، لغو کرده است؛ همچنانکه طبق اعلام منابع اسرائیلی ارتش منابع مالی کافی برای برگزاری مانور‌های بزرگ ندارد.

گزارش‌ها از شیوع کرونا در سرزمین‌های اشغالی در حالی منتشر می‌شود که رسانه‌ها از تصمیم اسرائیل برای قرنطینه کردن شماری از محلات در ۵ شهر به منظور مقابله با شیوع کرونا خبر دادند.

طبق اعلام پایگاه خبری روزنامه هاآرتص و به نقل از بیانیه مشترکی که از سوی وزارت بهداشت و دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی صادر شد، اسرائیل شماری از محلات در ۵ شهر مختلف را بزودی و به مدت یک هفته قرنطینه می‌کند.

بر این اساس، برخی از محلات در شهر‌های قدس اشغالی، «بیت شمش»، «لاد»، «رمله» و «کریات ملاخی» از ساعت یک بعد از ظهر امروز جمعه به وقت محلی تا ۸ صبح جمعه هفته آینده قرنطینه خواهند شد.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه اعلام کرد بسته جدیدی در خصوص مراقبت‌های اجتماعی را برای اسرائیلی‌هایی که منابع درآمدی شان را به سبب کرونا از دست داده اند، اختصاص می‌دهد. او گفت این اقدامات، یک شبکه امنیت اقتصادی را برای سال آتی فراهم می‌کند.

گفتنی است آمار ابتلا به کرونا در جهان از مرز ۱۲ میلیون نفر گذشته است و از این تعداد، بیش از ۵۵۷ هزار نفر جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار