قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی ایران خودرو خبر داد؛

تحويل ٩ هزار دستگاه خودروی طرح فروش فوق العاده

ناقدی گفت: گروه خودروسازی ایران خودرو حدود ٩ هزار دستگاه از ١۵ هزار دستگاه خودروی طرح فروش فوق العاده را تحویل داده است.

 به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن ناقدی برادران قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی ایران خودرو در حوزه فروش و بازاریابی در خصوص عملکرد این گروه صنعتی در حوزه فروش و بازاریابی، گفت: رفع ارزش افزوده برای مشتریان اولویت کار ماست، هدف  ما رضایت مشتری است. اما در حال حاضر شرایط پیچیده و سختی داریم و در نهایت قرار است کار‌های بزرگی انجام شود.

ناقدی بیان کرد: در حوزه پدافند غیر عامل همگی در یک طرف قرار گرفته ایم تا بتوانیم آرامش را در جامعه حفظ کنیم. ایجاد همدلی و وحدت بنیان کار ماست و برای اینکه به این هدف برسیم نیاز به کار تیمی داریم.


بیشتر بخوانید


قائم مقام مدیرعامل در حوزه فروش تشریح کرد: از این به بعد اصحاب رسانه و گروه صنعتی ایران خودرو در یک تیم قرار دارند و قرار است اصحاب رسانه گوش‌های ما شوند تا به کمک هم بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

این مقام مسئول گفت: ما به دنبال ارتباط مؤثر هستیم تا بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

ناقدی افزود: از آبان سال گذشته هیچ فروش معوقی نداشتیه ام و همه فروش های فوری را قبل از زمان تعهد داده شده، تحویل داده ایم. در حوزه فروش فوق العاده در مجموع از ۱۵ هزار دستگاه خودرو، حدود ٩ هزار دستگاه آن تحویل داده شده است و البته امیدواریم قبل از پایان ماه به اعداد قابل توجهی برسیم.

قائم مقام مدیرعامل در حوزه فروش بیان کرد: به دنبال این هستیم که تعاملات سازنده ای را با دستگاه‌های مختلف مانند وزارتخانه، سازمان حمایت و شورای رقابت داشته باشیم که در حال حاضر بسیاری از کار‌ها با سرعت بالایی انجام می شود.

او افزود: به دنبال راه اندازی باشگاه مشتریان ایران خودرو هستیم و مقدمات انجام کار فراهم شده است، این باشگاه به مشتریان کمک می‌کند که خدمات متفاوتی را دریافت کنند.

️قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو در بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش در خصوص قیمت خودرو K۱۳۲ گفت: در نهایت قیمت این خودرو رقابتی خواهد بود ما سعی کرده‌ایم با داخلی سازی قیمت نهایی را کاهش دهیم و در حال حاضر هم ۶ هزار نفر برای این خودرو پیش ثبت نام انجام داده اند.

این مقام مسئول در خصوص افزایش قیمت خودرو، گفت: چند روش برای فروش خودرو داریم که یکی از آن‌ها فروش فوری، یکی پیش فروش و دیگری هم فروش مشارکتی است. در پیش فروش و طرح مشارکتی مبلغی دریافت می شود و در نهایت قیمت آن به روز محاسبه و اعلام می‌شود.

او ادامه داد: در فروش فوری قیمت قطعی است و آن چیزی که قیمت مصوب شده در اختیار خودروساز است و در نهایت به مشتریان عرضه می شود تا در صورت تمایل اقدام به خریداری کنند.

قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو در بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش تصریح کرد: قیمت توسط شورای رقابت تعیین نمی‌شود و توسط فرمول مصوبات مبنای قیمت گذاری مشخص و فرمول به سازمان حمایت اعلام می شود، در نهایت قیمت بعد از آن به ستاد تنظیم بازار ارائه می‌شود و به خودروساز ابلاغ می‌شود.

تحویل ۴۲ هزار دستگاه خودرو تا شهریور ماه

ناقدی بیان کرد: یکی از موضوعات مطرح شده به قیمت نهاده‌ها باز می‌گردد که خودروساز موظف است به قیمت نهاده‌ها توجه کند. غریب به ۱۰ تیپ خودرو در حال تحویل به مشتری هستند که جزو خودرو‌های معوق به شمار نمی‌روند و بخش زیادی از آن‌ها در حال تحویل هستند. ۴۲ هزار دستگاه تا شهریور تحویل داده خواهد شد.

این مقام مسئول در خصوص طرح مشارکت برای خودرو، گفت: طرح مشارکت برای خودرو ۱۳ تا ۲۴ ماهه است و متقاضیان تا ساعت ۲۴ امشب  برای ثبت نام فرصت دارند و ظرف ۳ روز آینده قرعه کشی انجام و اسامی اعلام می شود. تا کنون ۵۰۰ هزار نفر در این طرح شرکت کردند که ۵۰ هزار دستگاه عرضه خواهد شد.

او در خصوص قیمت k۱۳۲ به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان پاسخ داد: قیمت کا ۱۳۲ به صورت پیش پرداخت دریافت می شود و بر اساس قیمت مصوب در نهایت خواهد بود که اعلام می‌شود و در نهایت مابه تفاوت را دریافت خواهیم کرد.

ناقدی در پایان تصریح کرد: اسم تجاری این خودرو کا ۱۳۲ است و قطعا اسم آن را تغییر خواهیم داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار