آتش تانکر سوخت، پس از ۴ ساعت خاموش شد

مدیر عامل سازمان آتش نشانی کرمان از اطفای حریق تانکر ویژه حمل فرآورده های نفتی پس از ۴ ساعت در محور باغین_جوپار خبر داد.

رضا میرزایی، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری        محور باغین_ جوپار

کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: در پی اطلاع از حادثه حریق یک دستگاه تانکر ویژه حمل فرآورده‌های نفتی حاوی سی هزار لیتر بنزین در ساعت ۲۱ و ۵۵ دقیقه دیشب ۲۰ تیر ماه  در محور باغین_جوپار با ستاد مرکز فرماندهی عملیات ۱۲۵، تیم های آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند. 

او افزود: با توجه به شدت حادثه در اسرع وقت، دو دستگاه خودروی اطفای حریق سازمان آتش نشانی کرمان و طی هماهنگی این سازمان، آتش نشانی شهر باغین و آتش نشانی شهرک صنعتی خضرا با توجه به شدت خطر حادثه در محل حاضر شدند. 

 میرزایی با اشاره به اینکه عملیات اطفای حریق با فرماندهی معاون عملیات سازمان آتش نشانی کرمان در دستور کار آتش نشانان قرار گرفت، بیان کرد: همراه با ایمن سازی محل حادثه و جلوگیری از حادثه ثانویه پس از ۴ ساعت تلاش آتش نشانان، این عملیات به پایان رسید. 

 مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان بیان داشت: خودروی تانکر، حامل سی هزار لیتر بنزین بود که واژگون شده و به دنبال آن دچار آتش سوزی شده بود. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار