رئیس فراکسیون اقتصاد دانش بنیان از برگزاری نشست خبری این فراکسیون برای معرفی محورهای اصلی بسته جهش تولید دانش‌بنیان خبر داد.

سید محسن دهنوی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از برگزاری نشست خبری فراکسیون اقتصاد دانش بنیان در هفته آینده خبر داد و گفت: این نشست با حضور رسانه‌ها برای معرفی محور‌های اصلی بسته جهش تولید دانش بنیان، تهیه شده از سوی فراکسیون مذکور برقرار خواهد شد.

دهنوی اقتصاد دانش بنیان را مسئله‌ای میان حوزه‌ای دانست و گفت: این موضوع از نگاه فنی و تخصصی به حدود ۶ کمیسیون تخصصی مجلس بازمی‌گردد و اتفاقا باید به صورت فراکسیونی دنبال شود.

او با بیان اینکه افراد باید با رویکرد اقتصاد دانش بنیان دور هم جمع شوند و موضوع‌ها را پیگیری کنند، افزود: این فراکسیون متشکل از عضویت بیش از ۱۰۰ نماینده است که اقتصاد دانش بنیان بخشی از دغدغه‌هایشان به شمار می‌رود.

رئیس فراکسیون اقتصاد دانش بنیان اظهار کرد: با توجه به اینکه فراکسیون اقتصاد دانش بنیان، نمایندگان مختلفی را از کمیسیون‌های متعدد شامل می‌شود، هر یک از کمیسیون‌های تخصصی بسته به حوزه کاری خود، امور دانش بنیان را پیش خواهند برد.


بیشتر بخوانید


عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه طرح اقتصاد دانش بنیان پیشتر با ۳۱ بند در صحن علنی اعلام وصول شده است، توضیح داد: طرح مذکور مسائلی مانند تسهیل‌گری اعطای مجوزها، شرکت کردن مجموعه‌های دانش بنیان در مناقصات و مزایده‌های دولتی، ایجاد ممنوعیت در واردات محصولاتی که به صورت دانش بنیان در داخل کشور تولید می‌شوند، حل مسائل مالیاتی و بیمه‌ای شرکت‌های دانش بنیان را دنبال خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار