کشف گوشت قوچ وحشی در منزل یک شکارچی

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان زرند از کشف مقداری گوشت قوچ وحشی در منزل یک شکارچی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مسعود سالاری، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان زرند گفت: به دنبال کسب اطلاعاتی مبنی بر شکار غیرمجاز یک راس قوچ وحشی به وسیله شکارچی متخلف ساکن یکی از روستا‌های این شهرستان، نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست ضمن دریافت مجوز از مرجع قضایی در جریان بازرسی از منزل این شکارچی غیر مجاز موفق به کشف مقداری گوشت قوچ وحشی شدند.

او افزود: از منزل این فرد متخلف علاوه بر گوشت حیوان وحشی شکار شده، یک قبضه اسلحه گلوله زنی نیز به دست آمد و شکارچی متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سالاری بیان داشت: بر اساس نرخ جدید بهای جانوران وحشی به لحاظ مطالبه ضرر و زیان وارده به محیط زیست، جریمه قابل پرداخت از بابت صید و شکار غیرمجاز هر راس قوچ وحشی معادل دویست و پنجاه میلیون ریال تعیین شده است که متهم می‌بایست این مبلغ را به حساب دولت واریز کند.

او تصریح کرد: در چند روز گذشته نیز نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان در دو مورد جداگانه دیگر موفق به کشف شکار غیر مجاز دو راس قوچ وحشی از منزل متخلفین و همچنین کشف یک اسلحه غیر مجاز شده بودند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار