حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با احتساب همسان سازی اعلام شد

سالاری، حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را با احتساب همسان سازی اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در نشست خبری خود به مناسب هفته تامین اجتماعی اظهار کرد: هیچ الزامی در قانون نیامده که حداقل حقوق بازنشسته تامین اجتماعی به ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برسد چراکه این الزام برای بازنشستگان کشوری است، اما ما خود را ملزم میدانیم تا حقوق بازنشستگانمان را افزلیش دهیم، این رقم ۳۲ میلیارد تومانی که از دولت گرفتیم برای اجرای همسان سازی در ۳ سال است.

وی گفت: آنچه ها در جلسات با کانون بازنشستگان تفاهم شد این است که حداقل بگیرانی که تا سال گذشته با ۳۰ سال سابقه یک میلیون و ۵۸۰  هزار تومان می گرفتند امسال با افزایش ۲۶ درصد و احتساب همسان سازی، ۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان دریافت کنند و برای افرادی که ۳۵ سال سابقه دارند این رقم به حدود ۳ میلیون تومان می‌رسد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره فرمول اجرای همسان سازی، گفت: ابتدا قرار بود از مهر ماه همسان سازی را اجرا کنیم بعد از آن شهریور ماه تصمیم گرفته شد، اما در نهایت تصمیم نهایی این شد که از مرداد ماه همسان سازی اجرا شود.

وی گفت: افرادی که سنواتشان بیشتر است و حقوق بالایی دریافت می‌کنند بیشتر از منابع همسان سازی بهره مند می‌شوند، فردی که در زمان شاغل بودن حقوق بیشتری دریافت می‌کند یعنی حق بیمه بالایی در زمان شاغل بودن، پرداخت کرده است و فردی که سنوات خود را تکمیل کرده و یا سنوات بیشتری دارد نیز بیشتر از منابع همسان سازی بر حقوقشان افزوده می‌شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در ساختار کلی سازمان باید تغییرات انجام دهیم تا پویا‌تر بتوانیم حرکت کنیم. یکی از آن خروج از بنگاه داری است.

وی بیان کرد: نباید مدیرعامل تامین اجتماعی دغدغه شرکت‌های کشتیرانی، پتروشیمی و.. را داشته باشد چراکه ما را از وظایف اصلی خود باز می‌دارد. در دنیا سازمان‌هایی مانند تامین اجتماعی سهام داری می‌کنند.

سالاری گفت: الزام قانون برنامه ششم، تاکید رئیس جمهور و تاکید وزیر کار این است که از بنگاه داری خارج شویم، اما ما برای خروج از بنگاه داری قصد نداریم سهام‌های خود را بفروشیم و خرج مصارف روزانه کنیم باید سهام‌های بزرگ را بفروشیم و سهام‌های ارزنده‌ای بخریم تا از بنگاه داری خارج شویم. این در بازار فعلی سرمایه امکان پذیر است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزود: مطالبه شرکای اجتماعی ما این است که به سمت ۳ جانبه گرایی برویم و تعداد نمایندگان جامعه کارگری بیشتر شود که در حال حرکت به سمت این موضوع هستیم. متن آن را آماده کردیم و به هیات وزیران فرستادیم و آماده برای ارائه در صحن علنی مجلس شد، اما به شرایط کرونا برخوردیم و فعلا منتظر هستیم.

وی گفت: سازمان تامین اجتماعی، درآمد_هزینه‌ای اداره می‌شود یعنی ماهانه باید درآمدی داشته باشیم چرا که بودجه‌ی دولتی نداریم برای سال ۹۹، ۱۷۲ هزار میلیارد بودجه ما بسته شده است و هزینه ما برای سال جاری، به ۱۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان رسیده است، چرا که با احتساب متناسب سازی ماهی ۱۰ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان باید حقوق به بازنشستگان دهیم. در سال ۹۸ هزینه‌های ما به ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان بوده است. اگر یک روز در این درآمد زایی وقفه داشته باشیم مشکلات جبران ناپذیری داریم. با برنامه ریزی صورت در تامین هزینه‌های خود مشکلی نداریم.

وی بیان کرد: یک بحث مهم همسان سازی است که باعث شد هزینه‌های ما از حدود ۶ هزار میلیارد به حدود ۱۰ هزار میلیارد برسد، از دولت و رئیس جمهور برای تحقق این مسئله تشکر می‌کنیم. ۳۲ هزار میلیارد از شرکت‌های خوب دولتی به تامین اجتماعی تخصیص داده شد. این بخشی از تعهدی بود که ما داده بودیم.

سالاری افزود: یکی دیگر از تعهدات ما در حوزه اعتبار دفترچه‌های درمانی بود، سال گذشته ۱۰ هزار میلیارد تومان بدهی بخش دولتی در وزارت بهداشت و ۶ هزار میلیارد به بخش خصوصی بدهکار بودیم و در همان ابتدای انتصاب بنده وزیر کار و رئیس جمهور در زمان تاکید کردند که بدهی به وزارت بهداشت باید پرداخت شود تا اعتبار به دفترچه تامین اجتماعی بازگردد و امروز یک ریال بدهی به وزارت بهداشت نداریم.

وی در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان درباره شرکت دولتی واگذار شده به سازمان تامین اجتماعی گفت: شرکت‌های واگذار شده در حوزه مختلف هستند، شامل؛ پالایشگاه نفت امام خمینی شازند، طلای زرشوران، آلومینیوم جاجرم، آلومینیوم جنوب، تجهیزات سنگین هپکو، پتروشیمی دماوند، توسعه گردشگری ایران، ماشین سازی تبریز شرکت‌های واگذار شده است. به جز یک شرکت باقی را سهام دار هستیم و یکی از شرکت‌ها را بالای ۵۰ درصد سهام دادند و قرار است تا سال آینده از آن خارج شویم.

وی گفت: مطالبات بخش خصوصی را پرداخت کردیم حتی علل الحساب به وزارت بهداشت جایی که هنوز اعتبارات وصول نشده مبلغی را پرداخت کردیم تا این دفترچه اعتبار پیدا کند. منابع ما برای پرداخت بدهی به وزارت بهداشت از طریق ۶ هزار میلیارد تومان اسناد خزانه‌ای بود که دولت به تامین اجتماعی بابت بدهی اش پرداخت کرد پرداخت کردیم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های تامین اجتماعی، اجرای خدمات الکترونیک و غیر حضوری است. این اقدام از اهداف تامین اجتماعی برای سال جاری است. قصد داریم تا پایان بهمن سال ۹۹ مراجعات حضوری ۷۰ درصد کاهش دهیم. یکی از این اقدامات اولیه در این حوزه تمدید دفترچه‌های درمانی به صورت غیر حضوری است که بیمه شدگان با تلفن همراه خود می‌توانند دفترچه خود را تمدید کنند. اطلاع رسانی در این مسئله کامل انجام شد.

وی افزود: گام دوم ما این است بتوانیم دفترچه‌های کاغذی را جمع کنیم و به سمت نسخه نویسی الکترونیک برویم، چرا که این اقدام باعث صرفه جویی می‌شود تجویز‌ها قاعده‌مند خواهد شد. نسخه نویسی الکترونیک کمک می‌کند پرداخت‌های ما به وزارت بهداشت به موقع انجام شود و زمان زیادی صرف پرداخت بدهی نشود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر پرداخت بیمه بیکاری کرونا، گفت: بیمه بیکاری برای ماه‌های اسفند، فروردین، اردیبهشت پرداخت شده است و افرادی که بیمه بیکاری هنوز دریافت نکردند یا شماره شبا خود را اشتباه دادند یا کلا شماره حساب نداده اند، اگر فردی به عدم پرداخت بیمه بیکاری اعتراض دارد می‌تواند با شماره ۱۴۲۰ تماس بگیرد تا همکاران من در سازمان تامین اجتماعی آن‌ها را راهنمایی کنند.

وی به طرح کاهش شکایات در دیوان عدالت اداری اشاره کرد و گفت: ابهاماتی وجود دارد که باعث می‌شود افراد برای طرح شکایت مراجعه کنند. تا ۴۰ درصد می‌توانیم تعداد پرونده‌ها را با انصراف به نفع فرد شاکی کاهش دهیم که مقدماتش فراهم و به دولت پیشنهاد شده است. تجمیع و تنقیح بخشنامه‌های تامین اجتماعی نیز می‌تواند کمک کننده باشد. قصد داریم تعداد بخشنامه‌ها را تجمیع کرده و کاهش دهیم. کار مجریان بخشنامه‌ها ساده‌تر و ابهامات ناشی از تعدد بخشنامه‌ها کاهش می‌یابد.

بیشتر بخوانید

همه چیز درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی

فرمول همسان سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
تورو خدا کسی هست به این مسئولین تامین اجتماعی حالی کنه که پول تو جیبی فرزندان شما از حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بیشتر هستش.
Iran (Islamic Republic of)
مستمری بگیر
۱۹:۳۴ ۳۰ مهر ۱۳۹۹
رئیس تامین اجتماعی باید استیضاح بشه، وزیر اقتصاد باید استیضاح بشه، حق مستمری بگیران 2800؟ 30 سال خدمت به این مملکت و تبعیض بین بازنشستگان لشکری کشوری با مستمری بگیران تأمین اجتماعی، برید جمع کنید سفره ای که پهن کردید و اموال مردم مظلوم این سرزمین را به یغماء می‌برید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۲۷ مهر ۱۳۹۹
بخدا شما خسته نشدید بادروغ هاتون مردم رو بازی میدید فکر کردید مردم نادانند همه چیزرو میدونند منتهی شما به دزدی وحق مردم خوری عادت کردید این همه سرمایه تامین اجتماعی از کجا اومده امیدوارم انتخابات جدید حداقل یکی بیاد مثل شما نباشه وحق مارو بده خدا ارهمه شما نگذره از گلوتون پایین نره آمین
Iran (Islamic Republic of)
مستمری بگیر
۲۱:۱۲ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
2800 حقوق مستمری بگیران، بازنشستگان لشکری و کشوری بالای 4 میلیون؟ عدالت علی ندارید ظالم نباشید، این حقوق کفاف زندگی ما مستمری بگیران را نمی‌دهد چرا هیچ نهادی پیگیری نمیکنه؟ نان بازنشستگان گران‌تر است در این مملکت یا نان مستمری بگیران ارزان‌تر؟ ما هم 30 سال حق بیمه ریختم، ما هم 30 سال کارگری کردیم،انصاف نیست، به والله اینهمه تبعیض بین ما مستمری بگیران و بازنشستگان انصاف نیست...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۰۵ شهريور ۱۳۹۹
سلام من با هفده سال و هفده روز باز نشسته شدم چرا باید با اونایی که با بیست سال باز نشسته شدن یک میلیون و صد هزار تومن حقوقم فرق کنه خیلی بی انصافین خدارو خوش نمیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۰۴ شهريور ۱۳۹۹
جرا راجع به عدم پرداخت تفاوت مستمری توضیحی داده نشده و همچنین واگزاری سهام به جاماندگان بازنشسته وهم چنین میزان غیر واقعی مبلغ پرداختی با اعلامی و همچنین احقاق حقوق قانونی مستمری بگیران سخت و زیان اور که دهسال سابقهقانونی انها را محاسبه و پرداخت نکردهاند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۶ ۰۴ شهريور ۱۳۹۹
حقوم همیشه باید انهایی که حقوقشون اضافه میشد منم مثل انها حقوق میگرفتم چرا الان کمتر از انها گرفتم چرا حقم را خوردین الهی خرج دارو کنین که ما رو اسیر گردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
باسلام کارشناس پرستاری هستم سال ۸۹ بازنشسته شدم امسال ۱۵درصد حقوقم اضافه شددرفروردین ولی درمردادماه حقوق ماکادرپرستاری ودرمان تامین اجتماعی اضافه نشده ودریافتی اضافه به ما ندادند دلیلش چیست درحالیکه کلیه بازنشستگان دیگر این مبلغ رودربافت کردند لطفا رسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
رضا مقیمی
۲۳:۳۸ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
اولا از جیب پدرتون پرداخت نمیکنید !!! دوما گفتند افرادی با پرداخت سی سال حق بیمه دریافتی انان ۲۸۰۰ است چرا ۲۷۵۰ پ؟؟؟؟؟سوما همین هم پرداخت نکردید من بالای سی سال حق بیمه ۲۶۵۰ برام ریختند .چرا ۲۸۰۰ کجا رفت
بقیشو خوردید؟؟ چهارما .معنی همسان سازی را اگر نفهمیدید دوباره باز خوانی کنید .که اوناییکه حقوق بالاتری میگیرند با اونااییکه کف حقوق میگیرند همسانسازی بشه . نه اینکه اونا با حقوق بالا فاصله بیشتری با حد اقلی ها ایجاد بشه .دوباره قانون جنگل میاد وسط؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۲۴ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
سلام ممنون این ار کار افتاده که پاشنه پایش چپش خورده شوده ومهر کمر سه و پنچ و دیسک کامل گرفتم دو تا دکتر از کار افتاده صددرصد لا علاج کموسیون ما از کار افتاده سی و نو درصد کردند تیر ماه شصت سالمیشود ایا جزی بگیر همکان سازی میشود با ماه چهارصد تومان دو فرزند وبیکار جای به ما کار نمی دهند کمکمان بفرماید
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته دلسوخته
۲۰:۱۰ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
سلام فقط خواهشن بداد بازنشستگان درکارهای سخت وزیان اور رادریابیدکه بیشترازاین متضررنشوند متشکرم
Netherlands
ناشناس
۱۹:۴۰ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
سلام بازنشستهای عزیز لطفا از این مدیران تامین اجتمای تشکر نکنید اینها خون مارا تو شیشه کردن چه تشکری چندر غاز صدقه اظافه کردن تشکر داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
چرا مسئولینی دولت نباید قانونی بگذارندکه درآن سازمان تامین اجتماعی ملزم به دادن حقوق 2 میلیون و800 باشد مطابق حداقل بگیران کشوری این عین بی عدالتی است که در حق کارگران اجرا می‌شود ترابه خدا قانونهایتان را اصلاح کنید تا این بی عدالت ها در کشور اسلامی اتفاق نیفتد
Iran (Islamic Republic of)
محمد میرزاجانی
۱۶:۰۷ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
چرا انقدر هر ماه قول میدهید عمل نمیکنید باز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی زیاد نشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
متاسفم حق بازنشستگان سخت و زیان آور رو ضایع کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
من ۳۵ سال سابقه دارم ۲۶۰۰ گرفتم
Iran (Islamic Republic of)
پ.ق
۰۹:۵۲ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
بادرود آیا این همسان سازی از ماه امرداد حساب میشود یا ماههای گذشته هم حساب میگردد. به نظر من شما برای افرادی که حقوق و سنواتشان کم بوده هیچ امتیازی در نظر نگرفته اید. چون گرانی قیمتها روی همه نوع قشری اثر گذاشته است اگر منی که با ۲۳ سال کار قرص نان را ۲۰۰۰ تومان میخرم خب شخص با ۳۰ سال کار هم قرص نان را ۲۰۰۰ تومان میخرد. فرق من بازنشسته ۲۳ سال خدمت با فرد بازنشسته ۳۰ سال خدمت در این است که من باید در ماه چند قرص نان بخرم و آن فرد چندقرص نان بیشتر!!. او میتواند ۱۲۰قرص نان بخرد ولی من ۳۰ قرص نان اگر حال کم نگفته باشم. شما باید اینجوری به موضوع نگاه کنید.‌وگرنه اینقدر تفاوت دارایی چرا باید باشد. یعنی ما زیر خط فقر و دیگران بالای خط فقر. این چه حساب و کتابی هست که تامین اجتماعی در نظر گرفته است. ما هم نسبت به دارایی خود بیمه مان را پرداخت نموده ایم. پس خودتان و ما را گول نزنید.سپاس.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
کسی که ده سال بیمه پرداخته وحالا باششصد وپنجاه چطورمی تونه زندگی کنه آیا این عدالته؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
با سلام شما از اولی که شیپور بقول خودتان همسان سازی رو زدید دیگه چرا پای بازنشستگان رو وسط کشیدید میگفتین یه فرمول درسته همسطح‌سازی حقوق رئیس و کارمندان اما حالا بنام بازنشستگان دست تنگ بکام شما و کارمندان اگر طبق گفته ی خودتان درد ما رو میفهمیدید بر روی اصول و قانونی انجام میدادید ما رو هم سر زبان نمیانداختید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۸ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
لعنت به اعضای کانون با طرح پیشنهادی شون به اسم بازنشستگان و مستمری بگیران محترم اااااااااااااااااما به نفع خود و حقوقهای میلیونی
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۳:۰۹ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
جناب سالاری گناه ماچیه که ۳۵ سال حق بیمه و۴درصد بیشترازدیگران پرداخت کردیم ولی متاسفانه توحقوقهامون هیچ تفاوتی دیده نمیشه تازه این ۴درصد راشرکت برق همدان ازسنوات پایان خدمت خودمون پرداخت کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
با سلام و خسته نباشید خدمت رهبر معظم جمهوری و دولت و دولتمردان تامین اجتماعی از شما متشکریم که بعد از خدا نگاهی به سفره فقیرانه تامین اجتماعی انداختید با وجود توجهی که به حقوق مستعمری بگیر این سازمان شد ولی باز هم ما دچار گرفتاری بار سنگین گرانی هستیم از شما برادرانه ودلسوزانه همچنان که بودید و هستید میخواهیم خواهش کنیم که همسان سازی رو از ماههای دوم و سوم حساب کنید و عید قربان واقعی رو به منازل ما بیاورید ممنون. التوفیق
Iran (Islamic Republic of)
مستمری
۲۳:۱۵ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
خیلی خسته نباشن چه نگاهی کردن بهمون به تامین اشتباهی امروز ۲۴۰ هزار با حقوق دادن اونم از همسان سازی بعد ۱۰ سال۲۴۰ هزار تومن نمیدونیم چیکارش کنیم دمتون گرم یکبار دیگه گل سیاه به سر ما بازنشستا گرفتید خدا ازتون نگذره
Iran (Islamic Republic of)
غلام.عباس.حسنزاده
۲۳:۵۸ ۲۵ تير ۱۳۹۹
سلام.هروقت.هرزحمت.گش.بخیرمن.۱۵رماه.است.۳۰سال.راتمام.کردم.بانشسته.شدم.هیچ.چیزی.نداده.اندوبیمه.عمرهستم.پول.ان.رابدهید.تازندگی.کنم.بعدازفوت.هیچ.چیزنمی.خواهم.سلام.به.کسی.که.این.را.می.خواندخودت.رابه.جای.من.بزارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۲۴ تير ۱۳۹۹
سلام ببخشید افرادی که کمتر از ۳۰ سال خدمت کردن به عوض صد ما جبهه شبانه روزی دارند لطفا فکری بحال انان هم بکنیدبازنشست ارتشی بنام مرادی خدامراد استخدام۶۲ ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۵ ۲۴ تير ۱۳۹۹
آقا کسی خبر داره که منظور از اعمال کردن در برجمرداد اینه که اوایل مرداد پول همسان سازی رو واریز میکنن یا اینکه با حقوق مرداد واریز میکنن لطفا کسی میدونه بگه ممنون
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۲:۵۲ ۲۴ تير ۱۳۹۹
سلام.. پول همسان سازی که میگن واریز میکنیم چرا درست به مردم اطلاع رسانی نمیکنن؟ سوال من و خیلیای دیگه اینه که اقای سالار گفتن مرداد ماه اعمال میشه ولی نگفتن که آیا از فروردین محاسبه میشه یا اینکه 5 ماه رو میخورن یه آب هم روش؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۱ ۲۴ تير ۱۳۹۹
سلام همش دل مردمو خوش میکنین بنده با سی سال سابقه کار حقوق بازنشستگی 1980میدن الان فقط بهش 400اضاف کردن کجای اون دو هشتصد که ما نمی‌بینیم
Iran (Islamic Republic of)
زهرا قاسمی
۲۳:۲۳ ۲۳ تير ۱۳۹۹
سلام من یک بازنشسته تامین اجتماعی هستم ۱۷ سال سابقه دارم حقوق دریافتی من ۸۰۰ هزار تومان هست به حقوق من چقدر اضافه می شود
Iran (Islamic Republic of)
ش
۲۱:۴۰ ۲۳ تير ۱۳۹۹
سلام اگه لطف کنید یه فکری به شرکت های شخصی هم بکنید که از وقتتمون میخورن و هم از حقوقمون خودشون هم فیش حقوق نمیدن که میبرین اداره کار بعدم میگن اگه قانون کار گفتیم اینه قانون کار خودشون این قانون کار رو واسمون دادن ممنون رسیدگی بشه نه که حرام خوری و درگیری
Iran (Islamic Republic of)
Amin
۲۱:۰۰ ۲۳ تير ۱۳۹۹
آقای سالاری با سوءاستفاده از موقعیت خودش در دولت باعث شده که حقوق معوقه دوسال قبل کارگران شرکت پترو الکتریک که برادرش مدیر عامل آن است تا الان پرداخت نشده و حتی اداره کار خرمشهر بر علیه کارگران با آقای سالاری هم سو شدن، واقعا جای تاسف داره چنین مسئولان بی غیرت و بی وجدانی داریم
Iran (Islamic Republic of)
محمدصادق ضیایی
۱۷:۱۳ ۲۳ تير ۱۳۹۹
سلام ،چرافکری بحال ازکارافتادگان ۶۲ درصدباحقوق ۴۰۰ تومن با ۵ سرعایله ومستاجری ومریضی نمیکنید،چقدر توکمیسیون بعضی ازدکترا که بویی ازانسانیت نبردن میارن وفقط هرجوردلشون بخوادرای میدن، من مشکل نخاعی دارم شکستگی معره های کمر وگوشه خانه افتادم بخاطر حادثه برام ۶۲ درصدزدن با ۳۵۰ تومن که پول داروم نمیشه، کارشخصی خودم نمیتونم انجام بدم، انوقت بااین وضع کی به من کارمیده ،بخاطر ۲ درصدکمترمنوخانوادمو تومرز بودن ونبودن گذاشتن ،ایا همون دکتر که روزی چندمیلیوون میگیری ،بگه چکارکنم چکاری میتونم باوضع جسمی وروحی دارم انجام بدم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۰۷ ۲۳ تير ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید که بالاخره توانستید مقداری ازطلب تامین اجتماعی ۱بگیرید ولی خودتان میدانید که بااین تورمی که در کشور ما است حقوق ۲۸۰۰ هیچ دردی رادع نمیکنه ولی بازهم غنیمت بشرط که زمان اجرا از اول فروردین باشد در غیر اینصورت اضافه نکنید خیلی بی منت تر است اقایان طوری بوق کرنا میکنند که انگار تمام مشکلات بازنشستگان با این همه خرج پیری فرزندان دم بخت وام های با کار مزد ۱۸%چکار میشه کرد جالبه که خودشان سبد معیشت رابرای سه نفر ۶۸۰۰۰۰۰ هزارتومان قبول دارند انوقت ۲۸۰۰ میخواهند بدهند انگار قله اورست را فتح کردان ضرب المثل قدیمی است که میگه مردم رابه مرگ بگیرید تا به تب راضی بشوند
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۳:۴۸ ۲۳ تير ۱۳۹۹
تو رو خدا یه فکری به حال کسایی که بازخرید شدن یا پیش از موعد باز نشسته شدن هم بکنید حقوقشون خیلی کمه و زندگیاشون به مشکل خورده خدا ثوابتون رو بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۲۳ تير ۱۳۹۹
شما که می گویید هیچ الزامی در قانون نیامده که باید حقوق مستمری دوهشتصد باشدامادر همون قانون امده که از هشت سال پیش باید همسان سازی می شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۲۳ تير ۱۳۹۹
کارمندا که چند بار اضافه شدن تامین اجتماعی ها هم حقشون
نوبتی هم باشه فکری برا کشوریا بکنین
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۲:۵۰ ۲۳ تير ۱۳۹۹
کار افتاده ها را هم دریابید که مظلوم ترینند
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تامین اجتماعی
۱۱:۵۸ ۲۳ تير ۱۳۹۹
من کارمند موسسه دولتی بودم ولی بعل قراردادی بودن متاسفانه بیمه تامین اجتماعی شدم و در نهایت با اینکه سی سال کار کردم متاسفانه چون در ابتدا شرکتی بودم بیست وهفت سال برایم حق بیمه واریز شده بود و دیگر دستم به آن کارفرمای دزد نرسید و با سن پنجاه و پنج سال و همان بیست و هفت سال بازنشت شدم و الان آیا انصاف است حقوق من هم مانن سی سال سابقه خا محاسبه نشود
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تامین اجتماعی
۱۱:۵۸ ۲۳ تير ۱۳۹۹
من کارمند موسسه دولتی بودم ولی بعل قراردادی بودن متاسفانه بیمه تامین اجتماعی شدم و در نهایت با اینکه سی سال کار کردم متاسفانه چون در ابتدا شرکتی بودم بیست وهفت سال برایم حق بیمه واریز شده بود و دیگر دستم به آن کارفرما نرسید و با سن پنجاه و پنج سال و همان بیست و هفت سال بازنشت شدم و الان آیا انصاف است حقوق من هم مانن سی سال سابقه خا محاسبه نشود
Sweden
ناشناس
۱۰:۵۹ ۲۳ تير ۱۳۹۹
الان نزدیک یک ماه حقوق بازنشسته ها عزیز رادیرتر میدن و این خودش یکماه همیشه عقب هستی چرا حقوق را سر بزج نمیدن میرن بعد از 25 ام میدن ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۲۳ تير ۱۳۹۹
چرا کارمند بازنشسته باید حقوق کمتر بگیره ؟ چرا زندگی را برای بازنشسته ها سخت کردید ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۳ ۲۳ تير ۱۳۹۹
من یک زن سرپرست خانوار که همسرم طی ماموریت با هفده سال سابقه فوت شده با حقوق یک میلیون و پونصد با دوتا بچه خدایی میشه زندگی کرد
Germany
ناشناس
۰۱:۴۰ ۲۳ تير ۱۳۹۹
آقای سالاری بنده با ۱۹/۵ستل سابقه در کارهای سخت و ریان آوردر سال ۷۸ کار افتاده کلی شدم ، پس نلکیف ما چی میشود.
Iran (Islamic Republic of)
محمد طهماسب
۲۳:۳۴ ۲۲ تير ۱۳۹۹
لطفا این موضوع را مشخص و روشن کنید.
کسی که 15سال سابقه داره و دریک سانحه دچار آسیب نخاعی شده و از کار افتاده دائمی شده و یک و 500 حقوق میگیره،
حقوقش میشه 2800؟
باشگاه خبرنگاران گرامی،لطفا اگر واقعا دغدغه این رو دارید این رو سوال کنید معلوم کنید؟
یک انسان از کار افتاده معلول،مستاجر با چندسر عائله
و حقوق یک و 500،گریه داره
Germany
ناشناس
۰۱:۴۱ ۲۳ تير ۱۳۹۹
کاملا صحیح است ، کارافتاده ها مظلوم نرین قشر تا مین اجتماعی هستند. که از یاد رفته اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۲۲ تير ۱۳۹۹
هزاران بار تشکر از yjc
هزاران بار تشکر از مسئولان مربوطه
این حق بازنشسته تامین اجتماعی بود ولی باز هم تشکر که حق را دادید
United States of America
ناشناس
۱۴:۱۰ ۲۳ تير ۱۳۹۹
تشکراز شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۲۲ تير ۱۳۹۹
آقادیگه 30سال 40سال ندارد گفتین همسان سازی یه مبلغ تقسیم کنید بین همه به صورت مساوی نه یک ریال کم نه یک ریال زیاد.
Iran (Islamic Republic of)
اران
۰۸:۵۴ ۲۳ تير ۱۳۹۹
طبق سالهایی که حق بیمه ریخته شده محاسبه میگردد مثلا کسی که ۳۰ سال حق بیمه پرداخت کرده با کسی که ۱۰ سال پرداخت کرده انصافا جور در نمیاد طبق گفته خودشان طبق حق بیمه پرداختی محاسبه میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۲۲ تير ۱۳۹۹
سلام جناب آقای سالاری پدرم با اینکه کارمند رسمی دولت بوده ما در سازمان تامین اجتماعی حقوق بازماندگان می گیریم وقتی هم که می گویم پرونده ما را بدهید تا از این سازمان برویم می گوید بازمانده نمی تواند تغییر صندوق بدهد . و متاسفانه با 25سال سابقه کار پدرم ما الان حداقل حقوق تامین اجتماعی رو می گیریم . چرا پرونده ما را نمی دهید تا از تامین اجتماعی به کشوری برویم . بخاطر بازمانده بودن باید حق ما پایمال شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۲۲ تير ۱۳۹۹
من یه مستمربگیر تامین اجتماعی هستم خداشاهده هر چی ب حقوق ما اضافه کردین ماه گذشته همون قد صاحبخونه به اجاره اضافه کرد یعنی باز زندگی بخور و نمیر انصافا ما هم تو این مملکت ادمیمم و داریم زندگی میکنیم چجور حقوقی نجومی مدیران و بقیه میگیرن ک هیج کاری هم نمیکنن ولی پدر من یه عمر زحمت کشیده خوب کمتر به اونا بدین اینقد حرص و طمع دنیا رو نکنید ما هم زندگی برامون جهنم شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۲۲ تير ۱۳۹۹
یعنی واقعیت داره چ عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۲۲ تير ۱۳۹۹
بازنشستگان کشوری و لشگری را هم اعلام کنید
Canada
ناشناس
۲۱:۵۸ ۲۲ تير ۱۳۹۹
همانطور که الان ماهی ۶۱۰ هزار تومان واریزی بیمه داریم باید حقوق تامین اجتماعی که هم بالا بره
Iran (Islamic Republic of)
سیدمصطفی
۲۱:۴۲ ۲۲ تير ۱۳۹۹
با سلام ایا به مستمری بگیران بیمه بیکاری هم اضافه حقوق تعلق میگیره
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۲۱:۰۵ ۲۲ تير ۱۳۹۹
اگر بخواهید واقعیت را بدانید هرچند سال که بازنشسته بودی دولت و تامین اجتماعی کلا سرما گذاشتن اول ما حق بیمه کارگری ریختیم ولی موقع عیدی کارمندی پرداخت کردند که باید رسیدگی شود چون اصلا ربطی به ما ندارد دوم اخرین حقوق کارگری خود را بعد از بازنشستگی با کارگر فعلی مقایسه کنید متوجه عمق فاجعه خواهید شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۲۲ تير ۱۳۹۹
تشکر از آقای سالاری ونمایندگان کانون برای تمام تلاش و پشت کارتون خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۲۲ تير ۱۳۹۹
اضافه شده های ماه‌های قبل رو چطور واریز می کنید.لطفا باشگاه خبرنگاران پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۰۸ ۲۲ تير ۱۳۹۹
عزیزم 80 دلار ارزش حرف زدن هم نداره به خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۲۲ تير ۱۳۹۹
این سالاری از مدیرانی هست که نمیدونه این مملکت چطور به اینجا رسیده. الزامی نداری حقوق اضافه کنی مگه مملکت قانون نداره مگه 30 درصد بابت حقوق از تامین اجتماعی کسر نمیکردن نکنه سرمایه تامین اجتماعی به اینجا رسیده از ارثیه پدر گرامیتونه.
Iran (Islamic Republic of)
اکرم محمدی شاملو
۱۸:۵۵ ۲۲ تير ۱۳۹۹
باسلام ماهی 1600خودتون سرپرست خانواده باشید میتونید زندگی کنید باگرونی و تورم به داده مردم برسید
Iran (Islamic Republic of)
نسرین
۱۸:۵۴ ۲۲ تير ۱۳۹۹
من یه مستمری بگیرم با ۱۱ سال سابقه بیمه مگه من خواستم که شوهرم بمیره .. با این اوضاع مملکت گرانی .. با دوتا بچه مستاجر بدون پول .. خدا ازتون نگذره که ما رو بدبخت کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۲۲ تير ۱۳۹۹
برای چندرغاز افزایش منت هم میزارن .هیچ الزامی نیست !!؟ راست میگه اون همه دریافتی از کارگر باید حقوق ومزایای حضرات بشه
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۸:۳۳ ۲۲ تير ۱۳۹۹
ایکاش کسی می بود کمی به فکر مستمری بگیران ومددجویان کمیته امدادوبهزیستی می بود
United States of America
ناشناس
۲۳:۰۲ ۲۲ تير ۱۳۹۹
کسی نیست
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تامین اجتماعی
۱۸:۳۳ ۲۲ تير ۱۳۹۹
چه فایده ای این حقوق کفاف خرجی منی که دوتا جوان بیکار رو دارم توخونه با این گرونی رو نمیده دولت منت نزاره که حقوقو زیاد کرده
Iran (Islamic Republic of)
حححح
۱۸:۳۳ ۲۲ تير ۱۳۹۹
تامین اجتماعی باید و وظیفه دارد رفاه اجتماعی برای بازنشستگان تامین کند اگر با کمبود بودجه و سوئ مدیریت و هر مشکل دیگری نتواند وظیفه خود عمل کند این مشکل بازنشستگان نیست.خود تامین اجتماعی مقصر است.ز کشور های دیگر یاد بگیرید اگر بلد نیستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۲۲ تير ۱۳۹۹
روشن کنید که ما تفاوت حقوق این چهار ماه از سال رفته چقد واریزمیکنید ؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مستمری
۲۰:۰۴ ۲۲ تير ۱۳۹۹
هیچی اینجام قانون هیچی نگفته ماهم از مرداد شروع میکنیم فقط میخان ببرن از این حقوق فقط
Germany
ناشناس
۱۸:۲۳ ۲۲ تير ۱۳۹۹
بودجه را طوری تنظیم کنید که همه افراد حق و حقوق و کرامت داشته باشند افرادی که بیکار شده اند دراین شرایط یا کار پیدا نمی‌کنند .‌ فقط نشستن با صندوق ها بازی میکنند . بقیه مردم چه جوری زندگی کنند .کشور رانتی به جایی نمی‌رسد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۲۲ تير ۱۳۹۹
چه منتی داره میزاره که قانون همسا سازی واسه کشوریاست نه تامین اجتماعی...خدا لعنت کنه اینایی ک شدن مسئول بی کفایت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۲۲ تير ۱۳۹۹
آقا همشو بدید به این حداقلی بگیرها که بدون منطق فکر میکنن با مبالغ کم حق بیمه پرداختی شون، بایستی همتراز بقول خودشون بالا بگیرها بشن. حالا رو چه اصلی و منطقی معلوم نیس!
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۸:۵۹ ۲۲ تير ۱۳۹۹
فقط مونده بودتونظربدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۲۲ تير ۱۳۹۹
نه همشو بدن به تو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۲۲ تير ۱۳۹۹
چون حق بیمه شون افرادی مث شما پرداخت کردن
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۱۴:۵۸ ۲۳ تير ۱۳۹۹
نه بابا همشو میگیم به توبدن ....این حرف هارو خود فکر کردی گفتی یا کسی برات گفت شیطون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۲۲ تير ۱۳۹۹
مگه از جیبش میخواد بده که منت میذاره
Iran (Islamic Republic of)
جعفر
۱۸:۰۵ ۲۲ تير ۱۳۹۹
جلوی دردی و غارت را بگیرید دیناری بما ندید خودتون با حقوق ضد میلیون وام میلیاردی راحترید بازنشسته نمیره تا بیشتر نصیب شما بشه لعنت بر دزدان بیت المال غارتگران اختلاصکران ومسولین که فرزندش آمریکا و اروپا است
Iran (Islamic Republic of)
بیکار
۱۸:۰۴ ۲۲ تير ۱۳۹۹
چرا دروغ میگید..بیمه بیکاری اردیبهشت رو کِی پرداخت کردید.. شماره شبا هم درست بوده.. اسفند و فروردین پرداخت شده اونم صدقه اسمشه نه بیمه بیکاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۲۲ تير ۱۳۹۹
بخورید بیاشامید. ما ل حرام را الهی توزندگی. بعد مردنتان تبدیل به موش
کانال شوید لجن خوار شوید
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۷:۵۹ ۲۲ تير ۱۳۹۹
وااقعا شرمت باد بایدازخجالت برید زیرزمین پس یه دفعه بگید مستمری بگیران برن گدایی کنن دزدی ک بلدنیستیم شما برویک ماه با ۱۵۰۰زندگی کن نفست ازجای گرم درمیاده ۴ تامدرک جعلی گرفتن رفتن شدن مدیرورییس نماینده بهتره برید.........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۲۲ تير ۱۳۹۹
چرا به بنیاد مستضعفین مجوز بانک نمیدن حداقل اون بانک به ما مستضعفین کمکی بکنه این همه بانک هست برا ماها چیکار کردن ما بازنشستگان عیالوار وبیمار با این مخارج بالا.
Iran (Islamic Republic of)
شجاع
۰۰:۲۲ ۲۳ تير ۱۳۹۹
بانک دی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۲۲ تير ۱۳۹۹
فعلا بازنشستگان کشوری هم کامل همسانسازی نشدن، لطفا حقوق ما را کامل بدین همانندکارمندان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۲۲ تير ۱۳۹۹
بانک سینا متعلق به بنیاد مستضعفان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۲۳ تير ۱۳۹۹
به من که کشوریم فقط و فقط ۱۶% اضافه شد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۴۰ ۲۲ تير ۱۳۹۹
چرا نباید برسه به ۲۸۰۰۰۰۰هزار تومان حق همه بازنشسته هاست به گدا میخوان پول بدن حق الناس هستش اقای سالاری خجالت داره این حرف خیلی زشته برای شما مقام مسئول پیش خدا مسئولی
Iran (Islamic Republic of)
امیره دیبا
۱۷:۲۲ ۲۲ تير ۱۳۹۹
جناب اقای سالاری موفق وموئدباشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۲۲ تير ۱۳۹۹
سلام اقای مدیر در قانون کار امده متناسب با نرخ تورم بایست مستمری افزایش بابد
Iran (Islamic Republic of)
مستمری
۱۷:۱۸ ۲۲ تير ۱۳۹۹
سلام این چجور همسان سازی دیگه این دوباره اونایی که حقوق شون بالاتره برا اونا خوبه پس اونایی که زیر حقوق میگیرن چی؟ درسته که در زمان شاغلی کم بیمه ریختن ولی دلیل نمیشه که تا اخر حق ش ضایع بشه این همسان سازی حقوق مگه نیس دوباره اختلاف میفته بین بازنشسته و مستمری،بعد آقای سالاری چرا همش منت میذاری میخواستیم مهرماه همسان سازی کنیم گفتیم بذار بشه مرداد ماه تازه شما باید از فرودین ماه حساب کنین عین لشکری کشوری کجا دیدن که وسط سال اعمال کنن
Austria
خدت
۱۷:۰۶ ۲۲ تير ۱۳۹۹
پس مستمری بگیران چی؟
United States of America
ناشناس
۱۴:۱۲ ۲۳ تير ۱۳۹۹
هچی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۲۲ تير ۱۳۹۹
چرا دروغ می‌گوید اندازهخون پدرمادر تان گرانیرا در کشور ایران فراوان کردید 100000هزارتومان اضافه میکنید درجایی مزایای دیگری راکم کردید
United States of America
ناشناس
۱۴:۱۳ ۲۳ تير ۱۳۹۹
100000هزارتومان کمه?
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۶:۳۹ ۲۲ تير ۱۳۹۹
حقوق کارکنان تامین اجتماعی جزئ بالاترین حقوق در کشور هست یعنی هر کس ارزو میکنه کارکنان تامین اجتماعی باشه ولی به ما میرسن دولت بعد ۱۰سال حالا میخاد بده رئیس تامین اجتماعی زورش میاد
Iran (Islamic Republic of)
شهین بهمنی وراوی نژاد
۱۶:۳۸ ۲۲ تير ۱۳۹۹
این سالاری انگار از جیب باباش میبخشه خودش صدقه سری ملت حقوق نجومی میگیره یادش رفته تشکر کنه منت میزاره بازنشستگان نمایندگانش ماهها اعتراض داشتند تا شده این آقا میگه بازنشستگان کشوری بعد ما که حداقل حقوقمان بعداز سالها بازنشستگی ۱۶۰۰۰۰۰۰ ریال دارند هیچ خبری برایمان نیست چون ۲۰ هزارتومان بیستر میگرفتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۲۲ تير ۱۳۹۹
چرا فقط بازنشسته های با سابقه سی سال وسی پنج سال، بازنشستگان با سابقه کمتر واز کار افتادگان کلی هیچی دیگه؟؟؟؟؟؟ اون ها از خانواده تامین اجتماعی نیستد؟؟؟؟یا این که حقوقشان از بقیه بیشتر هست ؟؟؟؟لطفا پیگیری کنید.
Iran (Islamic Republic of)
از کار افتاده معدن ذغالسنگ زیراب سوادکوه
۱۶:۳۱ ۲۲ تير ۱۳۹۹
خدایا ظالم رو نابود کن.خدایا بداد ما برس .خدایا شر مدیران نا لایق با پارتی بر صندلی تکیه زدند و صد برابر کارگر حقوق میگیرند را کم کن.خدایا دروغگو ها رو رسوا کن .خدایا عمر با عزت به حامی ما مستضعفان مانند دهقان کیا بده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۲۲ تير ۱۳۹۹
بانکها چرا راحت و آسان وام به بازنشستگان کشوری، تامین اجتماعی نمیدهند وسنگ اندازی میکنند و شرایط زیاد دارن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۲۲ تير ۱۳۹۹
اقای سالاری اگه ناراحتی حقوق همه ما مال شما مگر در قانون الزامی امده که حقوق شما بالای پانزده میلیون باشد ومستمری بگیر یک میلیونو پانصدمگر الزامی در قانون امده که پراید هفت ملیونی نودو پنج میلون باشد مگر درقانون الزامی امده که دلار یک ملیون و پانصدی بیست و دو ملیون باشدشما یک مدیر هستی چنین حرفی ازشما باعث خجالت است پس خجالت بکشیدما از شما به همت مستمری بگیران شکایت خواهیم کرد وباید جوابگو باشید
Iran (Islamic Republic of)
مستمر
۱۶:۱۰ ۲۲ تير ۱۳۹۹
پس ماچی؟کی به فکرمانیست.ماهاکه زیرحقوق میگیریم جکارکنیم .مارو یکدفعه زنده بگور کنین وخلاص بشین.ماخط قرمز خورده روزگاریم.کسی به فکر مانیست.خدایا خودت به فریاد دل ما برس.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۲۲ تير ۱۳۹۹
با سلام:اقای سالاری مگرباز نشستگان کشوری خونشان از ما رنگینتر است یاخرجشان ازما بیشتر است بله زمانی که جنگ بود همین کارگرهای بازنشسته بودند که به جبهه رفتند وجلوی دشمنان را گرفتندهمی باز نشستگان امروزی بودند که فرزندان خود را براب حفظ کشور از دست دادندچرا با این حرفت توسر مستمری بگیران میزنی اری ما ایرانی هستیم وهمه از یک کشور وباید باهم برابر باشیم کشوری وتامین اجتماعی نداردماهم از سرمایه کشورمان سهمی داریم ودولت باید سهم مارابدهدحقوقی که می گیریم از پرداخت حق بیمه خودمان است پس ایرانی بودمان هم سهمی داریم که دولت باید بدهدشما چه مسیٔولی هستی که ازتامین اجتماعی حقوق می گیرید واینجوری از حقشان دفاع میکنی باید در برابر این حرفت جوابگوباشید
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
بی پدر
۱۵:۵۸ ۲۲ تير ۱۳۹۹
الان هر کسی که به صورتی با تامین اجتمایی سر و کار دارد از مدیران گلایه دارد زیرا هیچ کشوری دارایی و سرمای تامین را نداشت چه املاک تجاری و غیر تجاری که تامین اجتماعی حراج کردو این درد هرگز مرحمی نخواهد داشت در یک شهرستان ا۰۰۰ متر زمین تامین فروخته است ۹۰۰ میلیون توما و هم اکنون همان زمین ده میلیارد تومان است این چوب حراجی بود که اکثرا میدانند چرا فروخته شد و هم اکنون باید باز نشسته و مستمری بگیر تاوان بدهد
Iran (Islamic Republic of)
امیر آذرفر
۱۵:۵۲ ۲۲ تير ۱۳۹۹
با سلام اگر نظرتون اینه که انصاف را رعایت کنید باید کل پرداخت حق بیمه دریافتی را در ۳۰ سال محاسبه کنید..اکثر حد اقل بگیران بخاطر نابه سامانی مملکت و استفاده از مدیران نالایق باز خرید شده های ادارات دولتی بوده اند که حق بیمه های حد اکثری پرداخت کرده اند ولی در سالهای آخر پرداخت به اجبار حد اقل را پرداختن ..بنده ۱۷ سال تمام حق بیمه معادل ۵برابر کارگر ساده پرداخت کرده ام ولی در سالهای آخر بعلت بیکاری حد اقل پرداختم وملاک تامین اجتماعی دو سال آخر پرداخت میباشد..آیا انصاف است که بنده اندازه ۹۰سال یک کارگر پرداخت داشته ام..اکنون با حقوق ناچیز سر کنم..آقای سالاری وقتی نمیتونن مدیر یت به حق داشته باشند..خود را تصمیم به گیر حق بدانند
Iran (Islamic Republic of)
مجاهد
۱۵:۵۰ ۲۲ تير ۱۳۹۹
خدایا به حق حضرت فاطمه زهرا مسولین سازمان تامین اجتماعی را بخاطر ظلم به بیمه شدگان رسوای دنیا و آخرت بگردان الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۲۲ تير ۱۳۹۹
الهی آمین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۲۲ تير ۱۳۹۹
اینان نه خدرامیشناسن نه دین و نه پیامبر را
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۵:۴۷ ۲۲ تير ۱۳۹۹
خوشبحال بازنشستگان تامین اجتماعی تمام مشکلاتتان حل شد..... کاش یه فکری هم به حال بازنشستگان مظلوم وزارت نفت میکردید
Iran (Islamic Republic of)
مستمری
۱۷:۲۱ ۲۲ تير ۱۳۹۹
مگه وزارت نفت مشکلی داره ما هر چی شنیدیم میگن یارو تو شرکت نفته وضع ش خوبه
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۱۵:۴۶ ۲۲ تير ۱۳۹۹
واقعا جوری صحبت می کنه انگار منت سر کارگر داره میزاره
واقعا متاسفم

"مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در نشست خبری خود به مناسب هفته تامین اجتماعی اظهار کرد: هیچ الزامی در قانون نیامده که حداقل حقوق بازنشسته تامین اجتماعی به ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برسد"
Iran (Islamic Republic of)
حححح
۱۸:۴۱ ۲۲ تير ۱۳۹۹
باید بدید مگر قانون را کی نوشته .قانون را که خراب است درست کنید.باید به بازنشستگان برسید این الزام سازمان واقعی تامین اجتماعی است.مگر کی هستی کی به بازنشستگان از بالا نگاه میکنی.کی این الزام را در قانون آورده که فردی مثل شما اینقدر حقوق باید بگیرد
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۵:۴۴ ۲۲ تير ۱۳۹۹
خدا ازتون نگذره که حق بازنشستگان تامین اجتماعی را میخورید زندگیت آتیش بشه بره هوا به اذن خدا معیشت بازنشستگان تامین اجتماعی هم در خطره چرا نمی بینید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۲۲ تير ۱۳۹۹
همش بهانه بنفع خودتون شما هم واسه خودتون جلسه بذارید سواره از پیاده خبر نداره سیر از گرسنه خبر نداره پایه طبق معمول در دنیا رو بذار بعد برو امتیاز بده چون همه انسان هستن تو این موقعیت بن به چه درد ملت میخوره همش صف راه انداختن ولی حقوق درست با شه به اندازه خرید میشه اصراف هم نیست انشاءالله که بدرد مردم رسیدگی بشه امین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۲۲ تير ۱۳۹۹
سلام. افرادی مثل من که سابقه ای 21سال دارنند.چقدرحقوقشون اضافه میشه..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۲۲ تير ۱۳۹۹
سلام آقای سالاری شما به فکر بازنشسته ها و حداقل بگیرا بودین چرا به فکر از کار افتادگان کلی و خانواده هایی که سرپرست خودشونو از دست دادن نیستین با این وضع گرانی و تورم این افراد چه گلی به سرشون بگیرن! من بازمانده از کاری رو میشناسم علاوه بر اجاره خانه و.... ماهی 600-700 هزار تومن فقط پول دکتر و داروهاشونه!!! خانواده ای رو میشناسم که سرپرست خودشو از دست دادن 4 تا دختر دارن که هر 4 تا ازدواج کردن ماهی علاوه بر اجاره خانه و... باید مایحتاجی مثل گوشت و مرغ و برنج و... تهیه کنن به فکر اینا کی باید باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۲۲ تير ۱۳۹۹
اینو با رابطه اونجا کاشتن، هیچی از حق و حقوق نمیدونه
United States of America
ناشناس
۱۵:۲۸ ۲۲ تير ۱۳۹۹
باسلام وتشکر از کسانی که برای احقاق حق بازنشستگان نلاش میکنند .خواهشا کاری کنید که علاوه براینحقوق ناچیزی که به بازنشستگان میدید لااقل مثل ادارهای دیگه بن های رفاهی وخواربار هم بدید که کمکی به حال این اقشارزحمت کش باشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۲۲ تير ۱۳۹۹
چراهیچکس‌به‌فکربازنشسته‌های‌تامین‌اجتماعی‌نیست‌اینقدرپول‌بیمه‌کم‌میکنندبیمه‌تکمیلی‌کم‌میشه‌بازم‌هزینه‌هاوتعرفه‌هاازادحساب‌میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۲۲ تير ۱۳۹۹
اگر قراراست حقوق حداقلی ها اضافه شود چرا از حقوق ما کم شده وبرای ما ۱۵درصد افزایش شامل شده باسی سال سابقه دو میلیون و نه صد حقوقم بوده ۱۵ درصد اضافه شده که بسیار کمتر از رشد تورم است این بی انصافیست دولتی که شعار همسان سازی را میدهد بودجه آنرا فراهم کند.چرا بودجه آنرا فراهم نمیکند چرا بدهی تامین اجتماعی را پرداخت نمیکند از حق ما کاسته تا شعار خود را عملی سازد حقوقهای نجومی را از کجا میاورد مارا دریابید از خدا بترسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۲۲ تير ۱۳۹۹
باسلام تاز مانیکه تحریم وجود دارد وتورم افسار گریخته حقوقهایمان روزبروز از ارزشش کاسته می شود تنها راه بستن تنگه هرمرز و تحریم نفتی واقتصادی کشورهای اروپایی و بعضی از کشورهای عربی است و صادرات ونزولایی متکی به نیروی نطامی است فعلا قوانین بین الملل قوانین جنگلی است و همدردی با مردم واستفاده از کالاهای ایرانی وکمک به محرومان وفقط سجده در مقابل خداوند متعال است
۱۲
آخرین اخبار