بازی فوتبال رئال مادرید - آلاوس/ تقابل کهشکانی‌ها با تیم انتهای جدولی بدون راموس

در آخرین بازی از رقابت‌های این هفته لالیگای اسپانیا تیم فوتبال رئال مادرید مقابل آلاوس بازی می‌کند.

بازی فوتبال رئال مادرید - آلاوس/ تقابل کهشکانی‌ها با تیم انتهای جدولی بدون راموسبه گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در آخرین بازی از رقابت‌های هفته سی و پنجم لالیگای اسپانیا، تیم فوتبال رئال مادرید در ورزشگاه خانگی خود میزبان آلاوس انتهای جدولی است. با توجه به برتری بارسلونای رده دومی در دیدار این هفته مقابل اسپانیول، اختلاف در صدر جدول به یک امتیاز رسیده و شاگردان زین‌الدین زیدان در این بازی فرصت مناسبی برای افزایش امتیاز با رقیب سنتی خود دارند.


بیشتر بخوانید:


رئال مادرید – آلاوس

مادریدی‌ها از ۱۱ بازی قبلی لالیگایی خود مقابل آلاوس ۱۰ بار برنده بودند و یک بار نیز در اکتبر ۲۰۱۸ با نتیجه یک بر صفر طعم شکست را چشیده‌اند. کهکشانی‌ها میانگین ۳/۷ گل را در ۴ بازی قبلی مقابل آلاوس به ثبت رساندند و در ۴ دیدار قبلی هم موفق به بسته نگه‌داشتن دروازه‌شان شدند.

۱۴ بازی لالیگایی اخیر بین این ۲ تیم در مادرید بدون تساوی به پایان رسیده که سهم رئالی‌ها ۱۳ پیروزی است. کریم بنزما، مهاجم آماده این روز‌های کهکشانی‌ها، در ۶ بازی اخیر مقابل آلاوس، ۳ بار گلزنی کرده و ۳ بار هم به هم تیمی‌های خود پاس گل داده است.

اما سرخیو راموس، که بعد از شروع مجدد لالیگا، در ۷ بازی ۵ گل به ثمر رسانده و بهترین گلزن تیمش بوده، به دلیل محرومیت در این بازی حضور ندارد.

در آن سوی میدان، رقیب امشب رئالی‌ها که در جایگاه هفدهم جدول قرار گرفته است حال و روز خوبی ندارد و هر ۵ بازی قبلی خود را در لالیگا با شکست پشت سر گذاشته و در ۴ بازی هم موفق به گلزنی نشده است. شکست امشب آلاوس مقابل رئال، باعث می‌شود که رکورد ۶ باخت متوالی این تیم در سال ۲۰۱۸ یک بار دیگر تکرار شود.

این تیم در ۶ بازی مختلف این فصل لالیگا، حتی موفق به ثبت یک شوت در چارچوب حریف نشده و از این لحاظ، بدترین آمار را در بین تیم‌های لالیگایی این فصل دارد.

بازی فوتبال رئال مادرید - آلاوس/ تقابل کهشکانی‌ها با تیم انتهای جدولی بدون راموس

خوزلو، بازیکن این فصل آلاوس، در ۳ تقابل گذشته خود مقابل رئال، ۳ بار موفق به گلزنی شده و چهره کلیدی تیمش در بازی امشب محسوب می‌شود.

دیدار رئال و آلاوس از ساعت ۰۰:۳۰ بامداد فردا در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو آغاز خواهد شد. علاوه بر راموس، ادن هازارد، ناچو فرناندز و رافائل واران به دلیل مصدومیت و دنی کارواخال مثل راموس به دلیل محرومیت قادر به همراهی رئال در بازی این هفته نیستند. فرناندو پاچکو و روبن دوارته نیز از آلاوس به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نخواهند داشت.

دیگر بازی امشب لالیگا هم از ساعت ۲۲ در ورزشگاه آنوئتا بین تیم‌های سوسیداد و گرانادا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار