رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد:

پرداخت تمامی مطالبات ایثارگران تا پایان دولت دوازدهم

اوحدی گفت: تمامی مطالبات ایثارگران و خانواده شهیدان طبق دستور رئیس جمهور تا پایان دولت دوازدهم پرداخت خواهد شد.

پرداخت تمامی مطالبات ایثارگران تا پایان دولت دوازدهمبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه تامین مسکن بین وزارت راه و شهرسازی و بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه امضای این تفاهم نامه و واگذاری اراضی یک اتفاق بسیار خوب و مبارک برای خانواده ایثارگران محسوب می‌شود گفت: در این تفاهم نامه تامین زمین برای ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی به امضا رسیده و اولین تفاهم نامه‌ای است که بعد از حضور من در بنیاد شهید با وزیر راه و شهر‌سازی امضا شده است.

او گفت: تلاش می‌شود با احصاء قانون جامع خدمات ایثارگران قوانین و آیین نامه‌های آن به تصویب برسد که البته این خدمات حق طبیعی تمامی این خانواده‌ها است و ما هر کاری برای آن‌ها انجام دهیم ذره‌ای از تلاش‌های آن‌ها جبران نمی‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در رابطه با این تفاهم نامه تمامی استان‌ها و اولویت بندی‌ها مشخص شده و خوشبختانه با دستور رئیس جمهور بیش از ۵۰ هزار فقره تسهیلات با افزایش ۲۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته جهت پشتیبانی برای ساخت این واحد‌های مسکونی تعلق گرفته است.

اوحدی یادآور شد: وزارت راه و شهر‌سازی هم اراضی این واحد‌ها را تامین کرده و ماده ۳۸ خدمات رسانی هم در صورتی که به تصویب برسد می‌تواند نقش بسیار موثری در جهت اجرایی شدن این فعالیت داشته باشد.

او افزود: ماده ۳۸ قانون جامع خدمات بین ۳ دستگاه از جمله سازمان مدیریت و برنامه ریزی، ستاد کل نیرو‌های مسلح و بنیاد شهید و امور ایثارگران مصوب شده و در صورتی که ستاد کل نیرو‌های مسلح احکام را درباره این قانون به تصویب برسانند بنیاد شهید بلافاصله آمادگی در جهت اجرای قانون دارد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین به مصوبه دیگر بنیاد شهید اشاره کرد و گفت: طبق این مصوبه و همچنین طبق تاکید رئیس جمهور و فرمایشات مقام معظم رهبری باید تمامی مطالبات ایثارگران پرداخت شود بنابراین دولت تا پایان دولت دوازدهم کلیه معو‌قات و مطالبات ایثارگران را پرداخت خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مسکن ، ساخت و ساز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار