باشگاه خبرنگاران جوان بررسی می‌کند؛

ریشه بی‌حجابی و بی‌بندوباری در جامعه چیست؟/ تخریب خانواده و جامعه با سلاح بی‌حجابی

حجاب تنها یک پوشش نیست؛ بلکه فرهنگ و هویتی برخاسته از فطرت پاک بشری است.

حجت الاسلام و المسلمین احمد بصیری مشاور و کارشناس مذهبی، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص جایگاه زن و تاثیرگذاری فردی و اجتماعی زنان در جامعه، اظهار کرد: جایگاه زن از بدو ظهور آدم تا امروز نقشی بی‌بدیل و غیر قابل انکار است. اگر زن در مسیر هدایت و رشد و تعالی قرار بگیرد، قاعدتاً تأثیرگذاری‌اش در نظام تربیتی به مراتب بالاتر از رسالت یک مرد در حوزه تربیت است. در این باره قرآن کریم زنان را به دو دسته تقسیم می‌کند. دسته اول، زنانی که در جهت رشد و تعالی حرکت می‌کنند ودوم، زنانی که در جهت سقوط انسان‌ها قدم بر می‌دارند.

ریشه بی حجابی و بی بندباری در جامعه چیست؟/تخریب خانواده و جامعه با سلاح بی حجابی
دشمن پوشش زنان در جوامع اسلامی را هدف قرار داده است

وی درخصوص نشانه‌گیری معاندین به سمت پوشش زنان در جامعه اسلامی، بیان کرد: غرب این موضوع را می‌داند که اگر زن از مسیر اصلی و فطرت پاک الهی اش دور شود، ابزار بسیار مهمی در جهت انحراف جامعه به دست می آید و جامعه از وضعیت تعادل خود خارج می‌شود. به عبارت دیگر حذف حجاب یا ایجاد برهنگی،  می‌تواند افراد را در مسیر مسحور شدن قرار دهد و فکر‌ها و اندیشه‌ها را در حد یک نیاز شهوانی مهندسی کند.


بیشتر بخوانید


این کارشناس مذهبی با بیان اینکه جامعه‌ای که در آن زن‌ها به مقوله حجاب به عنوان یک رسالت نگاه کنند، هیچ وقت دچار آسیب نمی‌شود، گفت: فرانتس فانون در کتاب «انقلاب الجزایر» نوشته است «انقلاب الجزایر در پیروزی خود، مدیون چادر سیاه زنان بود». در انقلاب اسلامی کشورمان نیز، مقوله حجاب به عنوان یک سپر در برابر تهاجم‌ فکری و اندیشه‌ای غرب خودنمایی کرد.

ریشه بی حجابی و بی بندباری در جامعه چیست؟/تخریب خانواده و جامعه با سلاح بی حجابی

 هالیوود در جهت خنثی کردن بیداری کشور‌های اسلامی قدم بر می دارد

حجت الاسلام بصیری درباره تأثیرگذاری زنان و دختران در پیشرفت جامعه، بیان کرد: بار‌ها دیده‌ایم که هر قدر پوشیدگی یا به اصطلاح حجاب زنان و دخترانمان بیشتر بوده، تأثیرگذاری آن‌ها در جامعه فردی و‌ اجتماعی هم بیشتر است. امروز در دنیای غرب شاهد هستیم که برای از بین بردن فرهنگ دینی، از زنان بهره‌برداری و برای رسیدن به اهدافشان از ابزار رسانه استفاده می‌کنند. به عنوان مثال، سینمای هالیوود برای فرونشاندن و خنثی کردن بیداری و پویایی کشور‌های اسلامی، فیلم‌های مستهجن تولید می‌کند؛ فیلم‌هایی که می‌تواند زمینه فکر و اندیشه را از بین ببرد و انسان را مانند یک حیوان در مسیر شهوت قرار دهد.

ریشه بی حجابی و بی بندباری در جامعه چیست؟/تخریب خانواده و جامعه با سلاح بی حجابی

چرا برخی بانوان بر خلاف ارزش انسانی خود حرکت می‌کنند؟

وی درباره اینکه چرا برخی بانوان بر خلاف فطرت و ارزش انسانی خود حرکت می‌کنند، اظهار کرد: چرایی اینکه یک زن در مسیری بر خلاف فطرت و ارزش‌های انسانی حرکت می‌کند را می‌توان در یک اصل روانشناختی با عنوان «ابراز وجود» پیدا کرد. 

حجت‌الاسلام بصیری افزود‌: بانویی که می‌خواهد ابراز وجود کند، وقتی آن را از راه تخصص، هنر، تفکر و اندیشه‌اش به دست نیاورد، تنها وسیله‌ای که می‌تواند به واسطه آن خودش را عرضه کند و به دیگران نشان دهد، بدن مادی‌اش است. اگر این بانو به یک تعهد و تخصص برسد، دیگر نیازی نمی‌بیند که با زیبایی‌ خود ابراز وجود کند. 

ریشه بی حجابی و بی بندباری در جامعه چیست؟/تخریب خانواده و جامعه با سلاح بی حجابی

راه درمان بدحجابی و بی‌حجابی

وی درخصوص راه درمان این معضل اجتماعی تصریح کرد: خود شخص ابتدا باید به این باور برسد که به جای پرداختن به حداقل اشتراکات بین موجودات، می‌توان به مرتبه‌ای از زیبایی دست پیدا کرد که ماندگاری بیشتری دارد. در این مسیر خود شخص باید متوجه شود که استفاده از زیبایی و جمال ظاهری، ابزاری است که مورد سوء استفاده دیگران قرار می‌گیرد. ولی در حوزه تخصص و تعهد دیگر آن زن به عنوان ابزار دیده نمی‌شود.

این سخنران و کارشناس مذهبی درباره سوء استفاده دشمنان از بانوان بیان کرد: دنیای غرب و معاندین می‌دانند که بخش عمده جامعه ما بانوان هستند که نقش مهمی هم در پیشبرد اهداف متعالی دارند. آنها به خوبی می دانند که با خارج کردن زنان از محیط حیا و خانواده، می‌توانند به ما لطمه بزنند و سیاست‌های شوم و استعماری خودشان را پیاده کنند.


بیشتر بخوانید


وی افزود: متاسفانه شاهد هستیم افرادی که تمام همّ و غمّشان نوع پوشش و آرایش است، دچار یک فقر ذاتی هستند؛ فقری که از نداشتن تخصص، هنر و باور‌های انسانی نشأت می‌گیرد و دشمن از همین بستر برای جایگزینی فرهنگ شیطانی به جای فرهنگ الهی بهره می‌برد. دشمنان ما برای رسیدن به اهداف خود از ظرفیت بالای بانوان به خاطر احساساتی که در آن‌هاست، استفاده می‌کنند؛ زنی که زیبایی‌های خود را دارد، اگر مورد توجه قرار نگیرد دستاویز شیطان می‌شود.

ریشه بی حجابی و بی بندباری در جامعه چیست؟/تخریب خانواده و جامعه با سلاح بی حجابی

بی‌حجابی به مرور اعتقاد و باور افراد را از بین می‌برد

حجت الاسلام بصیری در واکنش به اینکه حجاب و رعایت پوشش ظاهری ربطی به باطن و قلب افراد ندارد، گفت: نوع نگاه افراد به مرور زمان با تغییر پوشش، عوض می شود. بعضی مواقع می‌بینیم نوع پوشش فرد تغییر کرده اما هنوز باور فرد ثابت است، اما به مرور زمان اعتقادات او نیز رنگ می‌بازد و نتیجه‌اش می‌شود، بی‌هویتی و نزدیک شدن به اهداف شومی که دشمن در سر دارد.

وی در ادامه گفت: وقتی در زنان و دختران هویتی وجود نداشته باشد تا در تعارض با فرهنگ‌های دیگر آن را نشان دهند، اعتماد به نفس و هویت اصیل خود را از دست می دهند. در چنین شرایطی از بدحجابی برای ابراز وجود استفاده می شود و به فرهنگ ملی و دینی جامعه ما ضربه وارد می شود. اگر آن خودباوری و تخصص در بانوان شکل بگیرد، همه‌چیز درست می‌شود.

ریشه بی حجابی و بی بندباری در جامعه چیست؟/تخریب خانواده و جامعه با سلاح بی حجابی

نقش رسانه‌ها در اصلاح بی‌حجابی و بدحجابی در جامعه

وی عوامل اصلاح این فرهنگ مخرب را تشریح کرد و گفت: رسانه‌ها و فیلم‌های نمایشی در اصلاح این مسیر تأثیرگذار هستند. فیلم‌ها و سریال‌هایی که در شبکه خانگی درست می‌شود که متاسفانه هیچ نظارتی بر روی آن‌ها نیست و خواسته و ناخواسته در مسیر برنامه معاندین قدم بر می دارند، با کمی تغییر می‌توانند به فرهنگ سازی درست در جامعه ما کمک کنند. پس باید رسانه‌ها و مراکز فرهنگی را به خط کرد.

این مشاور و کارشناس مذهبی در پایان گفت: این واقعیت تلخ را می‌شود با یک مهندسی دقیق به ویژه در حوزه رسانه به حداقل رساند؛ اما ابتدا باید تخصص، باور و تعهد را در بانوان تقویت کرد. سیستم آموزشی هم باید به این موضوع بپردازد؛ خصوصاً از مرحله دبستان. وقتی دختران را در این مرحله حساس رها کنیم و برنامه خاصی برای آن‌ها ایجاد نکنیم، دیگر نمی‌توان به جهت‌دهی آن‌ها در دانشگاه امیدوار بود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
در خانواده های متعصب و مذهبی بدلیل ایجاد حساسیت بر دوری از جنس مخالف، بلوغ جنسی زودتر است. در جوامعی مثل ایران که بکارت اهمیت زیادی در ازدواج دارد، روابط ازاد اسیب زیادی به دخترها میزند و پسرهایی که هرزگی میکنند حاضر به ازدواج با دخترانی که خود عامل بدبختی انهایند، نیستند. پسرها بواسطه سختی شرایط زندگی مشترک و بیکاری یا تربیت غلط مسئولیت ناپذیری و زندگی انگلی، زیر بار ازدواج نمیروند و در مسیر دختران ساده لوح دام گستری میکنند. یک کشاورز روستائی با چندهزار اصله نخل که وضع مالی بسیار خوبی داشت، پسرانش جز فساد و هرزگی کاری نداشتند. مشکل بی عفتی جامعه با حجاب تحمیلی حل نمیشود و تا زمانیکه درامدهای کلان و بدون زحمت دلالی درکار باشد، لذت هرزگی، بر ازدواج ومسئولیت سنگین خانواده و نگرانیهای بیشمار ان، ارجح است.
مشکل اصلی ایرانیان فقدان تربیت اصولی و هدفمند و فارغ بودن جوانان از هر قید وبند و جامعه بتمام معنی فاسد ایرانی که با فحشهای ناموسی محرک جنسی محسوب میشوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۱ ۱۷ آبان ۱۴۰۲
مسئولین حکومت و مراجع دینی از جنس مردم و ناتوان از ارتباط با عالم وحی اند لذا احتمال اشتباه در تفسیر آیات و روایات و صدور احکام مغایر دین وجود دارد و تبعیت از فرامین آنها الزامی نیست مگر انکه خود با آنها هم عقیده باشید. حکومت بی بندوبار و بی قانون و فاسد بمراتب از بی حجابی و بی بندوباری خطرناکتر است و بنیاد باورهای مردم را به فنا میدهد. مردم کنونی اگر جهنم بروند، مقصر حکومت است اما اگر بهشت روند بدلیل جدا دانستن حساب اسلام از حکومت است و الا چیزی که در این حکومت وجود ندارد، معنویت و اسلام است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۰ ۱۷ آبان ۱۴۰۲
حکومت بی بندو بار و بی قانون ، بمراتب بدتر از جامعه بی بندوبار است.
Iran (Islamic Republic of)
سبحانی زو
۰۹:۵۲ ۱۸ تير ۱۴۰۱
امام جمعه موقت تهران میفرمایند : بسیاری از بی حجاب‌ها زن و بچه‌های همان دزد‌ها هستند.
مگر در خانواده متدینین دزد نبوده؟
اینجوری که همه دزدند و خانواده دزد.
آیا اون کسی که مدیر دولتی با یه خانواده با حجابه و یا روحانیت با خانواده با حجابه و داره از بیت المال میدزده ، دزد نیست؟
از آقای خاتمی بعیده و بنده دیگه ایشون رو قبول ندارم و پشت سرشون نماز نمیخونم.
و تاکید میکنم دوستان بزرگترین ضربه ها رو در تاریخ دین متدینین تند رو زدند.
امام علی و امام حسین رو چه کسایی شهید کردند ؟ جنگ های صلیبی رو کیا راه انداختند؟
رهبری فرمودن بی حجاب اشکالش در ظاهر است و ما اشکالمان در باتن
و همچنین سردار سلیمانی فرمودند بی حجابان فرزندان من و شما هستند.
آقای خاتمی کو جاذبه حزب الهی ها؟ رابطه حزب الهی با حزب الهی که معنا نداره . اگر جاذبه ایجاد کردی درسته ، نه راندن مردم از دین.
بنده به عنوان یه فرزند شهید این مملکت از تمامی خواهران کم حجاب به خاطر حرف های آقای خاتمی و امثالهم عذر خواهم و خواهشمندم توجه به خدا داشته باشید.
Iran (Islamic Republic of)
آرمان
۲۰:۲۲ ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
من یه سوال دارم: اگه بی حجابی بد هست پس چرا کشورهای غربی یا کشورهایی مثل ترکیه و... توی پوشش آزادی دارن هیچ کس هم بهشون گیر نمیده یا قانونی نمیزارن واسه حجاب اجباری، کلی هم کشورشون پیشرفت داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
مسئله حجاب یک موضوع خیلی مهم و ریشه ای است. قدم به قدم انحراف ایجاد شده تا به اینجا رسیده که افراد دیندار که نماز هم میخوانند بدحجاب هستند.
سئوال من از بدحجاب نمازخوان اینه که با همین موی بیرون و دست و پای باز میتونی در خونه خودت که هیچ نامحرمی هم نیست نماز بخونی یا اونجا بدون اینکه کسی غیر از خدا شما را ببینه خودتون رو می پوشین؟! اگه بگین نمیپوشونم که براساس احکام دین نمازتون درست نیست و اگر بگین می پوشم چی منطقی است که جایی که هیچ نامحرمی نیت خودتون را می پوشین ولی در جامعه با این همه جوان مجرد که توان ازدواج ندارند و متاسفانه اعتقادات درستی هم ندارند آزادانه بیرون می آیید الم یعلم بان الله یری(آیا نمیدانند که خدا می بیند)
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۲۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
مطالب نوشتاری رو پسندیدم ولی تصاویری که گذاشته بودید اصلا مصداق درست بی حجابی و شل حجابی و بدحجابی نبودند... اتفاقا متاسفانه اینها پوشش زنهای نسبتا باحیای امروزی هستن، مانتوی بلند و گشاد و شلوارهای راسته و کاملا پوشیده تا مچ پا... متاسفانه زنهای بی حیا وصعیتی فحیع و اسفناک به لحاظ پوشش در جامعه دارند... مانتوهای تنگ و بدن نما و آستین نصفه و نازک بدن نما و شلوار لگ و ساپورت یا لی پاره خصوصا توی قسمت ران و زانو و ساق کوتاه که تا وسط ساق پا هست... روسری هم که یک شال سه ربعی و آرایش غلیظ و زننده... چیزی که زنهای بی حیا میپوشند اینهاست که به وفور تو جامعه بی حیایی داره رواج پیدا میکنه و از حد بی حیایی گذشته و به پوشش های شهوانی رسیده.
Iran (Islamic Republic of)
سوزان بی حجاب افتخار
۱۶:۵۷ ۲۵ دی ۱۴۰۰
اسم بی حجابی بی بند و باری نیست براتون متاسفم هرکی ک مثل شما نباشه و اینطور ک میخوایدلباس نپوشه بی بند و باره ه حالا نظرتون درمورد مریم میرزاخانی چیه ک بی حجابه و مدال فیلدز کسب کرده ک حتی شما ذره ای هم نمیتوانید بدست بیارید بعد میآید اینجا چرت و پرتی میگید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
اسمش هم نباشه آخرش به همون جاها ختم میشه و صد درصد گناه توش هست
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۶:۴۵ ۱۲ دی ۱۴۰۰
سلام ! مهم ترین دلیل بی حجابی اینه که دختران فکر می کنند با حجاب محدود می شوند و نمی توانند کار های زندگیشان را راحت انجام دهند ولی اینطور نیست . حجاب در واقع باعث رها شدن دختران و بانوان می شود . زمانی که افراد هوسران به سوی شما بیایند آن موقع شما راحت هستید ؟ اصلا تا به الان ، حال کسانی رو که با افراد هوسران بوده اند رو تجربه کرده اید ؟
اگر هم مخالف حجاب هستید می توانید به افراد دارای تجربه بی حجابی و اتفاق بعدش مراجعه کنید و بعد خواهید فهمید که حجاب محدود نمیکند . حجاب رها می کند !!!
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسین نقش آرا
۰۱:۵۸ ۲۹ آذر ۱۴۰۰
تنها خواهش من از دولت اینه که جلوی فروش این لباس و مانتو های بدن نما و جلوباز رو بگیره من مشاهده کردم زنانی رو که خودشون هم دوست ندارن اینها رو بپوشن خب شما نفروشبد و جلوشو بگیرید جامعه هم اصلاح خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
سلام عليكم درست میفرمایید بی حجابی و بی توجهی نسبت به دختر و پسرها آنها را بی بند و بار میکنید و در دامهای شیطان گیر می افتند ' از مسئولین تقاضا داریم که برای فرهنگ ملی ما کاری انجام دهند ،
Iran (Islamic Republic of)
کامی
۲۰:۱۰ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
بله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۰۴ مهر ۱۴۰۰
اونایی که میگن بی حجابی دخترا، پسرا و از راه ب در می‌کنه
باید بگم بی حیایی دختر بازی پسرا هم دخترا رو از راه بدر می‌کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
مخالفم دختر اگه با هر نگاهی هوش از سرش نپره پسر هیچ غلطی نمیتونه بکنه بنظرم آغاز کننده گناه نگاه کردن است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۰۴ مهر ۱۴۰۰
سلام میخواستم بگم بد حجابی نشانه بی حیایی نیست


و اینکه هر کسی عقاید خودشو داره لطفا گیر ندید چونکه با اجبار هیچ چیزی حل نمیشه بلکه مردم زده تر میشن
سوم سرتون تو کارای خودتون باشه اینقدر تو کار مردم دخالت نکنین

دخترا هم حق دارن آزاد باشند
Iran (Islamic Republic of)
پیمان
۰۵:۴۳ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
بزرگوار کسی با عقیده تنها کاری نداره به خودش و خدا مربوطه اما عقیده یک ظهور اجتماعی داره اونه که داستان میشه شما تصور کن من چون به سلاح علاقه دارم بیام تو خیابون هوایی و زمینی شلیک کنم بعد بگم سلاح خودمه گیر ندین بدتر میشه ها این که منطق نشد درضمن خیلی ها میگن سرتون توکار خودتون باشه تو کار مردم دخالت نکنین اما مرگ خوبه واسه همسایه خودشون کافیه 5 دقیقه اسنپ دیر بیاد یا فلان دارو تو داروخانه نباشه کل اروپا از بی بی سی و بقیه گزارش ارسال میشه که آی عرضه ندارین این چیه اون چیه
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۶:۲۰ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
بدحجابی علت اساسی آن فقرهست.قبل ازبمباران هیروشیماوجنگ جهانی وقبل ترحجاب خوب بودبعدش که فقزبوجودآمدوقدرت خریدپایین آمدومدلینگ روی کارآمدوکارکردن زن ومردکنارهم مطرح شدتنوع طلبی بیدادکردواینی هست که میبینیم چهارورق قرص ضدبارداری خانم هاتوکیفشون میگذارن حاضرن به جای لباس شوهوروخانواده خودشون لباس غریبه رابشورن وپول بگیرن.کمپلت فرنگی شدیم ولی فرهنگی نشدیم.
Iran (Islamic Republic of)
باران
۱۷:۳۶ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
این اکثر معضلات ک داریم ب خوبی در دسترس اطلاعات صیهونیستی قرار داره
چرا؟ چطوری؟
توسط خود ایرانیان اکثرا مسئولیت پذیر شدند اگاهانه یا نااگاهانه برای دادن این اطلاعات حتی ممکنه هس این افراد خودشون ندونن دارن ب خوبی جاسوسی رژیم صیهونیستی میکنن این افراد تحت نظر گروه هایی بهایی ( همان افکار صیهونیستی ) اداره میشوند و به تمام اطلاعات و مشکلات ایرانیان حتی در سطح خانوادگی داخل زندگی خصوصی ها اشراف اطلاعاتی دارند

یعنی این افراد مامور قرات یک منطقه یا یک حوزه هستند !!! شامل قرات یک شهر قرات یک منطقه شهرداری
قرات تک تک خانه ها هم میشن در صورت افزایش نیروی شون

اگه یک خانومی مثلا در یک شهر توریستی مانند اکثرا اصفهان ب یک ناهنجاری دست میزند نه بخاطر آزاد خواهی واقعی ! بلکه ممکن است مامور این گروه باشد تا سطح برخورد مردم برابر ناهنجاری رو بسنجند ! این خانم خواسته یا اکثرا ناخواسته بازیچه این گروه هس

مردم و مسئولان عزیز ! لطفا بیدار باشید

صیهونیست حتی راه حل مشکلات رو میخواد براساس تکیه برافکار صیهونیستی پایه ریزی میکند ! صیهونیست در فکر جهانی سازی افکار صیهونیست هس و خاورمیانه در جایگاه اول هس
Iran (Islamic Republic of)
ش
۰۱:۱۷ ۰۴ دی ۱۳۹۹
زن اگه پاک باشه کانون خانواده رو گرم نگه میداره ،بچه داری و شوهر داری رو به نحو احسنت انجام میده.این کانون خانواده که مخصوص ایرانی هاست خاری در چشم کشورهای غربیه و اونها میخوان با نابود کردن ذات پاک زن ،نسل اینده رو به خطر بندازن که فکر میکنم تا حدودی موفق هم شدن.نسلهای گذشته رو نگاه کنید که چه ادمهای موفقی رو همین زنان ایرانی پرورش دادن ولی حالا زن امروزی اصلا بچه نمیخواد...
Iran (Islamic Republic of)
امیر حاتمی
۰۸:۳۶ ۲۳ تير ۱۳۹۹
درسته حجاب تو قرآن ذکر شده ولی خدا نگفته هر کی اونو نخواد رو مجازات کنید و بگید چون تو کشور ما قانون همه مجبورن اونو رو اجرا کنن. به نظر من لباس برهنه و ناجور پوشیدن جوری که تو جامعه مایه آبرو ریزی باشه و مدام مردم نگاهش کنن مجازات داره چون دیگران رو هم به گناه آلوده میکنه نه با یه شال و روسری نداشتن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
بدون شال بدون پیرهن نداریم کسی که پایبند نیست یعنی نیست دیگه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۱:۴۳ ۲۳ تير ۱۳۹۹
بسم الله الرحمن الرحیم.
سلام یه نظر میدم حالا نمی دونم درست یا غلط:
۱-اقا،حجاب در یک روز و دو روز ازبین نرفته که این وضعیت الان به ۵۰ ۶۰ سال قبل برمیگرده .حجاب قدم به قدم حذف شده
استعمار و استکبار یه روزه نماد پروژه حذف حجاب رو شروع کنند اون موقع میشه کشف حجاب رضا خانی
اول میاد چادر رو رنگش رو عوض می کنه بعد یکم شل تر میشه تبدیل به مانتو میشه،سپس مانتو کوتاه میشه میاد به زانو بعد دکمه حذف میشه بعد ........‌ خودتون بهتر از هر کسی می دونید.
روسری مقنعه با یه فرایند دیگه شلوار و جوراب هم همین طور.
۲-دلیل دوم سستی والدین است،انسان باید از بچگی تربیت بچه
همین جا هم قانون اول صدق می کنه اگه فیلم های دهه شصت هفتاد رو ببینید تو فیلما بچه ها روسری دارن و چادر گلگلی سر می کنن.الان توخود صدا سیما بچه ها رو باسر برهنه و لباسای جور واجور تبلیغات اجرا میکنه و هزار جور بدل دیگه.
اگه تربیت درست باشه نسل ها رفته رفته بهتر میشه. مادری که بچه اش رو که ۱۲ ۱۳ ۱۴ سالشه و سن تکلیفش چند سال رد شده با یه شلوار تنگ و سر برهنه و پیرهن رکابی و استین کوتاه میبره بیرون انتظار دارید فردا روز چادر بپوشه و حجاب سرکنه.
الان خودتون نگاه کنید از چند سال(۱۰یا کمتر) پیش دخترا کمکم سوار دوچرخه شدن الان بچه اون زمان شده ۲۰ ۱۹ سالش داره تو خیابان با انواع لباسا دوچرخه سوار میشه.
در روایات هم است که می گویند عادی شدن تدریجی گناه.
بقول معروف قضیه اون قورباغه ای است که در اب سرد میگذارند تا ارامم ارام بجوشد و احساس درد نکند.(از زدن این مثال فقط رساندن مفهوم را دارم والا قصد جسارت و توهین به بانوان ندارم)
به خداوندی خدا قسم با این روند ۴۰ ۳۰ سال بعد رو نمی گم تا ۱۵ ۲۰ سال بعد پوشش در ایران مفهومی نخواهد داشت و چیزی شبیه سواحل غربی خواهد بود
خلاصه اید که باید این سرازیری را که در این حدود نیم قرن رفته شده را کم کم برگردیم.اصلی ترین دارو هم من خانواده را میدانم.
البته نقش کاتالیزوری ماهواره و رسانه های اجتماعی و سلبریتی ها یعنی الگو های فیک جامعه و.... را نباید فراموش کرد چون وقت کم بود به این ۲ مورد اکتفا کردم.با کنار هم گذاشتن این ۶،۷مورد دایره حجاب و عفاف و غیرت و... خیلی چیز ها تکمیل خواهد شد.
خداوندا به مادران دختران خواهران همسران عفت پاک دامنی عطا فرما.
والسلام علیکم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
احسنت شیر مادرحلالت
Iran (Islamic Republic of)
مارال ریواز
۱۶:۳۰ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
شیر مادرت حلالت
Germany
ناشناس
۲۳:۱۱ ۲۲ تير ۱۳۹۹
فقر و از در بیاد تو ایمان از پنجره میره بیرون
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۲۱:۰۱ ۲۲ تير ۱۳۹۹
ریشه بی حجابی تبلیغ نادرست اسلام توسط برخی از افراد ظاهر نما هست که فقط ظاهر قضیه براشون مهمه و باطنش اصلن مهم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۲۲ تير ۱۳۹۹
ریشه بی حجابی از اونجا شروع میشه که اصلا لفظی به نام بی حجابی مطرح میشه

هر وقت فشار حجاب اجباری مطرح میشه از این دست تبعات هم به وجود میاد

من یه سوال از اندیشمندان فرزانه و نخبگان انقلاب فرهنگی دارم

اگر بی حجابی در یک جامعه مایه فساد است پس ملت ایران در سال 57 چگونه تنوانست به انقلاب برسد آن هم با پشتوانه مردمی که نیم از آنان زن بودند و نیمی از آن زنان بی حجاب؟تصاویر مستند در ذهن مردم موجود است که همگی زنان بی حجاب را دیده بودند که از امام خمینی پشتیبانی می کردند و در انقلاب همراه بودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۲۲ تير ۱۳۹۹
دورود به شرفت
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۲:۱۷ ۲۲ تير ۱۳۹۹
حجاب حکم مسلم دین است که در قرآن و سنت پیامبر آمده.
ریشه بی حجابی دوری از ایمان دینی و اعتقادات دینی است.
حجاب یک حکم اجتماعی است و مربوط به حظور در مقابل نامحرم است. مثل قوانین رانندگی که مربوط به شهر است. شما اگر در جاده ای خارج که رفت و آمدی ندارد رانندگی بکنید انواع قوانین رانندگی مانند دور زدن ممنوع، توقف ممنوع، عبور ممنوع و... را ندارید.
در آخر باید گفت خودمان را گول نزنیم، علت اصلی قبول نکردن احکام کاملا عاقلانه و حکیمانه دین به خاطر سیاه شدن دل در اثر گناه زیاد است.
قرآن می فرماید، أن الإنسان على نفسه بصيرة ولو القى معاذيرة
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۰ ۲۲ تير ۱۳۹۹
مملکت ما دیگه هیچ مشکلی نداره حالا گیر دادن به حجاب مگه همون دو قدمی ما کشور ترکیه نیست بابا ول کنین تو رو خدا با این چیز ها این قدر مردم مشکل دادن که کی دیگه به فکر این که که چادر سرش هست کی حجاب داره که نداره خود شما خبری که ابن تیتر از این زدی در باره حجاب وقتی خودت تو خیابان جای میری این قدر سرت شلوغ که فکر این چیز ها هم نمی کنی حالا مردم تو خونه بیکار ن با این چیز هاتون چند دقیقه ای سر گرم میشن نه این که دولت خیلی رله ازدواج خیلی آسان کرده که دیگه خوشی زده زیر دلمون یه جوان می خوا د ازدواج کنه حالا من میگم ازدواج صاف و ساده بدون کو چک ترین خرج دختر مردم آورد تو خونه جوان بدبخت تا کی اجاره نشینی کنه فهمیدی ن یا اجاره 1 ماه چقدره طرف دا ره یه پشت بام تو تهران داره اجاره میکنه شبی 50 تومن طرف داره کلیه می فروشه واسه بدبختی حالا شما گیر دادین با حجاب با این کار هاتون مردم بدتر می کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۷ ۲۲ تير ۱۳۹۹
باسلام وصلوات به روان پاک شهیدان:رئیس صداوسیما رهبری انتخاب میکنند امارئیس صداوسیما اسلامی عمل نمیکند فقط ریش گداشته وانگشتر عقیق به دست کرده دولت را شورای نگهبان تایید میکنند تلوزیون ما سریالهای ما بازیگرانی کارمیکنه که خانمهای بازیگر جلو دوربین باعکسهای ایستاگرامی 180درجه چرخش بیجاب هستند وتغییر شکل میدهند باید ببینیم این 40سال مسئولین ما چه کم کاریها کردند که خانمهای ایران زمین اینجور مدل شدند زمان رضاشاه ملعون با ژاندارم به زنان حمله میکردن اما خانمها حاضر نمیشدن حتی روبنده خودشان را بردارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۴ ۲۲ تير ۱۳۹۹
باسلام نوه دختر ی بعضی ها با مجری سیمای خودمون مصاحبه میکنه بااون وضع یادختران مسئولین کشور مان یانوه هایشان داخل خارج از کشور با بدون حجاب دارند باپول ملت زندگی اشرافی دارند وبه ریش ما میخندند اون وقت حکومت توقع داره مادر چادری ومحجبه ایرانی حریف دخترش ویاعروسش میشود پوشش اسلامی ایرانی داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
دانای کل
۰۰:۴۶ ۲۲ تير ۱۳۹۹
وقتی در کشور اسلامی هیچ برخوردی با بی حجابی نشه، اونها هر طور بخوان میان خیابون.
Iran (Islamic Republic of)
" Sarbaze ,, Fadaeye ,, Rahbaram
۲۳:۳۷ ۲۱ تير ۱۳۹۹
سلام . خداروشکر به تازگی پویشی به نام دختران حاج قاسم سلیمانی در اینستاگرام شکل گرفته که می‌تونه برای تعالی حفظ حجاب به دختران سرزمین‌مان کمک شایانی بکنه . انشاالله که با پیوستن دختران و بانوان کشورمان به چنین پویش‌های انقلابی ، مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی ( رضوان الله تعالی علیه ) و تمام شهدای عالیقدر جمهوری اسلامی ایران تا ابد ساری و جاری بمونه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۲۲ تير ۱۳۹۹
ببخشید مردان به کدام پویش بپیوندن . اطلاع دارین
United States of America
ناشناس
۲۲:۴۴ ۲۱ تير ۱۳۹۹
ريشه نيست ميوه فقر و اختلاسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۲۱ تير ۱۳۹۹
آموزش وپرورش کشوررا درست کنید همه چیز درست خواهد شد الان دانش آموزان درمدرسه بدتربیت می شوند چون حرف وعمل معلم جاذبه ای ندارد معلم مسئولیت تربیت وساختن نسل آینده را برعهده دارد چگونه با حداقل ها می تواندرسالت خودرا انجام دهد درحالیکه کشورهای دیگر پول های کلان برای نابودی فرهنگ وپیشرفت این کشورخرج می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۲۱ تير ۱۳۹۹
ریشه بی حجابی از ازاد شدن ماهواره و لباس های بد در زمان خاتمی شروع شد و یواش یواش بوسیله دولت اصلاحات به این فحشا و بی بند و باری رسید. خدا لعنت کنه هر کس رو که به اصلاحات رای داد تا در زمان کمی فرهنگ مونو نابود کرد.
Iran (Islamic Republic of)
جواد قاسمی
۰۰:۴۵ ۲۳ تير ۱۳۹۹
عجب صحبت هایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۲۱ تير ۱۳۹۹
مردم از گشنگی دست به هر کاری می زنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۲۱ تير ۱۳۹۹
بی عتدالتی چی ! یا اینکه فقط بی‌حجابی به مرور اعتقاد و باور افراد را از بین می‌برد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۲۲ تير ۱۳۹۹
بی حجابی هم خودش نوعی بی عدالتیه
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۴:۳۴ ۲۱ تير ۱۳۹۹
حجاب یک معرفت قلبی است اگر شخص عاشق ان نشود ونر معرفت زیبایی حجاب رو با روح وقلبش درک نکند به هیچ وجه با زور واجبار نمپذیرد بلکه جریتر واز حجاب وخدا واپیامبر واهل بیت دور میشن رفتار های بد ونامناسب بعضی پدر مادرها ورفتار اجباری وبرخوردهای نامناسب ی که با جوانها کردن انها را جری کرد وگرنه جوانهای با محبت ونشان دادن زیبایی حجاب میپذیرن وگرنه جوانهای ما پاکن انشاالله خداوند چهره ظاهرشان رو به لطف وعنایتش درست کنه فقط محبت یادتون نره برخوررد نامناسب نتیجه عکس میده مثل زنهای بد به بیحجابها نگاه نکنیمتا خداوند نور معرفت حجاب رو به دلشان بتاباند وبدانند حجاب عشق است نه مزاحم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۲۲ تير ۱۳۹۹
چون تورا داریم حجاب درست نخواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۲۱ تير ۱۳۹۹
وقتی درجامعه ما لباس های حجاب دارن باقیمت خیلی بالا به فروش میرسه .وبرعکس لباس بدحجاب خیلی ارازان به فروش میرسه خوب معلوم که وضع پوشیدن لباس نامناسب میشه در اجتماع.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۲۱ تير ۱۳۹۹
وقتی درجامعه ما لباس های حجاب دارن باقیمت خیلی بالا به فروش میرسه .وبرعکس لباس بدحجاب خیلی ارازان به فروش میرسه خوب معلوم که وضع پوشیدن لباس نامناسب میشه در اجتماع.
Iran (Islamic Republic of)
توکا وحدت
۱۴:۱۹ ۲۱ تير ۱۳۹۹
خدارو شکر که چادریم !



و هیچ وقت تن به چنین چیزهایی نمیدهم !
Iran (Islamic Republic of)
توکا وحدت
۱۴:۱۹ ۲۱ تير ۱۳۹۹
خدارو شکر که چادریم !



و هیچ وقت تن به چنین چیزهایی نمیدهم !
Iran (Islamic Republic of)
توکا وحدت
۱۴:۱۹ ۲۱ تير ۱۳۹۹
خدارو شکر که چادریم !



و هیچ وقت تن به چنین چیزهایی نمیدهم !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۲۱ تير ۱۳۹۹
خدا کنه مثل ظاهرمون
باطنمون هم بی نقص باشه
Iran (Islamic Republic of)
توکا وحدت
۱۴:۱۹ ۲۱ تير ۱۳۹۹
خدارو شکر که چادریم !



و هیچ وقت تن به چنین چیزهایی نمیدهم !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۲۱ تير ۱۳۹۹
ریشه بی حجابی و بد حجابی و دیگر مفاسد را در عملکرد ۴۰ ساله دولت ها و سریال ها و برنامه های صدا و سیما باید جستجو کرد که متاسفانه در طول ۴۰ ساله سیر صعودی داشته و بالطبع جامعه هم در همان راستا بوده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۲۱ تير ۱۳۹۹
ریشه بی حجابی و بد حجابی و دیگر مفاسد را در عملکرد ۴۰ ساله دولت ها و سریال ها و برنامه های صدا و سیما باید جستجو کرد که متاسفانه در طول ۴۰ ساله سیر صعودی داشته و بالطبع جامعه هم در همان راستا بوده است
به فرمایش حضرت علی (ع) به این مضمون که: جامعه متاثر از حاکمان خود است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۲۱ تير ۱۳۹۹
ریشه بی حجابی و بد حجابی و دیگر مفاسد را در عملکرد ۴۰ ساله دولت ها و سریال ها و برنامه های صدا و سیما باید جستجو کرد که متاسفانه در طول ۴۰ ساله سیر صعودی داشته و بالطبع جامعه هم در همان راستا بوده است
به فرمایش حضرت علی (ع) به این مضمون که: جامعه متاثر از حاکمان خود است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۲۱ تير ۱۳۹۹
ریشه بی حجابی و بد حجابی و دیگر مفاسد را در عملکرد ۴۰ ساله دولت ها و سریال ها و برنامه های صدا و سیما باید جستجو کرد که متاسفانه در طول ۴۰ ساله سیر صعودی داشته و بالطبع جامعه هم در همان راستا بوده است
به فرمایش حضرت علی (ع) به این مضمون که: جامعه متاثر از حاکمان خود است
United States of America
علی
۱۴:۱۲ ۲۱ تير ۱۳۹۹
حجاب اصلا نباید اجبار میشد. خیلی از قوانین هست که مردم رو از حکومت دور کرده و به سمت دشمن سوق داده یکیش همین اجبار هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۲۱ تير ۱۳۹۹
خب اگه برفرض حجاب تو حکومت اجبار نمیشد اینکه دستور خداست پوشش داشته باشیم رو چی؟ اونم اجباره؟
کاملترین دین فقط و فقط دین اسلامه خدا خودش صلاح بندگانش رو میدونه که دستور به رعایت حجاب مرد و زن داده
France
ناشناس
۱۷:۰۱ ۲۱ تير ۱۳۹۹
با حجاب مشکل داری یا با خدا ؟
فرمان خداست
مگه میشه نسبت به گناه آشکار بی تفاوت بود
از اون حرفا الکی روشنفکری زدی
Iran (Islamic Republic of)
رحمت الله
۰۹:۳۲ ۲۲ تير ۱۳۹۹
اشتباهی مثبت دادم
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۴:۱۱ ۲۱ تير ۱۳۹۹
نبودن امر به معروف و نهی از منکر...
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۴:۱۱ ۲۱ تير ۱۳۹۹
نبودن امر به معروف و نهی از منکر...
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۴:۱۱ ۲۱ تير ۱۳۹۹
نبودن امر به معروف و نهی از منکر...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۲۱ تير ۱۳۹۹
دلار طلا چند ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۲۱ تير ۱۳۹۹
دلیل نمیشه اصل رو رها کنیم
France
ناشناس
۱۷:۰۶ ۲۱ تير ۱۳۹۹
پس شما موافقید اگر خونتون دزد اومد و همه چی رو برد بعد از مراجعه به پلیس ایشون به شما بگه اومدی چی میگی ؟ میدونی طلا دلار چنده ؟ برو خونه بابا ؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۲۲ تير ۱۳۹۹
دلارومیخوای چکار؟؟دانشجوی خارج ازکشوری؟؟
Iran (Islamic Republic of)
یحیی
۱۳:۵۶ ۲۱ تير ۱۳۹۹
بی حجابی خوب نیست ولی کاش همه ی مشکل جامعه ما بی حجابی بود !!!
خودتون رو زدید به کوری و کری نمی بینید جوانان بیکار رو که روز به روز بدبخت میشن...
اعتیاد رو نمی بینید
قیمت اجناس و کالاهای اساسی رو که روز به روز بالا میره...
قیمت خونه و اجاره ها رو که روز به روز اوج میگیره...
فقط چشمتون رو دوختید به بی حجابی...آره بده ولی بد تر از بالارفتن سن جوونا و بیکاری اعتیاد و... نیست...
کاش فقط بی حجابی بود...اون رو میشد با امر به معروف و نهی از منکر حلش کرد...ولی دزدی و بیکاری و اعتیاد و... نمیشه حلش کرد
Iran (Islamic Republic of)
یحیی
۱۳:۵۶ ۲۱ تير ۱۳۹۹
بی حجابی خوب نیست ولی کاش همه ی مشکل جامعه ما بی حجابی بود !!!
خودتون رو زدید به کوری و کری نمی بینید جوانان بیکار رو که روز به روز بدبخت میشن...
اعتیاد رو نمی بینید
قیمت اجناس و کالاهای اساسی رو که روز به روز بالا میره...
قیمت خونه و اجاره ها رو که روز به روز اوج میگیره...
فقط چشمتون رو دوختید به بی حجابی...آره بده ولی بد تر از بالارفتن سن جوونا و بیکاری اعتیاد و... نیست...
کاش فقط بی حجابی بود...اون رو میشد با امر به معروف و نهی از منکر حلش کرد...ولی دزدی و بیکاری و اعتیاد و... نمیشه حلش کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۲۱ تير ۱۳۹۹
ریشه اصلی دزدی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۲۱ تير ۱۳۹۹
وقتی برخی مسئولین ک مذهب هم دارند دزدی میکنندمطمن باشید مردم هم میگن اون رنیایی درکارنیست ما هم حجاب نداشته باشیم بعضی کارها وگناهای بزرگ ریشه دربی دینی وبی حجابی داره متاسفم برا اختلاسگرها!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۲۱ تير ۱۳۹۹
وقتی سران مملکت ک مذهب هم دارند دزدی میکنندمطمن باشید مردم هم میگن اون رنیایی درکارنیست ما هم حجاب نداشته باشیم بعضی کارها وگناهای بزرگ ریشه دربی دینی وبی حجابی داره متاسفم برا اختلاسگرها!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۲۱ تير ۱۳۹۹
اولا که اصلا بخاطر ماهواره نیست چون زمان شاه هم مبتذل ترین فیلم ها رو تو تلویزیون و سینما پخش می کردن‌ ولی خانم خودشون بخاطر عقیدشون حجاب میگرفتن و اصلا اون جو روشون تاثیر نداشت
دوما وقتی مردم میبینن که توی جامعه ما که اسلامی هستش و بالاخره باید یکی از مردمی ترین و بهترین جامعه میبود الان بیکاری،فقر،دزدی،فسادو هزاران چیز بدتر بیداد می کنه اون وقت توی جامعه کمونیست وسکولاریست مردم در بهترین رفاهن معلومه که از دین زده میشن .نمیشه ظاهر جامعه رو اسلامی کرد باید باطن جامعه هم اسلامی باشه ولی اگر شما تمام قوانین اسلام رو که همش به نفع مردمه اجرا کنید ما هم حجاب میگیریم ولی همه چیز یکطرفه نمیشه
دخترای این کشور وقتی میبینن دخترای خود مجریان قانون توی خارج از کشور بیحجابن انتظار دارید از حجاب زده نشن؟
وقتی میبینن خانم با چادر و مقنعه اختلاس میکنه اونوقت نباید منحرف شن؟؟؟؟؟

لطفا برای این بار منتشر کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۲ ۲۲ تير ۱۳۹۹
ما باید دینمان را از اصل ان بگیریم نه افرادی که مثل خود ما معصوم نیستند وبا اندک بهانه ای از دین منحرف میشوند .ما باید ایمان قلبی داشته باشیم که مثل بزرگان صدر اسلام با شدیدترین شکنجه ها در زیر دست ارباب هایشان شهید شدند ولی مسلمان واقعی ناندند .این دلیل نیست که چون مسوولین ودخترانشان انجور هستند ماهم از دین واعتقادمان دست میکشی امالبته باید مسوولین که سردمداران نظام هستند بهترین دردین باشند اما انها الگوی معصوم وپاک برای ما نخواهند بود .انها مدیرانی هستند که توسط مردم انتخاب شده اند ودرمسیر خدمت دچار دنیا طلبی وفساد شدند .هموطن دینت را بخاطر خطای انها از دست نده. مااگر درمحضر خدا چنین عذری برای گناه خود بیاوریم هرگز پذیرفته نمیشود چون خدابرای ما
اما مان معصوم را الگوی قرارداده .مسوولین فقط کارگزار هستند نه الگو ی ما در دین .اشتباه نکنیم..
Iran (Islamic Republic of)
الف
۱۳:۴۴ ۲۱ تير ۱۳۹۹
ریشه دزدی آقازاده ها چیست ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۲۱ تير ۱۳۹۹
توکشورمون هم اختلاس هست هم بی قانونی هم خودخواهی خیلیها که باعث شده زمینه فقر وفساد توکشورمون وبی دینئ توکشورمون زیاد بشه وگرنه وضعیتوکشورما اینطوری نبود!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۲۱ تير ۱۳۹۹
گرانیها اختلاس ها به مردم دروغ گفتن ها حل بشه بیحجابی هم خود به خود درست میشه فکری کنید به حال این مردم بدبخت که زن بخاطر سیر کردن بچهاش باید به هر کس و ناکس رو بزند
Canada
ناشناس
۱۳:۳۶ ۲۱ تير ۱۳۹۹
هرچند مخالف بدحجابیم . اما انسان آزاد است واختیار خودش را دارد و اینکه نه بدحجاب و نه محجبه به اجبار عقایدشان تغییر نخواهد کرد .
Iran (Islamic Republic of)
س
۱۳:۳۵ ۲۱ تير ۱۳۹۹
میدونین به خاطر چیه چون تو این دوره زمونه مرد خوب خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی کم شده همشون دنباله دخترای اینجوری واینجوری هستن آخرشم تلاق میگیرن البته از مردا بعید نیست تا امام زمان نیاد چیزی درست نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
مهندس
۰۹:۳۵ ۲۲ تير ۱۳۹۹
مرد خوب اگه کم شده، در عوض طرف مقابل زیاد شده
Iran (Islamic Republic of)
هاشم طالقانی
۰۹:۳۷ ۲۲ تير ۱۳۹۹
چون دخترای مذهبی و چادری بشدت خشکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۲۱ تير ۱۳۹۹
لقمه حروم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۲۱ تير ۱۳۹۹
ای زن به تو از فاطمه اینگونه خطاب است ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است
United States of America
ناشناس
۱۳:۰۰ ۲۱ تير ۱۳۹۹
ريشه تمامش فقر هست وگرنه در زمان قديم تهاجم فرهنگي و بي حجابي اجباري بود اما مردم ما زير بارش نمي رفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۲۱ تير ۱۳۹۹
الانم به عکس شده!!!
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۴:۲۰ ۲۱ تير ۱۳۹۹
مگر هرکس فقیر شد باید بی حیا بشه ؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۲۱ تير ۱۳۹۹
اتفاقا ریشه این مشکل فقر مالی نیست ، فقر فرهنگی ، فقر بی خانوادگی ، فقر لقمه حرام و ... . درخت هرچی بارش بیشتر سرش پایین تر .
France
ناشناس
۱۷:۰۴ ۲۱ تير ۱۳۹۹
این مسائل رو تک بعدی نمیشه ارزیابی کرد
بعد هم طرف که عکس های ان چنانیش در فضای مجازی و خودش هر روز یه برند می پوشه کجاش فقیره ؟؟؟؟
United States of America
ناشناس
۲۲:۰۷ ۲۱ تير ۱۳۹۹
حديث داريم فقر از در بياد ايمان از اون يكي در ميره بيرون هركس ايمانش بيشتر باشه حيا اش هم بيشتر
Germany
ناشناس
۲۳:۱۰ ۲۲ تير ۱۳۹۹
محمد رضا . فقر ک بیاد از در . ایمان از پنجره میره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۲۱ تير ۱۳۹۹
اصلا کلا دوره زمونه عوض شده ؛ دخترا دارن لباس های پسرهارو میپوشن پسرها دارن لباسای دخترهارو میپوشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۲۱ تير ۱۳۹۹
پسرها ابروهاشونوبرمیدارن ومثل دخترها موهاشون روبلندمیکنند!!!
Iran (Islamic Republic of)
مرصاد
۱۲:۵۲ ۲۱ تير ۱۳۹۹
عوامل زیادی در بوجود آمدن اوضاع اسفبار فعلی حجاب و عفاف دخیل هستند ، اما مهمترین آنها : بی خیالی متولیان فرهنگی ، هجمه شدید سایت ها و شبکه های اجتماعی معاند ، بی تفاوتی مردم ، به واجب امر به معروف و نهی از منکر و از همه مهمتر ؛ خود زنان ، که به راحتی ابزار ترویج هنجارشکنی و بی حجابی می شوند !!
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۲۱ تير ۱۳۹۹
یکی از بزرگترین مشکلات بانوان ایرانی نداشتن اعتماد به نفس هست که به هر رنگی در میان جز خودشون تا مورد تایید و تحسین دیگران باشند به خصوص آقایون. هر روز آرایش بیشتر هر روز عمل های بیشتر اما بازم راضی نخواهند شد. اعتماد به نفس بدون آرایش بیرون اومدن رو خیلیا ندارند حتی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۲۱ تير ۱۳۹۹
بدبختانه مردا هم از این جور زنا خوششون میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۲۱ تير ۱۳۹۹
مرد با غیرت زن با حیا دوست داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۲۱ تير ۱۳۹۹
ولله این دوره زمونه مردا دیگه براشون حجاب عفت وپاکی مهم نیست فقط خوشکلی وپولداری دخترها واسشون مهمه!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۲۱ تير ۱۳۹۹
مردی که‌خداترس باشه قطعا حجاب و حیای همسرش براش مهمتر از پول و زیباییه
Sweden
11
۱۲:۲۹ ۲۱ تير ۱۳۹۹
حجاب اجباری یک چماق برسر است کلا در جامعه لااکراه فی الدین باید ساری و جاری باشد در غیر این صورت دین ابزار قدرت و ثروت از طریق ریا و حقه بازی می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۲۱ تير ۱۳۹۹
سوال : ریشه بی‌حجابی و بی‌بندوباری در جامعه چیست؟
جواب : بی غیرتی
Iran (Islamic Republic of)
قلبهای آبی
۱۳:۵۱ ۲۱ تير ۱۳۹۹
دقیقاً، من موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۲۱ تير ۱۳۹۹
بی غیرتی از شرایط حاصل شده . قوانین بی کاربرد ، عدم نظارت صحیح و اجرای نادرست قوانین قضایی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۲۲ تير ۱۳۹۹
غیرت اگه باشه !!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۲۱ تير ۱۳۹۹
شرمنده برادر شوهر من براش به دختر خوب ونجیب وسنگین از همکارام معبفی کردم وقتی دیدش گفت نمی خوام آرایش زیاد نمی کنه
مردای جامعه عوض شدن بیشتر اون تیپی می خوان اکثر دخترای سنگین موندن
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۲:۱۹ ۲۱ تير ۱۳۹۹
این حجم از بی حجابی و بی بند و باری برازنده ما نیست اون هم در کشوری که پرچم اسلام بالاس باید کاری کنید . خانواده هایی میبینیم که از هم پاشیده نشده اما نابهنجاری زیادی دارن اینو به گوش مسولین برسونین. باید فکری کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۲۱ تير ۱۳۹۹
تو فکر خانواده خودت باش .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۲۱ تير ۱۳۹۹
نکن بدتر کن
Iran (Islamic Republic of)
تحلیلگر
۱۲:۰۶ ۲۱ تير ۱۳۹۹
عدم رعایت حجاب در جامعه اسلامی، بنظرم از دو حال خارج نیست: یکی مربوط به شخص است (از کمبود توجه) و دیگری مربوط به وظیفه حکومت است (که از ناآگاه ماندن مردم نسبت به ارزش والای زن نشأت میگیرد و کار فرهنگی میطلبد).
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۲۱ تير ۱۳۹۹
رضا شاه خواست چادر از سر زنان بردارد نشد پس به زور هم نمیشود چادر بر سر کسی کرد.۲ تا زمام داران ما متاسفانه بعضی از آنها با رفتار هایشان باعث بدبینی اعم اقشار مردم نسبت به دین شده اند چگونه توقع حجاب و عمل به دستورات دینی را دارید.آیا تمام خانواده های مسیولین نظام حجاب را رعایت می کنند.متاسفانه بعضی عکسها در فضای مجازی پخش میشود با
تیپ های زننده که میگویند فرزندان مسیولین مملکتی میباشند.وقتی دختر وزیر با چادر در دادگاه اختلاس گران وارد میشود.باعث بدبینی میشود.وحجاب و عفت باطنی است
و خیلی ها زیر لوای دین خیلی جنایات کرده و میکنند.
وامر به معروف و نهی منکر منوط به اجازه مبباشد.تا انسان تزکیه نفس نکرده نمی تواند دیگران را ارشاد کند.پس بهتر است با قوی کردن اعتقادات دینی به جنگ این معضل اجتماعی رفت.به قول سردار اینها هم بچه های ما هستند باید کمکشان کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۲۱ تير ۱۳۹۹
قبلا نگرانی بود به اسم ماهواره که مامورین میومدن بالای پشت بوم برای برچیدنش و داشتن آنتشن جرم بود!
اما الان باورم نمیشه سریال های ماهواره ای کپی و ایرانیزه شده
داخل تک تک فروشگاه ها با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی!!!! داره پخش میشه.
چه کسی مجوز میده؟؟؟؟ کسی نمیخواد از خواب بلند بشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیم
۱۳:۰۸ ۲۱ تير ۱۳۹۹
نخیر. با نظرت موافق نیستم. راه از ابتدا اظتباه بودحجاب دقیقا یک عمل فردیست.اگر کسی ناراحت هستاز وضعیتفعلی ,تنها راهش ابراز مخالفت مسالمت آمیز و ارایهو بیان عقاید خوددر مورد حجاب داشتنهست.نه تحکم بر اجرای حجاب.اجر تفکرت طرفداری دشاتهباشد او به تو خواهد پیوست و کم کم تو از بی حجابان بیشتر می شوی.#حجاب_اجباری_خیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۲۱ تير ۱۳۹۹
وقتی کسی بی حجابه ممکنه که خدا رو قبول داشته باشه ولی درواقع داره نافرمانیه خدا رو میکنه. حجاب در قرآن هم اومده از ما خواسته شده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۲۱ تير ۱۳۹۹
حضرت زهرا تا لحظه های آخر چادر از سرش نیفتاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۱ تير ۱۳۹۹
کافران زمان پیامبر هم اعتقاد داشتن خدایی هست ولی اطاعت نمی کردن. حالا اینایی که بی حجاب هستن هم همینطورن. چجوری دلت پاکه در صورتی که حرف خدارو زمین انداختی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۲۱ تير ۱۳۹۹
کو گوش شنوا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۲۱ تير ۱۳۹۹
حجاب یعنی بله گفتن من به امر خدایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۲۱ تير ۱۳۹۹
بی حجابی که هیچی یه سریا بی بند و بار هم هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۲۱ تير ۱۳۹۹
ما ایرانی شیعه و مسلمانیم و واجبه که رعایت کنیم. کاری به کشورهای غیر مسلمان نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۲۱ تير ۱۳۹۹
عیبی نداره اون دنیا حالشونو جا میارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۲۱ تير ۱۳۹۹
باسلام ریشه همه بدبختی ها فقر بیکاری گرانی وتورم بلای بسر جوانان آورد که ازدواج و مسکن شغل ازیاد بردن مسوولان دم از دین و مذهب و جهادی می زنند و منافعشان چیزی دیگری ثابت می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۲۱ تير ۱۳۹۹
یادم در دولتهای قبلی یه ارگانی بود به اسم امر به معروف که با بی حجابی مبارزه میشد ولی حالا در جامعه بسیار تیپهای بدی میبینی ولی کسی کاریشون نداره اینم نتیجه روشنفکری کلی مملکت داره به باد میره اینجام که هرچی مینویسیم منتشر نمیکنید سر کاری ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۲۱ تير ۱۳۹۹
اگر اینطوریه پس الان زن و دخترهای ایرانی باید بی هویت و بی فرهنگ باشند خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۲۱ تير ۱۳۹۹
ریشه بی بند و باری، پول، مافیا هست،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۲۱ تير ۱۳۹۹
خیلی ساده هست
عدم برخورد با خانم زاده های «خخخ» بد حجاب و سلبریتی ها
نمایش فیلم هایی با بازیگران بد حجاب در صدا و سیما
مجوز پخش فیلم هایی مثل هیولا و نمایش بد حجابی
و ...
و حق دارند
من مخالف شدید و سر سخت بد حجابی هستم
اما اگه ببنیم گشت ارشاد مثل گاگولا میاد گیر میده به خانوما، شدیدا از ته دل بهشون میخندم...
چون الان واقعا در جایگاهی نیستند که بتوانند امر به معروف کنند
ولی صدا و سیما، وزارت ارشاد، و سلبریتی ها هر جور که دوست دارند میگردند هیچی بهشون نمیگن
ولی مردم عادی فرق میکنند
خب درستش اینه که اول صدای اونارو بخوابونند
و چند تا سلبریتی و آقا زاده بد حجاب و بی حجاب زندانی بشند، فیلم ها بهشون مجوز داده نشه،
آن وقت به حق باید جلوی این ناهنجاری اجتماعی گرفته بشه
----
شدیدا باید با بی حجابی و بدحجابی برخورد بشه، اما به روش اسلامی

الان میگن ماسک بزنید، مقامات ماسک نمیزنند
الان میگند حجاب رعایت کنید، فامیل مقامات بد حجاب یا بی حجابند و به خانوادشون چیزی نمیگند

حق دارند، من به عنوان یک مخالف بد حجابی حق را به بد حجابای جامعه میدم...

*می دونم منتشر نمی کنید*
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۲۱ تير ۱۳۹۹
ادمین منتشر کرد که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۲۱ تير ۱۳۹۹
همش تقصیر ماهواره هاست
Australia
حسین
۱۰:۴۷ ۲۱ تير ۱۳۹۹
وقتی که بازیگران بد حجابی را بنمایش می گذارند و در فروشگاه ها مانتوها بدریخت و باز هستند تکلیف مردم چیه
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۲۱ تير ۱۳۹۹
وضعیت حجاب در جامعه واقعا فاجعه بار است و روز به روز هم بدتر می شود. من فکر می کنم که مسئول این فاجعه اول تربیت خانوادگی افراد، دوم مسئولین فرهنگی جامعه هستند که بسیار کم کار فرهنگی کرده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۲۱ تير ۱۳۹۹
اقتصاد درست بشه همه چی حل میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۲۱ تير ۱۳۹۹
کاش همون قدر که به حجاب بها میدادیم به فقر و فحشا و گرانی همبها میدادیم
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۰۹:۲۹ ۲۱ تير ۱۳۹۹
یه نگاهی و کنکاشی در باره بند مربوط به حجاب وفحشا و مسائل جنسی سند ننگین 2030که توسط دولت امضا و در حال اجرا توسط خود مردم هست بندازید
Netherlands (Kingdom of the)
ايراني
۰۹:۲۰ ۲۱ تير ۱۳۹۹
اي كاش اينهمه اختلاس و سو مديريت و فساد و فقر و بدبختي و نداري مردم هم مثل حجاب فوري پيگيري ميشد و به عنوان دغدغه ازش ياد ميشد ، الان درد اين ملت فقط حجابه ؟؟؟!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۲۲ تير ۱۳۹۹
وَ لَوْ بَسَطَ اللَّهُ الرِّزْقَ لِعِبادِهِ لَبَغَوْا فِی الْأَرْضِ وَ لکِنْ یُنَزِّلُ بِقَدَرٍ ما یَشاءُ شوری/۲۷
آینه:
هرگاه خداوند روزی را برای بندگانش وسعت بخشد، در زمین طغیان و ستم می‌کنند از این رو به مقداری که می‌خواهد (و مصلحت می‌داند) نازل می‌کند.
حکایت؛ حضرت موسی علیه‌السلام فقیری را دید که از شدت تهیدستی، برهنه روی ریگ بیابان خوابیده است، به موسی(ع) عرض کرد: ای موسی! دعا کن تا خداوند متعال معاش اندکی به من بدهد که از بی‌تابی، جانم به لب رسیده است.
موسی(ع) برای او دعا کرد و ازآنجا برای مناجات به کوه طور رفت. چند روز بعد، موسی علیه‌السلام از همان مسیر بازمی‌گشت، دید همان فقیر را دستگیر کرده‌اند و جمعیت بسیاری اجتماع نموده‌اند، پرسید: چه حادثه‌ای رخ داده است؟
حاضران گفتند: این شخص تا به حال پولی نداشته اما تازگی مالی به دست آورده، به همین سبب شراب خورده و عربده کشیده و جنگجوئی نموده و شخصی را کشته است. اکنون او را دستگیر کرده‌اند تا به عنوان قصاص، اعدام کنند!
حضرت موسی علیه‌السلام به حکمت الهی اقرار کرد و از خواهش خود استغفار و توبه نمود.
Iran (Islamic Republic of)
براتعلی آب برین
۰۹:۲۰ ۲۱ تير ۱۳۹۹
آموزش وپرورش!چرا؟
1_عمل نکردن به توصیه های امام ره ورهبری معظم.
2_ناراضی بودن رهبری معظم ازنگاه ابزاری دولتهابه آموزش وپرورش.
3_عدم حضورآموزه های دفاع مقدس وبسیجی درآموزش وپرورش.
4_نبودن قرآن وعترت ومساجدوتفکرات انقلابی دراولویتهای آموزش وپرورش.
5_پول های کثیف ونمره های بی پشتوانه شده بت های قابل پرستش درآمورش وپرورش.
6_نبودنظارت عقلانی وانقلابی درآموزش وپرورش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۲۱ تير ۱۳۹۹
جناب آب برین گرامی اگر رهبری از وضعیت آموزش و پرورش گلمند و نارحت هستند,خودشان شخصا ورود کنند.
اگر از برجام ناراشی هستند خودشان شخصا ورود کنند.

تمام مراکز قدرت چه در دولت و چه غیر دولت مستقیما توسط ایشان انتخاب میشمند,بعد چطور شمامیگید که رهبر گفتند و بقیه دستوراتایشان را اجرا نکردند.

منظورم اینه که اگر آقایون چیزی در چنته داشته باشند , الان زمان خوبیه برای نشان دادن توانمندیهاشون
Syrian Arab Republic
ناشناس
۱۹:۲۳ ۲۱ تير ۱۳۹۹
رهبر نصیحت پدرانه خویش را انجام میدهند این نمایندگان مردم هستن که به وظیفه خود عمل کنند
آخرین اخبار