بازی Horizon Forbidden West مدتی پس از عرضه کنسول PS5 وارد بازار می‌شود

شرکت گوریلا گیمز اعلام کرد که بازی Horizon Forbidden West جزو عناوینی نخواهد بود که با عرضه کنسول PS5 در دسترس قرار می‌گیرند.

بازی Horizon Forbidden West مدتی پس از عرضه کنسول PS5 وارد بازار می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مجموعه Horizon یکی از پرطرفدارترین بازی‌های رایانه‌ای عرضه شده در بازار برای دو کنسول PS4 و کامپیوتر است؛ به تازگی نیز شرکت سازنده این بازی یعنی استودیو Guerrilla Games اعلام کرده بود که قصد دارد نسخه آزمایشی بعدی این بازی که Horizon Forbidden West نام دارد را تا سال آینده وارد بازار کند. اما مدیر بازی سازی این عنوان اخیرا اعلام کرده است که عنوان جهان باز مذکور در سال ۲۰۲۱ وارد بازار خواهد شد و به این ترتیب این بازی جزو عناوینی نخواهد بود که در زمان عرضه کنسول PS5 وارد بازار خواهد شد و گیمرها نباید انتظار اجرای این بازی روی کنسول PS5 در تعطیلات سال ۲۰۲۰ را داشته باشند.

چندی پیش نیز شرکت گوریلا گیمز ویدئویی سه دقیقه‌ای از این بازی منتشر کرد که نشان می‌داد این عنوان از بخش‌های بسیار مرموزی تشکیل شده است و گیمر باید با وقایع آخرالزمانی در اطراف اقیانوس آرام مبارزه کند. سازنده این بازی نیز اعلام کرده که عنوان مذکور برای اجرا به شدت احتیاج به سخت افزار قدرتمند دارد و اجرای آن با بهترین کیفیت صرفا روی کنسول PS5 و آن هم به کمک هارد دیسک SSD این عنوان امکان پذیر خواهد بود.

بازی Horizon Forbidden West مدتی پس از عرضه کنسول PS5 وارد بازار می‌شود

علاوه بر این در بازی مذکور از هوش مصنوعی بسیار قدرتمندی استفاده شده است که باعث می‌شود گیمر هر لحظه با چالشی جدید رو به رو شود. ظاهرا در این نسخه از بازی نیز موجوداتی عجیب وجود دارند که گیمر باید با اسکن کردن آن‌ها و مطالعه درباره آن‌ها راهی برای مبارزه با این موجودات پیدا کند.


بیشتر بخوانید


با این حال برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این بازی باید تا زمان عرضه رسمی این بازی و تجریه آن توسط گیمرها منتظر ماند چرا که گوریلا گیمر اطلاعات زیادی از این بازی را فعلا منتشر نکرده و این شرکت به عرضه چند تریلر کوتاه کفایت کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار