پایش شبانه روزی عرصه‌های طبیعی استان مرکزی نسبت به حریق احتمالی

محیط بانان استان مرکزی با پایش‌های شبانه روزی عرصه‌های طبیعی را از هر گونه حریق احتمالی محافظت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، جودکی فرمانده یگان حفاظت محیط استان مرکزی گفت: سطح آمادگی نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست در مقایسه با سال گذشته در هنگام بروز حریق در عرصه‌های طبیعی استان افزایش یافته و این نیرو‌ها به تجهیزات اطفاء حریق مجهز شده و با پایش‌های شبانه روزی عرصه‌های طبیعی استان را از هر گونه حریق احتمالی محافظت می‌کنند.

جودکی افزود: با توجه به فصل گرما و افزایش دما، موضوع آتش سوزی‌های احتمالی با حساسیت و جدیت بیشتری پیگیری و پایش شده است و همه محیط بانان استان مرکزی به منظور پیشگیری، آمادگی و مقابله با آتش سوزی‌های احتمالی در مناطق تحت مدیریت در حالت آماده باش کامل هستند.

او اضافه کرد: برای حفاظت هرچه بیشتر این مناطق، شیفت‌های شبانه روزی و اکیپ‌های واکنش سریع اطفاء حریق تشکیل شده است و با آموزش‌های صورت پذیرفته شده، در مواقع آتش سوزی در کمترین زمان ممکن وارد عمل خواهند شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان با اشاره به مشارکت مردم و جوامع محلی در حفاظت از محیط زیست تصریح کرد: با هماهنگی و همکاری اداره کل منابع طبیعی و حفاظت محیط زیست و سایر دستگاه‌های مسئول، و مسئولان محلی و سازمان‌های مردم نهاد در مواقع بروز آتش سوزی از عرصه‌های طبیعی محافظت خواهد شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.