رئیس سابق اتحادیه جهانی علمای مسلمین خواستار تحریم رژیم صهیونیستی شد

یوسف القرضاوی با محکومیت طرح آمریکایی الحاق کرانه باختری به سرزمین‌های اشغال‌شده فلسطینی خواستار تحریم رژیم صهیونیستی شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، یوسف القرضاوی، رئیس سابق اتحادیه جهانی علمای مسلمین در پیامی از تمام جهان خواست که رژیم صهیونیستی را تحریم کنند.

یوسف القرضاوی گفت: «پایین‌ترین سطح مقاومت: تحریم اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، رد تمام تلاش‌های صورت گرفته برای عادی‌سازی روابط با دشمن غاصب و همچنین حفظ فاصله روانی میان ما و آنهاست. اجازه نمی‌دهیم که این دیوار حائل میان ما و آن‌ها شکسته و یا در آن شکاف ایجاد شود.»


بیشتر بخوانید


بر اساس طرح جعلی ترامپ موسوم به صلح خاورمیانه (معامله قرن)، بخش عمده‌ای از کرانه باختری به اراضی اشغالی ضمیمه خواهد شد. بر اساس این طرح کاملا یک‌طرفه و صهیونیستی، همچنین قدس به عنوان پایتخت اراضی اشغالی به رسمیت شناخته خواهد شد.

طرح مذکور که به نحوی ناقض دولت مستقل فلسطین است، موجب اعتراض آحاد گروه‌های مقاومت در منطقه و همچنین تشکیلات خودگردان فلسطین شده است. محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرده که در صورت عملی شدن طرح الحاق، دیگر هیچ توافق دوجانبه‌ای با رژیم صهیونیستی معتبر نخواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار