هراتیان: برای من مهم نیست ۲ طرف پرونده استقلال و پارس جنوبی چه کسانی هستند

رئیس ایفمارک گفت: تلاش کردم کارم را درست انجام بدهم و برای من مهم نیست ۲ طرف داستان استقلال و پارس جنوبی چه کسانی هستند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، زهره هراتیان، رئیس ایفمارک درباره بیماری کرونا بیان کرد: با یک پدیده جدید مواجه هستیم که هیچ پیش بینی درباره رفتارش نداریم. سازمان بهداشت جهانی امروز یک حرف می‌زند و فردا به دلیل اطلاعات به دست آماده، حرف دیگری می‌زند. باید هر روز جلسه ستادی داشته و آماده باشیم.

او در رابطه با شایعات به وجود آمده با حضور همسرش، هومن افاضلی روی نیمکت پارس جنوبی مقابل استقلال گفت: این قضاوت دوستان است و من تلاش کردم کار خودم را درست انجام بدهم. برای من مهم نیست که ۲ طرف داستان چه کسانی هستند.

هراتیان در خصوص تعداد مبتلایان فولاد به کرونا گفت: از بازیکنانی که تست آنها مثبت بود، دوباره تست گرفتیم. شاید آذری از منفی‌ها هم تست گرفته است. مدیرعامل شاید اجازه داشته باشد تعداد مبتلایان را بگوید، اما من به عنوان پزشک اجازه ندارم چیزی بگویم. ما در هفته گذشته اعلام کردیم هیچ نقشی در نوشتن پروتکل نداشتیم و پروتکل به ما ابلاغ شده است.

او خاطرنشان کرد: هیچ مورد مثبتی که از طرف باشگاه در تست‌های مراکز معتبر وزارت بهداشت و درمان انجام شده، رد نشده است. طبق بند پروتکلی که در تاریخ ۴ تیر ۹۹ به ما ابلاغ شد، اگر ۲۵ درصد از یک تیم چنین شرایطی را داشته باشد، باید به قرنطینه برود. چون این پروتکل ۲ماه قبل تدوین شده بود، باید تیم ها ۲ هفته در قرنطینه باشند. ما ۲ تست خوداظهاری از ۲ باشگاه گرفتیم و متوجه شدیم ۲ تست منفی داریم. هیچ علامتی وجود ندارد و به تیم‌ها اعلام کردیم بازگشت این بازیکن‌ها با رعایت اصول پزشکی به فعالیت‌های فوتبالی بلامانع است.

رئیس ایفمارک عنوان کرد:  تیم فولاد مدیرعاملش اعلام کرد که تست بازیکنانش مثبت شده و در جریان کامل پرونده فولاد هستم، اما  درباره استقلال اطلاعاتی ندارم. عوارض این ویروس را برای روی ورزشکاران نمی‌دانیم و باید در خصوص آن مطالعه کنیم.  

او در پایان گفت: در پروتکل نوشته شده تمام آزمایشگاه‌هایی که مورد تأیید وزارت بهداشت هستند، می‌توانند زیرنظر ناظر فدراسیون پزشکی تست را انجام دهند. باید ناظر فدراسیون پزشکی ورزشی آنجا حضور داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار