استاندار هرمزگان خبر داد:

شعبه ویژه قضایی برای رسیدگی به تخلفات بهداشتی در هرمزگان راه اندازی می شود

فریدون همتی گفت: به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا، شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات بهداشتی و جرایم رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی در استان هرمزگان راه اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، فریدون همتی، استاندار هرمزگان در نشست استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: نیروی انتظامی، دهیاری ها، فرمانداری‌ها و گشت‌های بهداشتی و بازرسی باید پرونده تخلف بهداشتی مکان‌های تجاری، بازاریان و همچنین برگزار کنندگان تجمع‌های عزاداری ، عروسی و دورهمی را به شعبه ویژه قضایی اداره کل دادگستری هرمزگان ارسال کنند.

همتی با اشاره به اینکه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات و جرایم رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی در استان هرمزگان راه اندازی می‌شود، افزود: مردم نیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی و یا برگزاری تجمع موضوع را به نیروی انتظامی گزارش دهند.

او گفت:آموزش و پرورش و دیگر دستگاه‌های اجرایی باید آزمون‌های استخدامی و آموزشی را به صورت غیر متمرکز و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در شهرستان‌های مختلف برگزار و از تجمع نیرو‌ها در مرکز استان خودداری کنند.


بیشتر بخوانید


استاندار هرمزگان افزود: دانشگاه علوم پزشکی نیز با هدف رعایت نکات بهداشتی باید آمار افراد مبتلا شده به کرونا را به خانواده و دستگاه‌های اجرایی مربوط اعلام کند.

همتی گفت: استفاده از ماسک در ادارات دولتی و مکان‌های عمومی و شلوغ اجباری است.

او افزود: مراکز شماره گذاری پلاک خودرو نیز به صورت زوج و فرد خدمات ارائه می‌کنند.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه محدودیت‌های مقابله با کرونا تا اطلاع بعدی در شهر‌های قرمز استان ادامه خواهد داشت، افزود: مردم فاصله گذاری اجتماعی و شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.