پرداخت تسهیلات به تولیدکنندگان بوشهری آسیب دیده از کرونا رضایتبخش نیست

استاندار بوشهر گفت: پرداخت تسهیلات بانکی به واحد‌های تولیدی آسیب دیده از کرونا در استان رضایتبخش نیست؛ شورای هماهنگی بانک‌ها و اداره کل تعاون علت این موضوع را گزارش کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر  امروز در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی بیان کرد: دولت از روند پرداخت تسهیلات به واحد‌های آسیب دیده از کرونا رضایت ندارد.

او افزود: شورای هماهنگی بانک‌های استان و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی علت کند بودن روند پرداخت‌ها را شناسایی، و گزارش هفتگی ارائه کنند.

استاندار بوشهر ادامه داد: با توجه به شرایط موجود بین نظام اداری و بخش خصوصی استان جبهه گیری وجود ندارد و این دو بخش برای رونق تولید و شکوفایی اقتصاد استان هماهنگ هستند.


بیشتر بخوانید


گراوند تاکید کرد: ارتباط سازنده و مفیدی بین بخش دولتی و خصوصی را در استان شاهد هستیم و این امر فرصت بسیار خوبی برای رونق تولید است.

او با اشاره به شرایط شیوع کرونا در استان بوشهر عنوان کرد: مدیران اجرایی در استان برای جلوگیری از ایجاد تجمع در ادارات تدابیر لازم را بیندیشند.

استاندار بوشهر با قدردانی از توجه مردم استان به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی گفت: با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک از سوی همه هم استانی ها، روند این بیماری در استان بهبود خواهد یافت.

گراوند افزود: همه کارکنان دستگاه‌های اجرایی موظف به استفاده از ماسک در محل کار هستند و کارمندی که بدون ماسک باشد برای او غیبت محاسبه می‌شود ضمن اینکه به مراجعان بدون ماسک هم خدمات اداری ارائه نخواهد شد.

او در بخش دیگری از این نشست با اشاره به ضرورت رونق بندر بوشهر بیان کرد: با توجه به اهمیت رونق بندر بوشهر، دستگاه‌های مرتبط زمینه لازم را برای سرعت گرفتن تخلیه و ترخیص کالا از این بندر فراهم کنند و موانع اداری بر سر راه تسریع در ترخیص کالا‌ها برداشته شود.

استاندار بوشهر عنوان کرد: تقویت بندر بوشهر در گرو این است که تلاش کنیم کشتی‌های بیشتری در بندر پهلو بگیرد و ظرفیت‌های موجود در این بندر را احیا کنیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.