برگزاری نشست تخصصی کمیسیون حمل و نقل و ترافیک

هفتمین نشست تخصصی کمیسیون حمل و نقل و ترافیک کلانشهر‌ها به صورت ویدیو کنفرانسی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، امروز در جلسه‌ای به صورت ویدیو کنفرانسی بیست و هفتمین نشست تخصصی کمیسیون حمل و نقل و ترافیک کلانشهر‌ها برگزار شد.

 معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه گفت: این جلسه با موضوع تبعات ناشی از ویروس کوید ۱۹ بر حمل و نقل کلانشهر‌ها و راهکار‌های پیش رو برای ارائه خدمات مطلوب به شهرندان، بررسی روند نوسازی و بازسازی ناوگان فرسوده اتوبوسرانی کشور با استفاده از تسهیلات مصوب شورای اقتصاد دولت و بررسی بند الف ماده ۱۰۸ قانون برنامه ششم توسعه نقش محدوده فعالیت شورای حمل و نقل و ترافیک برگزار شد.

 محسن ارجمندی  گفت:رانندگان بخش حمل و نقل عمومی درون شهری به ویژه اتوبوس‌ها به علت تعطیلی یا محدود شدن خدمات از اقشار آسیب‌دیده در اثر شیوع بیماری کرونا بوده و نیازمند پشتیبانی مالی دولت هستند.

او  در این نشست ضمن ارائه گزارش در خصوص اقدامات انجام شده شهرداری کرمانشاه از زمان شیوع بیماری کرونا اقدامات پیشگیرانه در حوزه حمل و نقل، اثرات این بیماری بر سیستم حمل و نقل عمومی و مشکلات ایجاد برای رانندگان را تشریح کرد.

ارجمندی در ادامه به روند بازسازی و نوسازی ناوگان فرسوده اتوبوسرانی و اقدامات انجام شده و راهکار‌هایی جهت کاهش مشکلات در این زمینه پرداخت.

در پایان جلسه لوایحی در خصوص مشکلات طرح شده تهیه و مقرر شد در نخستین جلسه شهرداران کلانشهر‌ها با حضور سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران مطرح و به تصویب برسد.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار