مؤیدی در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز مطرح کرد؛

جلوگیری از قاچاق دام با شناسنامه‌دار کردن دام‌ها

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور گفت: وزارت جهاد کشاورزی اقدام‌های خوبی داشت و ما هم باید با شناسنامه دار کردن دام از خروج و قاچاق آن جلوگیری کنیم.

جلوگیری از قاچاق دام با شناسنامه‌دار کردن دام‌هابه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی مؤیدی، رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور در تشریح یکصد و سی اُمین جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: موضوعات در سه محور بررسی شد. در بحث تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعضا ایراد‌ها را بررسی و نظر نمایندگان را تمکین کردند.

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور تصریح کرد: اینکه تحقیق و تفحص‌ها چهار سال طول کشید یک تأخیر است و با توجه به آنکه دستگاه‌ها به موقع به وظایفشان عمل کردند موجب ظلم به دستگاه‌ها شد.


بیشتر بخوانید


مؤیدی بیان کرد: موضوع رمز ارز‌ها هم بررسی شد و مقرر شد آیین نامه‌ها احصا شود و ما به این موضوع نگاه تهدید و همچنین فرصت داریم، در نتیجه با در نظر گرفتن ابعاد کار باید شیوه نامه‌ها در راستای صیانت از سرمایه کشور تدوین شود.

وی افزود: کشور‌های همجوار نسبت به دام ایران اعلام نیاز می‌کنند، اما به دلیل آنکه این سرمایه قاچاق نشود، باید ساماندهی صورت گیرد تا هویت دام محرز شود.

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور گفت: وزارت جهاد کشاورزی اقدام‌های خوبی داشت و ما هم باید با شناسنامه‌دار کردن دام از خروج و قاچاق آن جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۲۱ تير ۱۳۹۹
دولت هنوز نتوانسته کارت ملی مردم را تحویل دهد...
حالا چطور می خواهد برای گوسفند ها شناسنامه صادر کند...؟!
آخرین اخبار