ممنوعیت مصاحبه ارکان باشگاه‌های تراکتور و ماشین‌سازی با ۲ رسانه‌ ورزشی

باشگاه تراکتور از ممنوعیت مصاحبه ارکان باشگاه‌های تراکتور و ماشین‌سازی با ۲ رسانه‌ ورزشی خبر داد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتور، این باشگاه درباره ممنوعیت مصاحبه ارکان باشگاه‌های تراکتور و ماشین‌سازی با ۲ رسانه‌ ورزشی بیانیه ای صادر کرد.

"باشگاه‌های تراکتور و ماشین‌سازی همواره احترام خاصی برای اصحاب محترم رسانه قائل بوده و هست و خود را ملزم به تعامل دوجانبه با این قشر زحمتکش می‌داند.

با این حال اندک رسانه‌هایی هستند که در این میان رویه نادرستی در پیش گرفته و خبر‌ها و گزارش‌های غیر واقعی و غیر مستند منتشر کرده و همین موضوع باعث تکدر خاطر هواداران عزیز تراکتور و ماشین‌سازی شده است.

به دلیل احترام به خواسته‌ی قلبی هواداران پرشمار تراکتور و ماشین‌سازی که از این موضوع گلایه‌مند بوده و هستند اعلام می‌دارد از این پس تمام عوامل مجموعه تراکتور و همچنین ماشین‌سازی (اعم از مدیران و مسئولان، مربیان، بازیکنان، اعضای کادر و ...) حق صحبت با یک سایت و یک روزنامه‌ی ورزشی را ندارند.

با توجه به بررسی‌های انجام شده از سوی این دو باشگاه و ارسال چندین مطلب مستند از سوی هواداران عزیز تیم‌های آذربایجانی، سایت اینترنتی ورزش‌سه و روزنامه‌ی گل به عناوین مختلف به ناحق با درج اخبار و گزارش‌های خارج از عرف و واقعیت باعث دل‌آزردگی مجموعه باشگاه‌ها و هواداران شده‌اند.

تنها دلیل این اطلاعیه، اول به دلیل تکریم هواداران و علت نام بردن از این دو رسانه تنها ارج نهادن به زحمات سایر رسانه‌ها و خبرنگاران است.

بدیهی است که باشگاه‌های تراکتور و ماشین‌سازی همچنان خود را در کنار خبرنگاران و عکاسان شریف و بدون غرض می‌بینند و حفظ احترام آن‌ها را ضروری می‌دانند."

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۲۳ تير ۱۳۹۹
اینکه یه نفر مسئول دو باشگاه به طور همزمان هست و خلاف بودنش با قانون رو چطوری باید ثابت کرد دیگه. حتی برای بیانیه دادنش هم دو باشگاه همزمان بیانشو اعلام میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۲۳ تير ۱۳۹۹
اینکه یه نفر مسئول دو باشگاه به طور همزمان هست و خلاف بودنش با قانون رو چطوری باید ثابت کرد دیگه. حتی برای بیانیه دادنش هم دو باشگاه همزمان بیانشو اعلام میکنند
آخرین اخبار