برخورد با ۱۲۴ شرکت‌ متخلف حمل کالا و مسافر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه با بیان اینکه از ابتدای سال جاری ۱۴ نشست بررسی به تخلفات حمل و نقل برگزار شد، گفت : در این مدت با ۱۲۴ شرکت‌های حمل کالا و مسافر متخلف در سطح استان برخورد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۴ نشست کمیسیون ماده ۱۲ در راستای رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر برگزار شد که نیمی از آن‌ها مربوط به شرکت‌های حمل و نقل کالا و نیمی دیگر مربوط به شرکت‌های حمل و نقل مسافر بود.

او گفت : در این مدت ۷۲ تخلف مربوط به شرکت‌های حمل کالا و ۵۲ تخلف مربوط به شرکت‌های حمل مسافر شناسایی و با متخلفان برخورد شد.

کرمی افزود: در حوزه کالا ۱۸ شرکت جریمه، یک شرکت غیرفعال و یک شرکت نیز تبرئه و در حوزه مسافر نیز ۳۹ شرکت جریمه، سه شرکت غیرفعال و ۹ شرکت تبرئه شد.

او از صدور ۱۱۱ کارت هوشمند راننده باری، ۴۲ کارت هوشمند راننده وانت بار و یک هزار و ۱۳۸ کارت هوشمند ناوگان باری خبر داد و ادامه داد: از ابتدای امسال ۲۹ کارت هوشمند ناوگان عمومی و یک هزار و ۱۰۹ کارت هوشمند ناوگان وانت بار صادر شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه گفت: همچنین سه هزار و ۹۰۸ کارت هوشمند راننده کامیون و ۱۱۴ کارت هوشمند راننده وانت بار تمدید شده است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار