حزب‌الله عراق: هیچ بازگشتی از تصمیم اخراج آمریکایی‌ها وجود ندارد

یکی از مسئولان امنیتی گردان‌های حزب‌الله عراق با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها جز زبان زور را نمی‌فهمند، تاکید کرد هیچ بازگشتی از تصمیم مردم این کشور در مورد اخراج نیروهای آمریکایی وجود ندارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، ابوعلی العسکری یکی از مسئولان امنیتی گردان‌های حزب‌الله عراق در توییتر نوشت: آمریکایی‌ها بدانند که از تصمیم اخراج آنها از عراق بازگشتی وجود ندارد.
 
ابوعلی العسکری افزود: هیچ‌کس در عراق نمی‌تواند در این خصوص به آمریکایی‌ها اطمینان دهد یا خواست و اراده مردم را دور بزند.
 
این مسئول امنیتی حزب‌الله عراق تاکید کرد: باید مقاومت از طریق فشار مردمی، سیاسی، امنیتی و رسانه‌ای در کنار آمادگی کامل نظامی ادامه یابد.
 
ابوعلی العسکری گفت: آمریکایی‌ها جز زبان زور را متوجه نمی‌شوند؛ ما به این خاطر هستیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۲:۴۹ ۲۳ تير ۱۳۹۹
قال الله تعالی فی کتابه متقن و کریم ::
ان حزب الله هم الغالبون......و ان الله لا یخلف المیعاد......
و ذلک الکتاب لا ریب فیه.........................
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۸:۳۶ ۲۳ تير ۱۳۹۹
آفرین بر این تصمیم و عمل به قانون نمایندگان پارلمان عراق مبنی بر خروج""ارتش سنتکام ایالات متحده آمریکا"" از عراق این یعنی::هم عمل به حکم آیات الهی در کتاب الله قال الله تعالی فی کتابه متقن"""ان حزب الله هم الغالبون"""و هم عمل کردن به قانون مصوب نمایندگان پارلمان عراق برای خروج اشغالگران آب و خاک که یک حق از حقوق بین المللی سازمان ملل متحد برای کشورهاست.........................
آخرین اخبار