ماجرای آتش سوزی در هتل کارون دلیجان چه بود؟/کمبود امکانات آتش نشانی یا اشکال درسیم کشی برق ساختمان؟

مسئول آتش نشانی دلیجان و️ مالکان هتل کارون هرکدام دلیلی برای آتش سوزی هتل عنوان کردند.

به گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، حادثه آتش سوزی در طبقات فوقانی هتل کارون شهر دلیجان شب جمعه اتفاق افتاد و دو طبقه از هتل در آتش سوخت؛ اما ️ مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری و مالکان هتل کارون هرکدام دلیلی برای آتش سوزی ساختمان ذکر کردند.

دلایل آتش سوزی هتل کارون دلیجان متفاوت اعلام شد

مسئول آتش نشانی: اشکال درسیم کشی برق ساختمان علت حریق هتل کارون

محمد بیگی مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دلیجان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: ظاهرا علت وقوع این حادثه اشکال درسیم کشی برق ساختمان است، اما بررسی‌های تکمیلی از سوی کارشناسان آتش نشانی، درحال انجام است.

بیگی افزود: حریق از قسمت کافی شاپ آغاز شده و با توجه به اینکه نمای این هتل از کامپوزیت بود به طبقات بالایی ساختمان نیز سرایت کرده بود.

او با بیان اینکه این حریق در نهایت با کمک نیرو‌های آتش نشانی پس از ۴ ساعت مهار شد اضافه کرد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی به همراه نداشته و به نیرو‌های آتش نشانی نیر آسیبی وارد نشد

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دلیجان بیان کرد: حریق در ساعت ۲۳ و ۴۵ دقیقه شبانگاه پنج شنبه ۱۹ تیرماه در هتل کارون دلیجان به ایستگاه آتش نشانی اطلاع داده شد و از دقایق اولیه آتش سوزی، تیم‌های آتش نشانی در محل حضور یافتند

️او ادامه داد: در این حادثه از ایستگاه‌های آتش نشانی خمین، محلات و نراق به محل حادثه اعزام شدند، همچنین نیرو‌های شهرداری، بسیج و مردمی نیز در اطفای حریق همکاری کردند و سرانجام، آتش  به طور کامل مهار شد.

مالکان هتل کارون: کمبود امکانات آتش نشانی علت حریق هتل

برادران جلالی مالکان هتل کارون دلیجان هم در گفت و گو با خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،ضمن قدردانی از تلاش‌ نیروهای  زحمت کش آتش نشانی دلیجان، کمبود امکانات آتش نشانی از جمله نداشتن نردبام بلند و مناسب و ماشین آتش نشانی مناسب برای این ساختمان را از علل گسترش آتش عنوان کرد.

دلایل آتش سوزی هتل کارون دلیجان متفاوت اعلام شد

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.