تامین اعتبار خرید دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان حاجیه نرگس معرفی

مدیر شبکه بهداشت و درمان ماهشهر از تامین اعتبار خرید یک دستگاه اکسیژن ساز ۵۷۰ لیتری با کمک منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برای بیمارستان حاجیه نرگس معرفی خبر داد.

  محمد شنبدی مدیر شبکه بهداشت و درمان ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: کار تامین اعتبار خرید یک دستگاه اکسیژن ساز ۵۷۰ لیتری به ارزش ریالی بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال با کمک منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برای بیمارستان حاجیه نرگس معرفی این شهرستان انجام شد.

او با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی از سوی مردم و مسئولان افزود: شورای راهبردی شرکت‌های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با همراهی  جامعه در این موقعیت حساس مقابله با اپیدمی ویروس کرونا و به منظور ارتقای سطح توانمندی مراکز درمانی منطقه نسبت به تأمین اقلام مورد نیاز اقدام کرده است.

شنبدی بیان داشت: پس از شیوع کرونا بسیاری از بیمارانی که در بیمارستان بستری می‌شدند دچار مشکلات تنفسی بودند و این امر نیاز بیمارستان به اکسیژن را مضاعف کرد و منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بار دیگر با عمل به مسئولیت اجتماعی، واریز پول به حساب دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برای خریداری این دستگاه اکسیژن ساز را انجام داد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.