هشدار ترامپ درباره رای‌گیری ایمیلی و عدم بازگشایی مدارس در پاییز

دونالد ترامپ با وجود بحران گسترده همه‌گیری بیماری کرونا در ایالات متحده طی پیام‌های جداگانه توییتری، رای از طریق ایمیل را «احمقانه» و آموزش مجازی را «افتضاح» خواند!

توئیت‌های هشدار‌آمیز ترامپ درباره رای «ایمیلی» و بازگشایی مدارس در پاییزبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ مجددا طی پیامی در حساب توییتری خود از رای دادن از طریق ایمیل شدیدا انتقاد کرد و آن را ابزاری برای تقلب در انتخابات خواند. 

وی در پیام توییتری خود نوشت: «تقلب در رای دادن از طریق ایمیل، بارها ثبت شده است. مردم آمریکا اکنون می‌دانند که این روش تا چه اندازه بد، طولانی و غیرشفاف است».

رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه افزود: «این روش احمقانه است و تنها ابرازی برای جعل آراء به حساب می‌آید».

رای‌گیری از طریق ایمیل مخصوصا در زمان شیوع ویروس کرونا، از سوی مردم آمریکا مورد استقبال قرار گرفته است. تقریبا دو سوم آمریکایی‌ها که در صورت تدام وضعیت شیوع ویروس کرونا در آمریکا، رای‌گیری از طریق ایمیل یک راه‌کار بسیار مناسب برای برگزاری انتخابات است.

رئیس‌جمهور آمریکا در توییت دیگری هشدار داد اگر مدارس و دانشگاه‌های آمریکا در پاییز بازگشایی نشود، بودجه بخش آموزش را قطع خواهد کرد. 

دونالد ترامپ در این پیام توییتری خود نوشت: «حالا که در مقیاسی بزرگ، تجربه کردیم که آموزش مجازی در مقایسه با آموزش در مدرسه یا دانشگاه خیلی بد است و اصلا جایگزین آموزش حضوری نمی‌تواند باشد! مدرسه‌ها باید در پاییز باز شوند». ترامپ در ادامه توییت خود تهدید کرد که در صورت عدم اجرای این دستور از سوی ایالت‌ها، دولت فدرال نیز بودجه آموزشی را قطع خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار