۱۷ واحد تولیدی بوشهر نیاز پژوهشی خود را ثبت کردند

۱۷ واحد صنعتی و معدنی استان بوشهر در اجرای طرح توانمند سازی تولید واشتغال پایدار، نیاز پژوهشی و فناورانه خود را در سامانه تاپ ثبت کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در اجرای طرح توانمندسازی تولید و توسعه اشتغال پایدار،  از ابتدای سال تا کنون، ۱۷ واحد تولیدی صنعتی و معدنی در سامانه الکترونیکی تاپ برای بارگذاری نیاز پژوهشی ثبت نام کرده‌اند.

 یونس صالحی با اشاره با اهمیت این طرح افزود: از مجموع ۱۷ مورد ثبت نامی، ۹ واحد صنعتی و ۸ واحد از حوزه  معدن هستند.

او عنوان کرد: طرح توانمند سازی تولید وتوسعه اشتغال پایدار (تاپ) فرصتی است برای بنگاه‌های اقتصادی و همچنین مراکز دانشگاهی که پژوهش‌های کاربردی را به منظور جهش تولید و شکوفایی اقتصادی اجرا کنند.


بیشتر بخوانید


رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر ادامه داد: تقویت ارتباط و تعامل بین صنعت و دانشگاه، گسترش فعالیت‌های تحقیق و توسعه در بنگاه‌های اقتصادی، تعمیق ساخت داخل از جمله اهداف این طرح است.

صالحی بیان کرد: طرح ملی تاپ (توانمند سازی تولید و توسعه اشتغال پایدار) از چهار بخش شامل دانشجوی تاپ، بنگاه اقتصادی، استادان تاپ و سرباز تاپ تشکیل شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.