از تجربه های تلخ عبرت بگیرید/ کارت قرمز به متولیان ساختمان های ناایمن

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد گفت: حفظ امنیت شهروندان و جامعه باید در اولویت کاری مسئولان شهری قرار گیرد.

یزدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سپنتا نیکنام رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد گفت: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری، ساختمان‌های ناایمن اعم از مسکونی، تجاری، ادارات و بیمارستان‌ها را شناسایی و در اختیار مردم قرار دهد.

نیکنام افزود: شورای اسلامی شهر یزد نسبت به اعلام اسامی ساختمان‌ها و مجتمع‌هایی که به اخطار سازمان آتش نشانی بی توجهی کرده اند با همکاری نهاد‌های مربوطه از جمله دادستانی تصمیم گیری خواهد کرد.

او خواستار توجه جدی سازمان آتشنشانی و حوزه مدیریت بحران شهرداری به اصول ایمنی ساختمان‌ها به ویژه ساختمان‌های عمومی و تسریع در ارائه و معرفی موارد ناایمن گردید.

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به حوادث اخیر آتش سوزی در کلینک سینا تهران ادامه داد: کلیه ساختمان‌ها به ویژه بنا‌های عمومی و پرمخاطب در صورت نداشتن شرایط ایمنی می‌بایست به عموم معرفی و برای حفظ جان و سلامت مردم تا زمان برطرف نمون شرایط نقص ایمنی از ادامه فعالیت آنان ممانعت به عمل آید.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار