مراسم Computex سال ۲۰۲۰ رسما لغو شد

به دنبال شیوع ویروس کرونا و عدم کاهش شمار مبتلایان این بیماری، مسئولان Computex تصمیم گرفتند مراسم خود را تا سال دیگر لغو کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از آن که مسئولان مراسم Computex زمان برگزاری برنامه خود را از ماه ژوئن به سپتامبر تغییر دادند، حالا سازمان مسئول با توجه به عدم کاهش میزان تأثیرات ویروس کرونا تصمیم گرفت تا Computex امسال را لغو کرده و برگزاری مراسم را با یک سال تعویق انجام دهد. گفتنی است تاریخ برگزاری برنامه Computex بعدی اول تا پنجم ژوئن سال ۲۰۲۱ خواهد بود.

اطلاعات تکمیلی از لغو شدن مراسم Computex

با توجه به شرایط پیش آمده به دنبال شیوع ویروس کرونا و عدم امکان سفر برای مردم مسئولین تصمیم گرفتند تا برنامه نهایی خود را اعلام کرده و مراسم را به کلی لغو کنند. این خبر با انتشار پستی در وبلاگ رسمی سازمان مسئول با کاربران در میان گذاشته شد. گفتنی است مراسم Computex سال ۲۰۱۹ توانست میزبان ۴۳۰۰۰ نفر از ۱۷۱ کشور در گردهمایی خود شود.

مراسم Computex سال ۲۰۲۰ رسما لغو شد

همچنین شایان ذکر است این تنها مراسمی نیست که به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو می‌شود، طی مدت زمان اخیر برنامه‌هایی مانند MWC، E3، مراسم گوگل و فیسبوک نیز لغو شده‌اند. همان‌طور که مشخص است شیوع ویروس کرونا در سال جاری توانست ضرر مالی بسیاری به دنیای فناوری وارد کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار