بازی UFC 4 در ابوظبی جریان دارد

شرکت الکترونیک آرتز، اطلاعات کامل و زمان عرضه بازی UFC 4 را اعلام کرد.

بازی UFC 4 در ابوظبی جریان خواهد داشتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش شرکت الکترونیک آرتز به طور رسمی اعلام کرد که نسخه بعدی مجموعه پرطرفدار UFC با نام EA Sports UFC 4 ساخته شده و قرار است وارد بازار شود. طبق اعلام شرکت الکتروینک آرتز این نسخه از UFC بخشی از مبارزات UFC 251 را در خود جای خواهد داد و در منطقه ابوظبی جریان خواهد داشت. طبق اعلام شرکت سازنده این بازی قرار است در ماه آگوست برای دو کنسول PS4 و Xbox One وارد بازار شود و افسانه‌هایی ماند بروسلی، آنتونی جوشوا و تایسون فوری در آن حضور خواهند داشت که صرفا کارکتر بروسلی به عنوان شخصیت رسمی در بازی حضور خواهد داشت و دو شخصیت دیگر در صورت خرید بازی در روزهای اولیه عرضه، در دسترس گیمر قرار خواهند گرفت.

علاوه بر این جلد بازی UFC 4 نیز از طرف شرکت الکترونیک آرتز منتشر شده است که روی آن چهره جرج مسویدال درکنار یک مبارز دیگر به چشم می‌خورد؛ درباره گیم‌پلی بازی نیز می‌توان گفت که گیمر می‌تواند وارد بخش Career Mode شده و با شروع بازی به عنوان یک مبارز تازه‌کار، به یک مبارز حرفه‌ای تبدیل شود.

بازی UFC 4

گیم پلی بازی UFC 4

این بازی از دو بخش آفلاین و آنلاین تشکیل شده است که بخش آنلاین شامل دو حالت Online World Championships و Blitz Battles می‌شود. در حالت Online World Championships گیمر شخصیت دلخواه خود را طراحی کرده و با انجام مبارزات آنلاین باید آن شخصیت را به مبارزی تمام عیار تبدیل کند. الکترونیک آرتز از بخش Blitz Battles نیز با عنوان fast-paced یاد کرده است و در آن گیمرها باید وارد مسابقاتی شوند که در آن زمان و سرعت حائز اهمیت است و قواعدی متفاوت از بخش اصلی بازی دارد.

از دیگر مواردی که در این نسخه نسبت به نسخه‌های قبل تغییر کرده است، می‌توان به بهبود گیم پلی و سرعت بخشیدن به واکنش کارکترهای بازی اشاره کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار