فصل دوم بازی The Division 2 همراه با ماموریت‌های جدید خواهد بود

شرکت یوبیسافت به تازگی فصل دوم بازی The Division 2 را عرضه کرده و گیمرها می‌توانند عنوان خود را بروزرسانی کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مجموعه The Division یکی از برترین مجموعه‌های ساخته شده توسط شرکت یوبیسافت است است و آخرین نسخه از آن با نام The Division 2 در ماه می وارد بازار شد و حدود پنج ماه از زمان عرضه این عنوان در بازار می‌گذرد؛ بازی مذکور در ادامه نسخه اول این مجموعه ساخته شده است و همان نویسنده مشهور اکثر بازی‌های یوبیسافت یعنی Tom Clancy، داستان این بازی را نوشته است. اما طبق اعلام شرکت یوبیسافت فصل دوم این بازی هم اکنون در دسترس گیمرها قرار دارد و گیمرها می‌توانند فصل دوم این بازی آنلاین را پس از بروزرسانی تجربه کنند.

علاوه بر این در فصل دوم این بازی ماموران لشکر وظیفه دارند یک زندانی فراری را به زندان باز گردانند و جلوی او را از ماموریتی که قصد انجامش را دارد بگیرند؛ بخشی از بازی نیز در سفارت سقوط کرده کشور روسیه جریان خواهد داشت و گیمر باید ضمن حفظ کردن جان چند نماینده این کشور، آن‌ها را از محل سفارت خارج کند.

فصل دوم بازی The Division 2 همراه با ماموریت‌های جدید خواهد بود

علاوه بر این فصل دوم بازی The Division 2 جوایز بیشتری را در اختیار گیمرها قرار خواهد داد و گیمرها با انجام هر مرحله از بازی جوایزی بسیار ارزنده‌ای را دریافت خواهند کرد. چالش‌های موجود در بازی نیز ادامه خواهند یافت و گیمرها می‌توانند به صورت هفتگی چالش‌های جدید را انجام دهند.


بیشتر بخوانید


لازم به ذکر است که گیمرها با انجام چالش‌های بازی می‌توانند موارد جدیدی را دریافت کنند که در بازی بسیار برای آن‌ها کارآمد خواهد بود. در بخش چالش‌های جهانی نیز همواره مواردی وجود خواهد داشت که جوایز بسیار برتری نسبت به چالش‌های عادی موجود در بازی دارد. بازی The Division 2 در حال حاضر برا کنسول‌های PS4، Xbox One، پلتفرم استادیا و پلتفرم کامپیوتر در دسترس گیمرها قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار