فلاحی در برنامه رادیویی:

دولت بدهی خود را به صندوق ذخیره فرهنگیان پرداخت کند

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: دولت به صندوق ذخیره فرهنگیان بدهکار است و باید آن را پرداخت کند.

دولت بدهی خود را به صندوق ذخیره فرهنگیان پرداخت کندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، احمدحسین فلاحی، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌و‌گو با برنامه «سلام صبح بخیر رادیو ایران» با اشاره به وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار کرد: متاسفانه صندوق ذخیره فرهنگیان، در سال های قبل بسیار خبرساز و حاشیه‌ساز شده و البته بی‌تدبیری هم صورت گرفته است.

او بیان کرد: دغدغه کمیسیون آموزش تنها صندوق فرهنگیان نیست و هدف آن تقویت شأن نظارتی است، زیرا باید قانون‌های باقی‌مانده را بررسی کنیم.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: در همین مدت کم، جلوی بسیاری از تخلفات را گرفتیم، دولت به این صندوق بدهکار است و باید پرداخت کند، همچنین تاکید می‌کنم که دوباره تحقیق و تفحصی جدید صورت می‌گیرد زیرا حوزه‌هایی جا مانده‌اند.

او تصریح کرد: مسیر این تحقیق و تفحص علنی می‌شود و حوزه‌هایی همچون قوه قضاییه هم وارد کار می‌شوند تا تخلفات کاهش پیدا کند.

فلاحی با اشاره به برگزاری کنکور در شرایط کرونایی، یادآور شد: مردم برای برپایی کنکور نظر واحدی ندارند، تصمیمات ما هم البته فایده ندارد و قرار شد کمیسیون در این حوزه ورود نکند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: وزارت علوم اصرار به برگزاری کنکور دارد و ما می‌بینیم که کشورهای دیگر به دلیل وجود کرونا کنکور را در فضاهای باز برگزار کردند، فراموش نکنیم که رعایت و مدارا با حال مردم در این شرایط کرونایی لازم است.


بیشتر بخوانید

احیای ۴۱۴ میلیارد تومان از مطالبات اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان از سهم دولت


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار