طهماسبی: دوست داشتم لیگ ووشو برگزار شود/ حکم جدید برای هدایت تیم ملی نگرفته ام

سرمربی تیم بانوان ووشوی دانشگاه آزاد درباره قهرمانی تیمش در لیگ توضیحاتی را ارائه کرد.

راضیه طهماسبی سرمربی تیم بانوان ووشوی دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قهرمانی این تیم در لیگ ووشو اظهار کرد: من دوست داشتم که لیگ برگزار شود و در رقابت نزدیک با سپاهان قهرمانی را بدست می آودریم، اما در نهایت تصمیم گرفتند که لیگ را تعطیل کنند.

او ادامه داد: ما در سال ۹۷ رقابت نزدیکی با تیم ووشوی سپاهان داشتیم، اما به علت آسیب دیدگی یکی از نفرات، قهرمانی را از دست دادیم. به هر حال تیم دست و پا بسته در لیگ ووشو نبودیم و انگیزه زیادی داشتیم که امسال جبران مافات کنیم، اما شیوع ویروس کرونا اجازه نداد تا مسابقات برگزار شود و بدون برگزاری مرحله نیمه نهایی و فینال قهرمان لیگ بانوان شدیم.

طهماسبی: دوست داشتم لیگ ووشو برگزار شود/ حکم جدید برای هدایت تیم ملی نگرفتم

مخالفتی با برگزاری مسابقات ووشو نداشتیم 

طهماسبی درباره اینکه موافق پایان لیگ ووشو است، گفت: به هر حال با صلاحدید فدراسیون ووشو و ستاد مبارزه با کرونا تصمیم به اعلام پایان لیگ ووشو گرفته شد. البته ما مخالفتی با برگزاری مسابقات نداشتیم، اما سلامت بازیکنان برای ما اهمیت داشت به همین علت از تصمیم مسئولان ووشو تبعیت کردیم.

سرمربی تیم بانوان دانشگاه آزاد درباره برنامه این تیم برای فصل بعد بیان کرد: امسال روال قبلی را پیش می‌گیریم و پیگیر تمرینات ورزشکاران هستیم. به هر حال ووشوکاران را به حال خود رها نکردیم تا سطح آمادگی شان پایین نیاید و سعی کردیم که ورزشکاران فرم بدنی شان را حفظ کنند.

راه ووشو با صدیقی ادامه می یابد 

او درباره انتخاب صدیقی به عنوان رئیس فدراسیون ووشو گفت: صدیقی جوان، تحصیل کرده وبا انگیزه است. به هر حال علی نژاد در دوران ۱۳ ساله مدیریت خود توانست ووشو را به جهان تحمیل کند و صدیقی هم قصد دارد همین روند را ادامه بدهد. من به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان آمادگی خود را برای همکاری با رئیس جدید اعلام می‌کنم و به نظرم راه ووشو با صدیقی ادامه می‌یابد.

سرمربی تیم بانوان دانشگاه آزاد درباره ارزیابی اش از لیگ ووشو اظهار کرد: سطح لیگ ووشو خوب است، اما با توجه به اینکه مسابقات بانوان دیده نمی‌شود حامیان مالی رغبت نمی‌کنند سرمایه گذاری کنند. همچنین ۴ تیم بالای جدول پرمهره بودند، اما مابقی تیم‌ها هیئتی اداره می‌شدند و با حداقل هزینه در لیگ شرکت کردند.

مبلغ قراردادهای بانوان ووشوکار پایین است 

او ادامه داد: همچنین مبلغ قرارداد‌ها در لیگ بانوان بی نهایت کم است و قابل قیاس با آقایان نیست. بهترین ووشوکار در تیم دانشگاه آزاد بالای ۱۰ میلیون می‌گیرد که ۹ درصد مالیات و ۲۰ درصد سهم فدراسیون از این مبلغ کسر می‌شود.

سرمربی تیم ملی بانوان ووشو درباره وضعیت ملی پوشان بیان کرد: به هر حال پیگیر وضعیت ملی پوشان هستم، اما هیچ مسابقه‌ای در سال ۲۰۲۰ نداریم و باید ببینیم رقابت‌ها در سال بعد چه زمانی برگزار می‌شود تا برنامه ریزی صورت بگیرد.

طهماسبی درباره وضعیت سرمربیگری اش در تیم ملی بانوان ووشو گفت: وضعیتم در تیم ملی بانوان مشخص نیست و هنوز تاییدیه نداده اند، اما پیگیری‌های مدیر تیم‌های ملی یک نوع چراغ سبز است و شاید در دوره بعد هم حکم بگیرم.

او در پایان خاطر نشان کرد: من به علی نژاد بابت ۱۳ سال حضور در ووشو خسته نباشید می‌گویم. به هر حال او اطمینان کرد و هدایت تیم ملی بانوان را به من سپرد. امیدوارم صدیقی هم مسیر علی نژاد ادامه بدهد تا ووشو روند موفقیتش تداوم یابد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار