رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

رعایت نکات بهداشتی ، بهترین همکاری با مسئولان حوزه سلامت است

کریمیان گفت: رعایت نکات بهداشتی ، بهترین همکاری با مسئولان و کارکنان حوزه سلامت به منظور مقابله با بیماری کرونا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: همکاران ما در حوزه بهداشت و درمان، به صورت شبانه روزی برای حفظ سلامت مردم و جامعه در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا قرار دارند و برای غلبه بر کرونا در حال ایثار و جانفشانی هستند.

او مطرح کرد: اگر مردم اصول پیشگیرانه و نکات بهداشتی را رعایت کنند، یقین بدانند همه ما پیروز مبارزه با بیماری کرونا خواهیم بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام بیان کرد: همه باید در برابر حفظ سلامت خود و اطرافیان، احساس تکلیف و مسئولیت کنیم تا در آینده حسرت غفلت و سهل انگاری خود را نخوریم.

او بیان کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان، همکاران ما سختی‌های بسیاری را به جان خریده‌اند و برخی از آنان چندین ماه است که  به دلیل شیوع بیماری کرونا ، در کنار عزیزانشان نبوده‌اند.

کریمیان بیان کرد: اگر فرد و یا افرادی به صورت عامدانه نکات بهداشتی را رعایت نکنند، در حق این زحمتکشان عرصه سلامت جفا کرده اند.

او افزود: باید همه با هم به منظور حفظ سلامت خود و عزیزانمان تلاش نموده و برای مقابله با بیماری کرونا پیشقدم شویم و شرایط را برای نابودی این ویروس فراهم کنیم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.