سرمربی موقت تیم شهرخودرو:

تمرکز بازیکنان شهرخودرو به دلیل اتفاقات ۴۸ساعت اخیر از بین رفته است

کوزین سرمربی موقت تیم فوتبال شهرخودرو درباره اتفاقات روزهای اخیر این تیم توضیحاتی را ارائه کرد.

کوزین: تمرکز بازیکنان شهرخودرو به دلیل اتفاقات ۴۸ساعت اخیر به هم خورده استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، استفان کوزین سرمربی موقت تیم فوتبال شهرخودرو خراسان در نشست خبری پیش از بازی مقابل سایپا اظهار داشت: بازی سختی در پیش خواهیم داشت. دیدار‌های گذشته سایپا مقابل رقبایش را آنالیز کردیم و فهمیدیم آن‌ها تیم خوبی هستند. آن‌ها مقابل استقلال و سپاهان به تساوی رسیدند و به این صورت آن‌ها تیم خطرناکی خواهند بود. آن‌ها به صورت فشرده بازی می‌کنند و ۱۰ نفر از بازیکنان خود را در نیمه خودی نگه می‌دارند. اگر می‌خواهیم مقابل آن‌ها نتیجه بگیریم باید هوشمندانه بازی کنیم.

او گفت:  ۲ برد قبلی ما به سادگی به دست نیامد. در بازی مقابل ذوب آهن رحمتی یک پنالتی حریف را گرفت و مقابل گل‌گهر نیز برد سختی به دست آوردیم اما در حال حاضر خیلی مطمئن هستیم و می‌خواهیم قدم به قدم برای بازی‌های بعدی آماده شویم و نتایج خوبی به دست بیاوریم.


بیشتر بخوانید:


سرمربی موقت شهرخودرو در خصوص شانس مجدد کسب سهمیه آسیایی برای این تیم اظهار داشت: تصور می‌کنم که چنین شانسی را داریم.  بازیکنان خوبی در اختیار داریم، اما در فوتبال هر نتیجه‌ای ممکن است. وقتی بعد از گذشت ۲۰ بازی در چنین جایگاهی قرار داریم یعنی تیم خوبی هستیم. ۶ یا ۷ تیم برای قرار گرفتن در جمع ۴ تیم مدعی تلاش می‌کنند و امیدوارم که در نهایت ما برنده این جنگ شویم.

کوزین درباره اضافه شدن فرد جدیدی به کادر فنی شهرخودرو گفت: در ۴۸ ساعت گذشته اتفاقات زیادی در باشگاه رخ داده که به اندازه کافی برای بازیکنان شوک آور بوده است.  تمرکزمان روی بازی با سایپا خواهد بود سپس با باشگاه جلسه می‌گذاریم و درباره تغییرات صحبت می‌کنیم.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار