استفاده از شخصیت منفی سریال برکینگ بد در بازی FarCry 6

شرکت یوبیسافت با انتشار پوستری از بازی FarCry 6 برخی اطلاعات این بازی را فاش کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مجموعه FarCry یکی از قدیمی‌ترین و برترین عناوین جهان باز دنیای عناوین رایانه‌ای است که توسط شرکت یوبیسافت توسعه داده می‌شود. در حال حاضر پنج نسخه اصلی وچند نسخه فرعی از این بازی منتشر شده است که شاید بتوان گفت همه‌ی آن‌ها با استقبال زیادی از سوی گیمر‌ها مواجه شدند، اما باید یادآور شد که این هر نسخه از این مجموعه مانند همه‌ی بازی‌های رایانه‌ای موجود در بازار دارای ایراداتی بود که شرکت سازنده با عرضه بروزرسانی‌های مختلفی آن‌ها را برطرف کرد.

به تازگی نیز پوستر و یک تریلر بسیار کوتاه از نسخه ششم این بازی از سوی شرکت یوبیسافت منتشر شده که خبر از ساخت نسخه جدید این مجموعه می‌دهد. براساس اطلاعاتی که در حال حاضر از این بازی در دسترس است، ظاهرا شرکت یوبیسافت تمرکز اصلی خود را برای عرضه این بازی روی نسل بعدی کنسول‌ها قرار داده، اما بر اساس پوستر منتشر شده از بازی مذکور، یوبیسافت یک نسخه از آن را برای نسل فعلی کنسول‌ها عرضه خواهد کرد؛ علاوه بر این یوبیسافت FarCry 6 را برای پلتفرم استادیا نیز عرضه خواهد کرد.

استفاده از شخصیت منفی سریال برکینگ بد در Farcry 6

استفاده از شخصیت گوستاوو فرینج در FarCry 6

پوستر منتشر شده از این بازی نشان می‌دهد که یوبیسافت از بازیگر جیانکارلو اسپوزیتو که نقش منفی گوستاوو فرینج در سریال برکینگ بد برای نسخه بعدی فارکرای استفاده کرده تا از این طریق جذابیت این بازی چند برابر قبل شود. چندی قبل نیز فروشگاه پلی استیشن اطلاعات بیشتری درباره داستان این بازی منتشر کرد که بر اساس آن جیانکارلو اسپوزیتو قرار است شخصیت اصلی و بد داستان فارکرای ۶ باشد که قصد دارد با استفاده از دیکتاوری، باری دیگر فرمانروای شهر یارا شود.

علاوه بر این شخصیت منفی داستان بازی پسری به نام دیگو دارد که اداره شهر را در اختیار گرفته و گیمر در طول داستان بازی بار‌ها با وی رو به رو خواهد شد. با این حال برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این بازی باید تا زمان برگزاری مراسم آنلاین شرکت یوبیسافت منتظر ماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.